globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki savage ohledně motorů
23.11.2009 v 18:47
Nazdárek potřebuju trochu poradit donesla se ke mě informace suzuki savage ty starší ročník že se rádi přidírali motory můžete mi prosím napsat jestli to je pravda a pořípadě napsat od kolikáteho roku to už bylo Ok.Předem díkec za pomoc
Předchozí
1 2
Následující

Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 19:07 | Nahoru | #1
Kámoš má Savage 1992 najeto má přes 50 tisíc a nestěžuje si. Záleží určitě i na tom jak o tu motorku pečuješ

Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 19:18 | Nahoru | #2
když tam leješ olej, tak se nemá důvod ani přidřít ne ?
Chce se o to starat

Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 19:21 | Nahoru | #3
Nevím o ničem.

Dělal jsem 1996ku - částečně motor. Na tachu 52tis, můj odhad nejmín 150tis km - podpálený sedla ventilů, vačka která byla skoro kulatá a bez cementované vrstvy, ale motor si jako takový vrněl celkem spokojeně

E: Ještě bych zapomněl na úplně volně plandající šponovák od rozvoďáku, kterej už byl neúnosně vytahanej... ale jezdilo to, a zdál se původní (kvalitní).

Naposledy editováno 23.11.2009 19:24:01

Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 19:43 | Nahoru | #4
Tak díky moc za odpovědi moc peněz není furt se rozhoduju mezi silničákem a choprem,ale myslím si že čopr má svoje kouzlo a na tý savage se mi líbí zvuk a když se trochu poupraví (předkopy a větší řidítka) tak je to uplně supr asi si nechám nějákou kočku dotáhnout z dojčlandu.

Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 20:20 | Nahoru | #5
no u Savage záleží víc jak u ostatníchm na tom jak zahřeješ motor, než mu naložíš...

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #6
louvarek> Savage, no co k tomu dodat , pro začátek ujde, ale jinak nic moc zázračného, má to jen poloviční motor = poloviční Chopper , a jinak spolehlivost taky nic moc, strejda má r.v. 2000, najeto asi 25 tisíc, a už přetěsňoval hlavu, pořád z toho někde něco teče, nechytá to, nejede to, starter ten motor neutáhne a brzo jde do kopru , ale zase řemen je stylovej a když seženeš kousek za +/- 1000 €ček, bude to pro začátek asi dobrej stroj , taky jsem začínal na číně (Yamaha XV500), a když nejsou prachy, člověk je rád i za to...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 20:37 | Nahoru | #7

DMC.motobiker>louvarek> Savage, no co k tomu dodat , pro začátek ujde, ale jinak nic moc zázračného, má to jen poloviční motor = poloviční Chopper , a jinak spolehlivost taky nic moc, strejda má r.v. 2000, najeto asi 25 tisíc, a už přetěsňoval hlavu, pořád z toho někde něco teče, nechytá to, nejede to, starter ten motor neutáhne a brzo jde do kopru , ale zase řemen je stylovej a když seženeš kousek za +/- 1000 €ček, bude to pro začátek asi dobrej stroj , taky jsem začínal na číně (Yamaha XV500), a když nejsou prachy, člověk je rád i za to...



K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.

Ale souhlasím, že Savage je ... no hezká, ale nechtěl bych, děkuji.

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 20:38 | Nahoru | #8
Jestli se Savage přidírá, tak leda kvůli tomu, že odchází těsnění pod hlavou, začne to blít olej a pokud se včas nedolije, tak se motor holt chytne. Typickou závadou je právě to těsnění a pak volnoběžka, která u jednoválu dostává dost zabrat.

Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 21:39 | Nahoru | #9
No osobně mám rok 90, najeto přez 52000 a zatím pohoda. Je fakt že těsnění pod hlavou je věčný problém ale znám spoustu lidí jezdících ls a zatím od nikoho jsem neslyšel o přidření motoru. Je třeba hlídat olej a pořádně před jízdou prohřát. Přeju šťastnou ruku při koupi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 23:37 | Nahoru | #10

Raisidlo77>K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.


No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:09 | Nahoru | #11

DMC.motobiker>No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...



Je tam je třeba ho dobře seřídit. Když jsi dělal svíci, měl jsi ho před sebou - je teda na levé straně hlavy válce před svíčkou. Nádrž drží jen na 2šroubech, 1 bowdenu a 1 el. konektoru - ale kdo ví co tam měl stréček natahaný .

Sundáš si ještě ten chromovanej dekl vedle svíčky, a jsi u toho. Přidávám foto - tady je motorek dekompresoru, a ta "žlutá čárka" tak tama z něj vede bowden ...

Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:10 | Nahoru | #12
znova

Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:12 | Nahoru | #13
.

[img]

Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:16 | Nahoru | #14
A tady přímo vidíš fci dekompresoru - přes zkosenou rovinu zatlačí do bahadel ventilů, na kterým už je připravená ploška, a o kousíček zatlačí výfukový ventily. Tím si ten motor může podfouknout přes sedla a startér a tím hezky otočí... mě předtím taky blbě chytala, a po seřízení na 1 zmáčknutí.

Jinak víčko ventilů oddělávat nemusíš - odpoj si to lanko o táhla na dekompresoru, chyt ho prstama zkus s ní "zakvedlat" - dej tam vůli na cit (ale malou, motorek nemá takovej zdvih na lanku) a počítej s teplotní roztažností.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:20 | Nahoru | #15
problémy jsou jen s těsněním, jinak pokud bys chtěl pěknou a spolehlivou Savažku, o jedné bych věděl....92 rok, těsnění vyměněné

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:24 | Nahoru | #16
Tak v tom případě mohu taky jednu nabídnout, cca 45tis. sleva je možná, rok 1997. Má laďák a rovný řidítka - origo řidítka, origo výfuk, boční brašny, rolka apod. k tomu. Navíc po velkým servisu - majitel chce prodavat a do toho všeho si zlomil ruku v zápěstí, takže motorka bez užitku...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 12:02 | Nahoru | #17
Raisidlo77> No to je v podstatě stejný dekompresor jako na Nortonech a Matchlessu , jenom to lanko nevede k páčce na řidítku, ale k motůrku pod nádrží, zajímavé , fakt jsem vůbec netušil že to něco takového má, ten motor přece nemá nijak velkou kompresi ne? :\ Už jsme to mnohokrát roztlačovali a mám pocit že místo kde to chytne nějakou velkou kompresi tam ani není... Možná to tam bude spíše proto že ten "BIG Single" má trochu poddimenzovanej startér co?

Naposledy editováno 24.11.2009 12:04:10

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 12:11 | Nahoru | #18
DMC.motobiker: problém je v tom, že startér potřebuje předem roztočit, než zabere. Pokud zůstane píst před kompresní úvratí, potřeboval by startér na překonání tlaku buď neúnosně velký výkon (a vyžadoval by velkou baterii), nebo nějaké zpožďovací zařízení, jako mají velká Viraga, nebo dekompresor. Dneska se už snad používá jen to třetí řešení.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 12:20 | Nahoru | #19
1100Virago> No tak třebas u 916 je tohle neošetřený, je tam teda poměrně silnej startér a velká baterka, ale stejnak, když je motor zahřátej a začnu startovat těsně před kompresí, tak se ten starter v kompresi zastaví a většinou nemá sílu ho převalit, takže jediná možnost je povolit a startovat znova, na podruhé to už musí chytnou protože začínáš vlastně po kompresi, tady na tomle videjku je to slyšet dost dobře, hned na začátku jak to startuje tak se ten motor na chvilku jakoby zastaví, ale je to SuperBike, takže tam se to neřeší, na Nortonu je to super, a Savage je netradiční stroj v mnoha směrech takže tam mě nepřekvapí asi nic...

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 16:43 | Nahoru | #20

DMC.motobiker>1100Virago> No tak třebas u 916 je tohle neošetřený, je tam teda poměrně silnej startér a velká baterka, ale stejnak, když je motor zahřátej a začnu startovat těsně před kompresí, tak se ten starter v kompresi zastaví a většinou nemá sílu ho převalit, takže jediná možnost je povolit a startovat znova, na podruhé to už musí chytnou protože začínáš vlastně po kompresi, tady na tomle videjku je to slyšet dost dobře, hned na začátku jak to startuje tak se ten motor na chvilku jakoby zastaví, ale je to SuperBike, takže tam se to neřeší, na Nortonu je to super, a Savage je netradiční stroj v mnoha směrech takže tam mě nepřekvapí asi nic...



Ani mne nepřekvapil ten zvuk startování, jako spíš že to má podle zvuku nějaký rozbitý (já musel ).

Jinak že má Savage poddimenzovanej startér bych ani neřekl - ta komprese mi právě příjde slušná, bo zdravej motor by měl mít 10 až 14 BARů. On celej projev, včetně vibrací, toho motoru, mi příjde takovej surovější, ale hezkej .... jako motorku bych ho ale asi nechtěl - možná na dojíždění nebo stylovou přepravu z bodu A do bodu B, ale vůbec mi to nesedlo.

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 16:50 | Nahoru | #21
VeFeRák> pošli foto a info a uvidíme třeba na e-mail louvarek01@seznam.cz

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 16:50 | Nahoru | #22
Raisidlo77> Taky pošli foto a info na e-mail louvarek01@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 17:23 | Nahoru | #23
Raisidlo77> Jo jo je to trochu rozbitý , nějak mu v tom chrastí...

Jinak Savage že má surrrovej projev? Mě to tak teda moc nepřipadá, zdá se mi že nemá ani výkon, ani krouťák, a ani to moc nevibruje, je to takové přichcíplé, mě to připomíná nejvíc Suzuki GN250 na který jsem dělal řidičák, akorát že Savage jede o 20 víc... Ale teda na 650 jednovál bych to nešacoval... Připadá mi to asi stejně tak surové jako Virago 535 , akorát že to alespoň když už nic tak se dá roztočit a pak to i jede , Savage ani netočí, myslím že takovej Norton ES2 v dobrém stavu jí trhne...

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 17:51 | Nahoru | #24

DMC.motobiker>Raisidlo77> Jo jo je to trochu rozbitý , nějak mu v tom chrastí...

Jinak Savage že má surrrovej projev? Mě to tak teda moc nepřipadá, zdá se mi že nemá ani výkon, ani krouťák, a ani to moc nevibruje, je to takové přichcíplé, mě to připomíná nejvíc Suzuki GN250 na který jsem dělal řidičák, akorát že Savage jede o 20 víc... Ale teda na 650 jednovál bych to nešacoval... Připadá mi to asi stejně tak surové jako Virago 535 , akorát že to alespoň když už nic tak se dá roztočit a pak to i jede , Savage ani netočí, myslím že takovej Norton ES2 v dobrém stavu jí trhne...



Jsem to řekl špatně . Myslel jsem surový jako "ne uplně ono" ne jako "hrubý" ... tedy něco jako "humpolácký" . Vibrace hrozný, rychlost nikde, posez jakože snad jinak hůř být nemohl, výkon sice chybí ale vždyť to má 24kW že ... krouták si myslím že to i má, ale logicky jako jednobuch odspodu - a to je tak všechno, protože na ten využitej zátah krouťáku při rozjezdu už nedokáže navázat se vzrůstajícími otáčkami výkon, kterej tam prostě chybí... Jinak s tím jak říkáš že od 650 byy čekal víc, s tím jednoznačně souhlasím...

... ale chápu že někomu to zase sedí. I když já bych se tomu vyhnul, chápu lidi co si to kupují i výrobce - od pohledu celkem hezká motorka a jedna z mála legálních možností jak mít v 18ti 650ccm aniž bych Ti trhala pracky .

Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 19:49 | Nahoru | #25
Raisidlo77> Jo tak na tom se shodneme , ono to naprvní pohled vypadá trošku jako zemědělskej stroj , a nejsem si jistej jestli to tak i původně nebylo dělaný , a Choppera si z toho udělali až časem majitelé , jinak k tomu posezu jak říkáš, k tomu ještě musím dodat že mi to příjde celý takový stísněný, řidítka u brady , nohy skrčený jak na minibiku , malinkatá řadicí a brzdová páka a moc blízko u stupaček, takže se těžko loví, a prostě celkově mi to příjde jako taková malá motorčička , a to mám jenom 184 cm, přitom o Viragu se říká jak je malý, ale tam mi to všechno přišlo tak akorát...

Ale máš pravdu, taky chápu proč si to lidi kupujou , přecijen za tu cenu si můžeš koupit buď Savage, nebo Jawu 350 a tam už bych pomalu musel upřednostnit tu Savage , která je v mnoha ohledech opravdu lepší , a jako první motorka pro mlaďochy na začínání to bude mít určitě dobré využití, to je pravda , ale já bych si to taky nekoupil, protože když už nic jinýho, tak Chopper = V2, a tomuhle přecijen něco chybí...

Naposledy editováno 24.11.2009 19:50:02

Suzuki savage ohledně motorů

25.11.2009 v 07:51 | Nahoru | #26
Já si to snad půjčím a vyzkouším to...

Suzuki savage ohledně motorů

6.12.2009 v 17:40 | Nahoru | #27
SAVAGE je slušnej chopper a proto se vyrábí beze změn už 23 let .Je oblíbená hlavně u nenáročnejch amíků.Od r.2004 se jenom přejmenovala na BOULEVARD.

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

1.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #28
DMC.motobiker> kamarada ty plance o te cine same kokotiny cina to je

Suzuki savage ohledně motorů

8.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #29
já mám savage už 2,5 roku a jsem s ní plně spokojen, leč bohužel mi cvakaly ventily a i přesto, že jsem byl v servise, řekli mi že je to normální a bez problémů můžu jezdit. Měli pravdu, jezdil jsem dlouho. asi 200km kdy mi 4. ventil praskl a sedlo spadlo do pístu. Hlavu už mám skoro opravenou, sháním píst a jakmile bude, čeká výbrus... jinak motorka super :)

Suzuki savage ohledně motorů

8.4.2010 v 18:44 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage Štemb 114 22.12.2020 v 18:17 assassin


TOPlist