globalmoto_kveten





Téma: Zumo 550 vs 660
 
19.11.2009 v 11:17
Zdravím všechny, rozhoduji se mezi Zumo 550 a 660 a tak bych vás majitelé poprosil o vaše postřehy a zkušenosti. Zajímá mě jen srovnání těchto dvou GPS. Loni jsem měl neznačkovou auto GPS a odrovnal ji během 1000km nejspíš vibracema. Osobně se více přikláním k 550 neboť na mě působí více odolně.
Nějaké diskuze jsem si tu pročetl, i článek od TT, ale moc chytrej z toho nejsem. Nejlepší by bylo nějaký srovnání funkcí atd.
Používat ji budu převážně na silnici, občas nějaký OFF.
Díky.
Anketa: Vaše spokojenost. Mám:
550 a jsem spokojen
62%
23
660 a jsem spokojen
27%
10
550 ale šel bych do 660
8%
3
660 ale šel bych do 550
3%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zumo 550 vs 660

23.11.2009 v 10:14 | Nahoru | #1
Alessio> super, budu rád za každej názor. Díky
já ji budu kupovat až po novém roce, tak trochu doufám že cena třeba trochu padne a hlavně musím došetřit love

(reakce na) Zumo 550 vs 660

27.11.2009 v 23:30 | Nahoru | #2
Mat> Ahoj, měl jsem 550 nějaký ten pátek a letos jezdím s 660. Né že bych byl na tolik movitý ale .... inu to je fuk. Když jsem tedy přišel o tu 550 která mi v podstatě vyhovovala nechal jsem se zlákat novinkou (v té době už teda starou novinkou) 660. Dnes mám pocit, že to byla chyba. Je mi celkem k ničemu, že umí navigovat pozpátku a nebo jak, když to reálně nepoužiju, nebo jo ale tak málo.... Co mi ale dost vadí, že nezobrazuje měřítko a že vrstevnicový mapy na ní vypadají dost nepřehledně. Za zmínku stojí i horší čitelnost na slunci. Co bych jí ještě vytkl - ale to se dost možná změní nějakým přehráním sw - je dost divná navigace. Ačkoli nemám zapnuty žádné objížďky, nastaven nejrychlejší přesun a nastavím v Praze navigovat do Plzně Černic, tak mě chce stáhnout z dálnice ve Zdicích. Protože se na ní vyprdnu, tak přepočítává a ejhle, zjistí, že je to po dálnici fakt rychlejší. Není to ojedinělý případ. Cestou z Holandska mi zase dost často do poslední chvíle utajovala, kudy dál pojedeme. Prostě se zobrazovala jen část okna. Co ale - a to byl důvod, proč u mně vyhrála nad 550- je u ní k nezaplacení, je to řazení do pruhů, který ukazuje. Když teda stihne upozornit i na odbočku v odbočovacím pruhu, tak se ani moc často nevracíš. Ještě bych vyvrátil pár mýtů, které o 660 kolují. Celkově není o moc větší a těžší, než 550 (zlí jazykové tvrdí, že proto není vhodná na motorku... tak né), display větší má ale nic světabornýho to není (co do velikosti oproti 550, to do nekvality zobrazení)Oba sériově dodávané držáky fungují dostatečně dobře ( mám ji na Africe a projel jsem s origo držákem kdejaký shit či valchu a nikdy neupadla. Trochu nepříjemný je to kabelový bago, který nelze jen tak někde prostrčit, což bylo u 550 lepší, stejně jako krytka konektorů pro případ, když tam není navigace. Zatímco u 550 se prostě zmagnetizovala zespodu, U 660 si ji soukáš pokaždé do kapsy.
Abych to shrnul. 550 byla spolehlivější dostatečně a spolehlivě fungovala i off (zde bych jen podotkl, že když se používá také mozek, tak nejsou funkce navíc na 660 nezbytné)a rozhodně byla líp vidět. Zobrazovala to zasrabený měřítko, který je dost vhodný nejen při off.
660 je levnější, má kalkulačku a spoustu jiných k navigaci užitečných položek, který jako normální smrtelník, co se čas od času vydá do Afriky, na Ukrajinu nebo do Albošky ale i po Čechách prostě kurňa potřebuje(ano, ironie). Zobrazuje přehledně odbočky (podporuje-li to mapa) PS. Izolepu na repráček s sebou.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist