globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spálené těsnění?
 
20.7.2007 v 13:32
<strong>Dá se nějak poznat spálené těsnění pod hlavou, aniž bych rozdělával (nechával rozdělat) motor</strong>?
V horku jsem jel s naloženou ZRX 1000 a asi po 250 km jsem si všiml, že za městem mě svítí kontrolka teploty (už nějakou krátkou dobu svítila, protože jsem na ni neviděl přes tankvak). Doufal jsem, že se to po rychlejíš jízdě samo uchladí, což se mi několikrát při stání na semaforech stalo. Když se tak neděle (asi 5-10 km) předjel jsem kámoše, abych mu to naznačil a při té rychlejší jízdě z kopce se to uchladilo a bylo vše v pohodě do dalšího města. Protože kontrolka svítila i za městem a to celkem dlouho dobu, zatavili jsem a zkontrolovaly kapalinu v expanzce, kde jí bylo dost (maximum). Motorka se sama větrákem uchladila a byla v pohodě do dalšího města, kde se vše opakovalo. Celkem jsem takto na ní najel tak 30 km.
V kempu po sundání nádrže jsem zjistil, že v systému chybí asi přesně 1 litr kapaliny. Tak jsem ji dolil a druhý den ve stejné teplotě i tempu bylo vše v pořádku. Jen jednou zase začala hlásit kontrolka po dlouhé pomalé jízdě za Avií, ale po předjetí a přidání rychlosti se to samo hned spravilo.
Mám ale strach, kam se poděl ten litr (doufám, že vypařil přes ventil, nebo vytekl přes expanzku) a taky jeslti jízdou s přehřátým motorem jsem nemohl spálit těsnění. Nic jsme ale nezpozoroval, motorka jela a straotvala normálně, žádný kouž z výfuku, nebo dým ani nic jiného. Je pravda, že jsem tomu ale nedával nijak zabrat, normální rychlost v provozu.
Dá se teda nějak poznat, že je vše v pořádku? Co mám přesně sledovat?
Omlouvám se za délku, chtěl jsem to popsat přesně.

1 reakcí na tento příspěvek Spálené těsnění?

20.7.2007 v 14:40 | Nahoru | #1
teď jsem dolíval zase asi 3-5dcl a přitom expanzka byla nad maximem. Přitom poslendí jízdu mě to valilo v klidu, až na ten případ s tou Avií. Nic zvláštního, páru ve výfuku, kapaní chladiče, potečený motor atd. nevidím. Fak nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spálené těsnění?

20.7.2007 v 15:42 | Nahoru | #2
Barbar11>kdybys měl prdlý těsnění pod hlavou, tak by ti šla voda do oleje.Mrkni na měrku oleje jestli tam nemáš bílou emulzi. Jinak ti možná blbne termostat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist