globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spálené těsnění?
 
20.7.2007 v 13:32
<strong>Dá se nějak poznat spálené těsnění pod hlavou, aniž bych rozdělával (nechával rozdělat) motor</strong>?
V horku jsem jel s naloženou ZRX 1000 a asi po 250 km jsem si všiml, že za městem mě svítí kontrolka teploty (už nějakou krátkou dobu svítila, protože jsem na ni neviděl přes tankvak). Doufal jsem, že se to po rychlejíš jízdě samo uchladí, což se mi několikrát při stání na semaforech stalo. Když se tak neděle (asi 5-10 km) předjel jsem kámoše, abych mu to naznačil a při té rychlejší jízdě z kopce se to uchladilo a bylo vše v pohodě do dalšího města. Protože kontrolka svítila i za městem a to celkem dlouho dobu, zatavili jsem a zkontrolovaly kapalinu v expanzce, kde jí bylo dost (maximum). Motorka se sama větrákem uchladila a byla v pohodě do dalšího města, kde se vše opakovalo. Celkem jsem takto na ní najel tak 30 km.
V kempu po sundání nádrže jsem zjistil, že v systému chybí asi přesně 1 litr kapaliny. Tak jsem ji dolil a druhý den ve stejné teplotě i tempu bylo vše v pořádku. Jen jednou zase začala hlásit kontrolka po dlouhé pomalé jízdě za Avií, ale po předjetí a přidání rychlosti se to samo hned spravilo.
Mám ale strach, kam se poděl ten litr (doufám, že vypařil přes ventil, nebo vytekl přes expanzku) a taky jeslti jízdou s přehřátým motorem jsem nemohl spálit těsnění. Nic jsme ale nezpozoroval, motorka jela a straotvala normálně, žádný kouž z výfuku, nebo dým ani nic jiného. Je pravda, že jsem tomu ale nedával nijak zabrat, normální rychlost v provozu.
Dá se teda nějak poznat, že je vše v pořádku? Co mám přesně sledovat?
Omlouvám se za délku, chtěl jsem to popsat přesně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spálené těsnění?

20.7.2007 v 15:42 | Nahoru | #1
Barbar11>kdybys měl prdlý těsnění pod hlavou, tak by ti šla voda do oleje.Mrkni na měrku oleje jestli tam nemáš bílou emulzi. Jinak ti možná blbne termostat.

(reakce na) Spálené těsnění?

20.7.2007 v 17:12 | Nahoru | #2
ladiki>>
to je blbost!!! takhle to nemůžeš říct záleží kde by bylo to tesnění poškozené může to valit klidne do váce atd..



Jinak existuje testr ktery se namontuje na nádobku a nebo přímo na víčko chladiče a
jsou to dvě oddělené banky a do té vrchni se nalije specialní jakási tekutina(barva je modrá) a motor se nastaruje jak se rozpíná kapalina a když je fouklé tesnení spálená smes se dostává aji do vodního okruhu a tudiš bude procházet přes tu detekční kapalinu a ta ze spalinami reaguje tak že změní barvu na bílou
na vymontovaném tesnení to poznáš protože bybají místa uniku začerněná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist