globalmoto_duben_nolan





Téma: Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
 
2.11.2009 v 20:11
Cau kluci dnes jsem se pustil do serizeni podtlaku u meho TLR. A potreboval bych vyjasnit nejaky skutecnosti. POstupoval jsem podle manualu ovsem na TLS a ne TLR-ten jsem nenasel. A ted v manualu je psany postup tento:
1)Odpojit konektor a hadice z VCSV senzoru
2)Odpojit hadicku z jednocestneho ventilu VTV
3)Pripojit hadicku meraku na prvni saci hrdlo valce (tj. na vyvod co byva zaslepen gumovou krytkou)
4)Pripojit mezikus mezi hadicku z VTV a meraku (tj. vyvod z difuzoru je zaslepeny stale gumovou krytkou!! hadicka meraku se pripoji na hadicku z VTV ventilu)

Tak a ted muj problem. Kdyz podle tohoto postupu seridim hladiny meraku do roviny vse je ok. Ovsem, kdyz zase pripojim vsechny hadice a senzory co jsem sundal pri postupu z manualu a napojim hadice meraku na vyvody co jsou na difuzorech zaslepene gumovymi zatkami, tak hodnoty jsou uplne jine to jest o 2cm na meraku. Tak a ted co je spravne? Nevim teda proc na kazdem difuzoru je ta zaslepena trubicka, ktera by mela byt na napichnuti meraku.

Slysel jsem, ze Rutan mel problem se serizeni podtlaku u nejake hondy z duvodu jineho zpusobu serizeni nez je obvykle.

A Asassin pry serizuje TLS normalne ze napichne merak na ty trubicky co jsou zaslepene.

A vysledek je kde???????????????????????????????????
Dik za odpoved

Naposledy editováno 02.11.2009 20:23:08

Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

3.11.2009 v 09:27 | Nahoru | #1
hele ono je to v manualu dost zmatene popsany, to zapojovani/odpojovani veci je tam kvuli tomu ze v hadicich tech senzoru,zasobniku "podtlaku" atd jsou trysky ktery maj ve finale fungovat jako tlumic razu ... ... tzn je lepsi to nechat jak je, pokud nemas merak s tlumici tryskou tak to dodelat do hadic meraku a pripojit ten merak primo na ty niple s cepickama...

takze vlastne to co je popsany v manualu je o tom jak si z hadic senzoru udelat hadice pro merak... nejspis si tam neco odpojil.. a neucpal, saje si to po tom odpojenem zarizeni...

kdyztak manual na TLR mam...

1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

17.11.2009 v 20:56 | Nahoru | #2
Předpokládám že VCVS senzor je ten konektor od káblů, který snímaj polohu škrtících klapek... může mi někdo říci, proč se píše o jeho odpojení, proč se doporučuje jeho odpojení (třeba video CarbTune), a v servisu jsem jej nikdy neviděl odpojovat ?

Čeho tím dosahuju ? Díky

(reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

18.11.2009 v 09:39 | Nahoru | #3

Raisidlo77>Předpokládám že VCVS senzor je ten konektor od káblů, který snímaj polohu škrtících klapek... může mi někdo říci, proč se píše o jeho odpojení, proč se doporučuje jeho odpojení (třeba video CarbTune), a v servisu jsem jej nikdy neviděl odpojovat ?

Čeho tím dosahuju ? Díky



ee VCSV je "vacuum control solenoid valve" tzn elektromagnetickej ventil kterej spina "podtlak" kterej hejbe klapkama v airboxu

motorky se vstrikovanim kdyz odpojis senzor klapek tak nepujdou ani nastartovat...
u karburatorovejch si myslim ze to pro nastaveni podtlaku taky nema smysl... ridi to podle toho senzoru predstih...

na video kouknu.. co a proc tam vlastne odpojuji.. nemas link? ze bych to nemusel hledat...

1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

18.11.2009 v 11:12 | Nahoru | #4
hmm.. a jak se chová motor po tomhle seřízení? Nemám důvod nevěřit továrnímu popisu toho úkonu, ale pokud je výsledek takovýhle, tak je něco špatně. Pokud assasin nenajde nějaké řešení, souhlasil bych s tím napojením na výdechy difuzorů napřímo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

18.11.2009 v 11:19 | Nahoru | #5

RUTAN>hmm.. a jak se chová motor po tomhle seřízení? Nemám důvod nevěřit továrnímu popisu toho úkonu, ale pokud je výsledek takovýhle, tak je něco špatně. Pokud assasin nenajde nějaké řešení, souhlasil bych s tím napojením na výdechy difuzorů napřímo.



hele ono u TL je proste na jednom sacim hrdle pridelanej takovejhle podtlakovej "udelator" a proste se to odpoji a zaslepi pri tom kdyz "kalibrujes" oba sloupce u budiku aby sli spolu.. aby proste ten dalsi "odber podtlaku" v tom nedelal bordel.. pak se to pripoji a meri normalne. ja mam tenhle podtlakovej nesmysl vyhozenej uplne.. budiky pripojim na cudliky na hrdlech a podtlaky seridim klasicky...

1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

18.11.2009 v 13:11 | Nahoru | #6
assassin> třeba zde Zde od 1:42 cca do 2:00.. "TPS conector"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 11:04 | Nahoru | #7

assassin>hele ono u TL je proste na jednom sacim hrdle pridelanej takovejhle podtlakovej "udelator" a proste se to odpoji a zaslepi pri tom kdyz "kalibrujes" oba sloupce u budiku aby sli spolu.. aby proste ten dalsi "odber podtlaku" v tom nedelal bordel.. pak se to pripoji a meri normalne. ja mam tenhle podtlakovej nesmysl vyhozenej uplne.. budiky pripojim na cudliky na hrdlech a podtlaky seridim klasicky...



tak nějak bych to asi udělal i já. Ono +- 0,2 bar stejně nejde reálně poznat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 11:43 | Nahoru | #8
RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.

(reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 12:00 | Nahoru | #9

1100Virago>RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.



TAK NĚJAK. měl jsem v rukou kdysi staré RF na seřízení a díky homemade koncovce se sériové nastavení karbecu vůbec nechytalo. Tak se ladilo podle citu tak dlouho dokud to zkrátka nebylo na poslech "tak akorát"
stejně tak na GPZ...tam to bylo ale hodně šílené nastavení:))

(reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 12:06 | Nahoru | #10

Raisidlo77>assassin> třeba zde Zde od 1:42 cca do 2:00.. "TPS conector"



aha jasny... no to jakoze mas ten TPS senzor nastavit driv nez delas snchronizaci...

(reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 12:07 | Nahoru | #11

1100Virago>RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.



tak nejak, u TL slysim jestli na volnobeh jdou oba valce stejne ... kdyz synchro udelam podle "ucha" a pak tam pichnu budiky je to ok... vsude jsem se docetl ze je na tohle TL hodne choulostive... ale nevim no...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist