globalmoto_kveten





Téma: Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
 
2.11.2009 v 20:11
Cau kluci dnes jsem se pustil do serizeni podtlaku u meho TLR. A potreboval bych vyjasnit nejaky skutecnosti. POstupoval jsem podle manualu ovsem na TLS a ne TLR-ten jsem nenasel. A ted v manualu je psany postup tento:
1)Odpojit konektor a hadice z VCSV senzoru
2)Odpojit hadicku z jednocestneho ventilu VTV
3)Pripojit hadicku meraku na prvni saci hrdlo valce (tj. na vyvod co byva zaslepen gumovou krytkou)
4)Pripojit mezikus mezi hadicku z VTV a meraku (tj. vyvod z difuzoru je zaslepeny stale gumovou krytkou!! hadicka meraku se pripoji na hadicku z VTV ventilu)

Tak a ted muj problem. Kdyz podle tohoto postupu seridim hladiny meraku do roviny vse je ok. Ovsem, kdyz zase pripojim vsechny hadice a senzory co jsem sundal pri postupu z manualu a napojim hadice meraku na vyvody co jsou na difuzorech zaslepene gumovymi zatkami, tak hodnoty jsou uplne jine to jest o 2cm na meraku. Tak a ted co je spravne? Nevim teda proc na kazdem difuzoru je ta zaslepena trubicka, ktera by mela byt na napichnuti meraku.

Slysel jsem, ze Rutan mel problem se serizeni podtlaku u nejake hondy z duvodu jineho zpusobu serizeni nez je obvykle.

A Asassin pry serizuje TLS normalne ze napichne merak na ty trubicky co jsou zaslepene.

A vysledek je kde???????????????????????????????????
Dik za odpoved

Naposledy editováno 02.11.2009 20:23:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 11:43 | Nahoru | #1
RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.

(reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 12:00 | Nahoru | #2

1100Virago>RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.



TAK NĚJAK. měl jsem v rukou kdysi staré RF na seřízení a díky homemade koncovce se sériové nastavení karbecu vůbec nechytalo. Tak se ladilo podle citu tak dlouho dokud to zkrátka nebylo na poslech "tak akorát"
stejně tak na GPZ...tam to bylo ale hodně šílené nastavení:))

(reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 12:07 | Nahoru | #3

1100Virago>RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.



tak nejak, u TL slysim jestli na volnobeh jdou oba valce stejne ... kdyz synchro udelam podle "ucha" a pak tam pichnu budiky je to ok... vsude jsem se docetl ze je na tohle TL hodne choulostive... ale nevim no...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist