globalmoto_kveten





Téma: Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
 
2.11.2009 v 20:11
Cau kluci dnes jsem se pustil do serizeni podtlaku u meho TLR. A potreboval bych vyjasnit nejaky skutecnosti. POstupoval jsem podle manualu ovsem na TLS a ne TLR-ten jsem nenasel. A ted v manualu je psany postup tento:
1)Odpojit konektor a hadice z VCSV senzoru
2)Odpojit hadicku z jednocestneho ventilu VTV
3)Pripojit hadicku meraku na prvni saci hrdlo valce (tj. na vyvod co byva zaslepen gumovou krytkou)
4)Pripojit mezikus mezi hadicku z VTV a meraku (tj. vyvod z difuzoru je zaslepeny stale gumovou krytkou!! hadicka meraku se pripoji na hadicku z VTV ventilu)

Tak a ted muj problem. Kdyz podle tohoto postupu seridim hladiny meraku do roviny vse je ok. Ovsem, kdyz zase pripojim vsechny hadice a senzory co jsem sundal pri postupu z manualu a napojim hadice meraku na vyvody co jsou na difuzorech zaslepene gumovymi zatkami, tak hodnoty jsou uplne jine to jest o 2cm na meraku. Tak a ted co je spravne? Nevim teda proc na kazdem difuzoru je ta zaslepena trubicka, ktera by mela byt na napichnuti meraku.

Slysel jsem, ze Rutan mel problem se serizeni podtlaku u nejake hondy z duvodu jineho zpusobu serizeni nez je obvykle.

A Asassin pry serizuje TLS normalne ze napichne merak na ty trubicky co jsou zaslepene.

A vysledek je kde???????????????????????????????????
Dik za odpoved

Naposledy editováno 02.11.2009 20:23:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 11:04 | Nahoru | #1

assassin>hele ono u TL je proste na jednom sacim hrdle pridelanej takovejhle podtlakovej "udelator" a proste se to odpoji a zaslepi pri tom kdyz "kalibrujes" oba sloupce u budiku aby sli spolu.. aby proste ten dalsi "odber podtlaku" v tom nedelal bordel.. pak se to pripoji a meri normalne. ja mam tenhle podtlakovej nesmysl vyhozenej uplne.. budiky pripojim na cudliky na hrdlech a podtlaky seridim klasicky...



tak nějak bych to asi udělal i já. Ono +- 0,2 bar stejně nejde reálně poznat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR

19.11.2009 v 11:43 | Nahoru | #2
RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist