1)Odpojit konektor a hadice z VCSV senzoru
2)Odpojit hadicku z jednocestneho ventilu VTV
3)Pripojit hadicku meraku na prvni saci hrdlo valce (tj. na vyvod co byva zaslepen gumovou krytkou)
4)Pripojit mezikus mezi hadicku z VTV a meraku (tj. vyvod z difuzoru je zaslepeny stale gumovou krytkou!! hadicka meraku se pripoji na hadicku z VTV ventilu)
Tak a ted muj problem. Kdyz podle tohoto postupu seridim hladiny meraku do roviny vse je ok. Ovsem, kdyz zase pripojim vsechny hadice a senzory co jsem sundal pri postupu z manualu a napojim hadice meraku na vyvody co jsou na difuzorech zaslepene gumovymi zatkami, tak hodnoty jsou uplne jine to jest o 2cm na meraku. Tak a ted co je spravne? Nevim teda proc na kazdem difuzoru je ta zaslepena trubicka, ktera by mela byt na napichnuti meraku.
Slysel jsem, ze Rutan mel problem se serizeni podtlaku u nejake hondy z duvodu jineho zpusobu serizeni nez je obvykle.
A Asassin pry serizuje TLS normalne ze napichne merak na ty trubicky co jsou zaslepene.
A vysledek je kde???????????????????????????????????
Dik za odpoved
Naposledy editováno 02.11.2009 20:23:08
1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
Čeho tím dosahuju ? Díky
Raisidlo77>Předpokládám že VCVS senzor je ten konektor od káblů, který snímaj polohu škrtících klapek... může mi někdo říci, proč se píše o jeho odpojení, proč se doporučuje jeho odpojení (třeba video CarbTune), a v servisu jsem jej nikdy neviděl odpojovat ?
Čeho tím dosahuju ? Díky
ee VCSV je "vacuum control solenoid valve" tzn elektromagnetickej ventil kterej spina "podtlak" kterej hejbe klapkama v airboxu
motorky se vstrikovanim kdyz odpojis senzor klapek tak nepujdou ani nastartovat...
u karburatorovejch si myslim ze to pro nastaveni podtlaku taky nema smysl... ridi to podle toho senzoru predstih...
na video kouknu.. co a proc tam vlastne odpojuji.. nemas link? ze bych to nemusel hledat...