bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
Jakou vzit? cenovka tak kolem 60tisic, je to na jezdeni kolem komina(nekdy bych si ale nejakej vejlet zajel) vetsinou bez batuzku. diky
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:12 | Nahoru | #1
Za ty prachy nšjakou pěknou, zachovalou bez prznění. Myslim, že je celokem fuk, kterou...

(reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:15 | Nahoru | #2
czert> podpis

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:16 | Nahoru | #3
za ty prachy bych vzal ale 900rr jelikož jen ta bude za 60litrů dobrá.

ale Hondu nemám rád

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:18 | Nahoru | #4
přihoď trochu a ber GSX-R K1,K2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:19 | Nahoru | #5
C.J.> na to aby sehnal dobrou by musel přihodit minimálně 25tis.

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:20 | Nahoru | #6
no jak sleduju ty ceny, tak už ani ne

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:21 | Nahoru | #7
a nebo GSX-R 750, než 929.. třeba i SRADA..

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:23 | Nahoru | #9
Obzvláště ceny R1 a ZX9 spadly na velice příjemnou (pro kupující) úrověň

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:25 | Nahoru | #10
2:1:1 volbá mi vychází jasně

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:26 | Nahoru | #11
A to opravdu Hondu nemám rád

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:28 | Nahoru | #12
Pravda je jen jedna, Yamaha eR jedna.....

(reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:32 | Nahoru | #13
C.J.> na slickách, přepáčko, laďák i svody, zrcátka rok 2002. Tak tuhle gsxr bych vážně nekoupil, to je to o čem mluvím. Mimochodem podle toho jak vypadá, co má za výbavu je to na 99% okruhovka

když jí budeš chtít mít v cajku tak do ní narveš v pohodě dalších 20 papírů

Naposledy editováno 31.10.2009 17:34:27

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:33 | Nahoru | #14
dobrou gsxr 1000 k1-2 pod 85 litrů prostrě neseženeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:37 | Nahoru | #15
GRASSEL> seženeš, hodně to spadlo...

3 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:39 | Nahoru | #16
Tak jasně že jsou o dost dražší než R1..

tahle je za 75tis, byl jsem ji projet a je teda parádní, jen kosmetika na plastech

http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/323214-gsx-r-1000.html

(reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:43 | Nahoru | #17
C.J.> a jsme zase u toho, když jí budeš chtít mít ready tak do ní dáš 15tisíc jak prd za lak.

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:43 | Nahoru | #18
seru na lak

(reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:43 | Nahoru | #19
C.J.> Ten tlumič je noblesní

(reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:44 | Nahoru | #20
Flyer> motorově ano, pokud ale budeš chtít mít motorku laťovou tak neseženeš, když pomineš odřený kapoty atd. pak samozřejmě ano.

(reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:45 | Nahoru | #21

C.J.>seru na lak



v tom případě ano, pak je možnost koupit za ty peníze gsxr.

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:47 | Nahoru | #22
já bych ale osobně za 60 litrů koupil voňavýho SRADA nebo R1 karbecovou - i když ten podsedlák u prvních R1 je pěkně nedomrdlá píčovina a převodovky jsou taky nahovno. Bral bych SRADA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:53 | Nahoru | #23
GRASSEL> můžeš nějak upřesnit tu převodovku a podsedlák?

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:54 | Nahoru | #24
kup R1 bo máš velkej výběr je jich mraky protože každej chce přece jedině R1

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:57 | Nahoru | #25
R1 se mi líbí až od 02, s tím startrekovským světlem

ale i tak bych bral spíše SRADa

ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 17:59 | Nahoru | #26
nebo GSXR 750, prostě mi to připadne zábavnější než litry..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #27
carlos38> podsedlák je hodně nahovno řešenej u karbecovejch R1, je napevno součástí rámu, není uchycený na šrouby jak je to běžné, jakmile s ní sekneš tak rupne a můžeš schánět nový rám jelikož svaření je jen otázka chviky. Převodovky jsou hodně tvrdý a odcházej (je to velkej problém yamahy)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 18:08 | Nahoru | #28

GRASSEL>carlos38> podsedlák je hodně nahovno řešenej u karbecovejch R1, je napevno součástí rámu, není uchycený na šrouby jak je to běžné, jakmile s ní sekneš tak rupne a můžeš schánět nový rám jelikož svaření je jen otázka chviky. Převodovky jsou hodně tvrdý a odcházej (je to velkej problém yamahy)



Jo tak, to vim. Napadlo mě, že je nahovno při posezu a jízdě. V převodovkách moc problém nevidim.

Pro zajímavost od Midloch2

Yamaha YZF-R1 ´98 - 100.000 km

V předchozím testu R1-ky po 50k jsem už naznačil, že dalším pokračováním testu se určité problémy prohlubovaly. Testy na takhle dlouhou trať 100.000 km se pořádají zcela výjimečně, přitom Yamaha R1 je dosud jediným supersportovním strojem, který tohle absolvoval. Naprosto tak chybí srovnání s jinou obdobnou motorkou a těžko soudit, jak by dopadla např. Honda CBR900RR.
Objektivně vzato ale tenhle test R1 odhalil v motoru několik zbytečných slabin, které by se dostatečně dlouhým předvýrobním testováním daly vyloučit. Např. praskliny nikasilu ve válcích měla i Yamaha R6, tam se dokonce už po 50k loupal.

První a čtvrtý válec mají ve stěně praskliny 2 a 5 cm dlouhé, válce překročily toleranci ovality a další provoz bloku válců není možný. Ze stejného důvodu docházelo k jednostrannému přidírání pístů, nadměrná vůle v druhém směru pak vedla k odlamování pístního límce. Všechny písty mají trhliny v uložení pístního čepu.

Zdá se, že motor není schopen vydržet síly od rámu bez deformací bloku válců. Yamaha říká, že na vině je vysoká teplota.

Kliková hřídel je v perfektním stavu, stejně jako ojniční oka.

Sací ventily nemají žádné usazeniny a jsou stále v toleranci. Vodítka výfukových ventilů jsou jsou už mimo toleranci opotřebení.

Převodovka je stále ve výborném stavu, zuby nejeví žádný pitting. Olejové čerpadlo je jako nové.

Závada typická pro první ročník R1 - ulomené oko pružiny řadícího válečku. Opotřebené jehly a komínky v karburátorech způsobují propad výkonu pod 4.000 ot/min.

[img]

Naposledy editováno 31.10.2009 18:08:51

2 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 18:08 | Nahoru | #29
Odnímátelný podsedlák už má 02-ka a to je ještě karbec, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR

31.10.2009 v 18:12 | Nahoru | #30
C.J.> 02ka je stříkačka
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35277 Dnes v 21:10 0.0.7.
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist