1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
když jí budeš chtít mít v cajku tak do ní narveš v pohodě dalších 20 papírů
Naposledy editováno 31.10.2009 17:34:27
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
3 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
tahle je za 75tis, byl jsem ji projet a je teda parádní, jen kosmetika na plastech
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/323214-gsx-r-1000.html
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
GRASSEL>carlos38> podsedlák je hodně nahovno řešenej u karbecovejch R1, je napevno součástí rámu, není uchycený na šrouby jak je to běžné, jakmile s ní sekneš tak rupne a můžeš schánět nový rám jelikož svaření je jen otázka chviky. Převodovky jsou hodně tvrdý a odcházej (je to velkej problém yamahy)
Jo tak, to vim. Napadlo mě, že je nahovno při posezu a jízdě. V převodovkách moc problém nevidim.
Pro zajímavost od Midloch2
Yamaha YZF-R1 ´98 - 100.000 km
V předchozím testu R1-ky po 50k jsem už naznačil, že dalším pokračováním testu se určité problémy prohlubovaly. Testy na takhle dlouhou trať 100.000 km se pořádají zcela výjimečně, přitom Yamaha R1 je dosud jediným supersportovním strojem, který tohle absolvoval. Naprosto tak chybí srovnání s jinou obdobnou motorkou a těžko soudit, jak by dopadla např. Honda CBR900RR.
Objektivně vzato ale tenhle test R1 odhalil v motoru několik zbytečných slabin, které by se dostatečně dlouhým předvýrobním testováním daly vyloučit. Např. praskliny nikasilu ve válcích měla i Yamaha R6, tam se dokonce už po 50k loupal.
První a čtvrtý válec mají ve stěně praskliny 2 a 5 cm dlouhé, válce překročily toleranci ovality a další provoz bloku válců není možný. Ze stejného důvodu docházelo k jednostrannému přidírání pístů, nadměrná vůle v druhém směru pak vedla k odlamování pístního límce. Všechny písty mají trhliny v uložení pístního čepu.
Zdá se, že motor není schopen vydržet síly od rámu bez deformací bloku válců. Yamaha říká, že na vině je vysoká teplota.
Kliková hřídel je v perfektním stavu, stejně jako ojniční oka.
Sací ventily nemají žádné usazeniny a jsou stále v toleranci. Vodítka výfukových ventilů jsou jsou už mimo toleranci opotřebení.
Převodovka je stále ve výborném stavu, zuby nejeví žádný pitting. Olejové čerpadlo je jako nové.
Závada typická pro první ročník R1 - ulomené oko pružiny řadícího válečku. Opotřebené jehly a komínky v karburátorech způsobují propad výkonu pod 4.000 ot/min.
[img]
Naposledy editováno 31.10.2009 18:08:51
2 reakcí na tento příspěvek ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R nebo R1 nebo 900RR nebo 929RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35401 | Včera v 22:51 radi5 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 3 | 30.4.2024 v 06:46 Gahan37 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |