2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání motoru
Já už jsem nejspíš dohledal přícinu na německym fóru.... Píšou to tam dost často a údajně má být příčinou propouštějící vodní pumpa.... Voda se dostane do oleje a "ucpe" papírovej filtr, tím pádem se sníží tlak mazání, nenapnou se hydronapínáky => cinkání a blikání kontrolky mazání v rytmu cinkání rozvoďáků....
Odpovídala tomu i ztráta vody z expanzky, tak jsem vypustil olej, vyndal všechny sítka a filtry.. Opravdu je v oleji voda a na sítkách vodní emulze.. Objednal jsem díly na pumpu a až to složim, tak dám vědět, jestli to tim opravdu bylo... Pokud by byla pumpa OK, musel bych ještě zkusit vyměnit těsnění pod hlavou....
P.S: Kolik tyhle bestie najedou standartně bez hrábnutí do motoru při dobrý údržbě?
Naposledy editováno 03.11.2014 14:12:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
LC8 po 80-100 tkm [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | gugo | 47 | 22.11.2019 v 18:57 Eso_Rimmer |