globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvyšování výkonu až o 40%
 
1.6.2009 v 12:43
Tak jsem chtěl vyhovět jednomu z nás (on už ví) a přeložil jsem jsem do češtiny z jedněch Amerických stránek jedné renomované tuningové firmy OXHERD spolupracující mimo jiné s Orange Country Chopers a nebo Chip Foose. Zkopíroval jsem jednoduchý náčrtek na zvýšení výkonu motocyklových motorů. Jedná se o navrtání pístu přesně v jedné třetině jeho průměru (směrem od výfukového potrubí) vrtákem o průměru 2,6mm. Tím dojde k odvodu přebytečného tlaku nad pístem který píst při stoupání brzdí. Samozřejmně se zvýší otáčky cca o 50% (záleží na typu motoru. Je to úspěšně odzkoušeno na jednoválcových motorech do objemu 125 ccm. Tyto motory se začnou chovat jako dvoutaktní, ale s ohromným krouticím momentem jako čtyřtaktní. (zkráceně - spodek silný jako u 4t a vysoké otáčky jako u 2t) Samozřejmně má to i své nevýhody - musí se do motoru dát velmi kvalitní olej a mění se jednou tak častěji což může přijít na pěkné peníze.


Tak malá oprava. Průměr díry se odvíjí od průměru pístu. Průměr vrtání se vydělí 16,15.

Naposledy editováno 01.06.2009 13:08:28
Anketa: stojí mi za častější výměnu oleje (při jeho ceně) zvýšení výkonu?
ano
21%
12
ne
79%
46

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu až o 40%

1.6.2009 v 13:35 | Nahoru | #1
A já blbec neznalý amerických zlepšováků jsem si nechal dírku v pístu zavařit GPZ se dírka v pístu vůbec nelíbila a hned jsem z toho měl 3-vál

(reakce na) Zvyšování výkonu až o 40%

1.6.2009 v 13:39 | Nahoru | #2

Dabl>A já blbec neznalý amerických zlepšováků jsem si nechal dírku v pístu zavařit GPZ se dírka v pístu vůbec nelíbila a hned jsem z toho měl 3-vál



Musíš mít dírku ve všech pístech, jinak to nefunguje...
To je snad jasný, ne????
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist