1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem
Manuál stáhni zde Musíš to v něm najít. Hodnoty odporu tam budou. Budou tam min. 2. Jedna při nějaký hodně nízký teplotě a druhá okolo 90 - 110 nebo tak. Může jich tam bejt víc. Nebo tam bude hodnota napětí. To co změříš porovnáš s údajem v manuálu.
Jak zjistit zda čidlo nelže je u motorky těžký. Za studena nemáš prakticky kam strčit teploměr (malý okruh), takže pokud bude v místnosti 15 stupňů ber, že to samý bude +- na motoru než ho poprvé nastartuješ. Za tepla je to lepší. Ale tam máš zase druhý čidlo (v chladiči) pro ventilátor který sepne tak při 105 stupních, tak víš, že asi tolik i má motor.
Jinak by to méohly jěště dělat znečištěný škrtící klapky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |