globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se sytičem
28.5.2009 v 21:18
Zdravím, potřeboval bych poradit...mám GSX-R1000 K6 a objevil se mi problém se sytičem. Po nastartování studeného motoru se nezvýší otáčky(neaktivuje Chooke). Motor má malé otáčky a bez lehkého přidání plynu má snahu shasnout. Neví někdo, v čem by mohl být problém??

1 reakcí na tento příspěvek Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:35 | Nahoru | #1
GSX-R má vstřikování. Pokud se nezvedne volnoběh, tak ŘJ zřejmě neví, že je studený motor. Projdi kontakty od čidla teploty chladící kapaliny a kdyžtak proměř i čidlo na odpor podle servisního manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:43 | Nahoru | #2
Me to u SV dela taky,nastartuju a sytic se hned vypne..otacky se zvedaji z 1000 na 1300 pri zahratym motoru..ale co jsem zjistoval,tak je to normalni..kdyz je vetsi zima,tak jsou otacky vetsi..treba je to v norme..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:45 | Nahoru | #3
A myslíš,že to má extra čidlo na měření tepltoy pro řídící jednotku? Protože displej s teplotou funguje normálně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:46 | Nahoru | #4
Raaadik> A kdyz to nechas,zhasne to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:47 | Nahoru | #5
Gregi> Myslím, že to normální není. Když je motor studený,tak by měl automaticky zvýšit otáčky (cca 1500-1700). Tak to funguje u všech motorek co mají vstřikování. Něco tam bude špatně...

(reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:49 | Nahoru | #6
Raaadik> tak zavolej do Suzuki a optej se..co vim,tak u SV to dela vic lidem..a i v servise mi rekli,ze je to v norme..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:50 | Nahoru | #7
Gregi> jo,když nepřidám lehce plyn,tak to většinou zhasne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:51 | Nahoru | #8
Raaadik> tak to je asi spatne,me to nikdy nezhasne..a co svicky,vzduch. filtr?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:53 | Nahoru | #9
Raaadik>
No na displeji ti to neukazuje teplotu cca pod 15 stupňů, ale low že? Čidlo bude shodný, ale pokud ti na přístrojovce začne ukazovat teplotu od cca 60 stupňů, tak to už nepotřebuješ zvýšenej volnoběh, že. Takže na přístrojovce nepoznáš správnou funkci čidla za nízkých teplot. A v těhle teplotách potřebuješ onen vyšší volnoběh na překonání větších odporů v motoru.

(reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:53 | Nahoru | #10
Gregi> tím myslím,že to nebude...dělá to opravdu jen když je motor úplně studenej....po 20 sekundovým zahřátí už je vše bez problémů a při jízdě taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 21:57 | Nahoru | #11
Poggy> jj, to je pravda. U K6 ukazuje teplotu displej od 20 stupňů. No a jakmile má už okolo 25-30 stupňů,tak je to už v pohodě,ale pak už ten motor nepotřebuje sytič,jak říkáš. Nejaká rada,jak proměřit čidlo teploty a zjistit jeho správnou činnost? Kde zjistím správný hodnoty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 22:08 | Nahoru | #12
Raaadik>
Manuál stáhni zde Musíš to v něm najít. Hodnoty odporu tam budou. Budou tam min. 2. Jedna při nějaký hodně nízký teplotě a druhá okolo 90 - 110 nebo tak. Může jich tam bejt víc. Nebo tam bude hodnota napětí. To co změříš porovnáš s údajem v manuálu.
Jak zjistit zda čidlo nelže je u motorky těžký. Za studena nemáš prakticky kam strčit teploměr (malý okruh), takže pokud bude v místnosti 15 stupňů ber, že to samý bude +- na motoru než ho poprvé nastartuješ. Za tepla je to lepší. Ale tam máš zase druhý čidlo (v chladiči) pro ventilátor který sepne tak při 105 stupních, tak víš, že asi tolik i má motor.
Jinak by to méohly jěště dělat znečištěný škrtící klapky.

(reakce na) Problém se sytičem

28.5.2009 v 22:22 | Nahoru | #13
Poggy> Super, stáhnu nějakej ten manuál a o víkendu to vyzkouším přeměřit. Snad něco zjistím. Zatím díky

(reakce na) Problém se sytičem

18.7.2009 v 04:16 | Nahoru | #14
Raaadik>Gregi> jo,když nepřidám lehce plyn,tak to většinou zhasne [/quote]

Mě to dělá to samý, když po nastartování tak 3-4 sec podržím lehce plyn tak to vrčí, ale nastartování bez plynu > vždy to chcípne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35620 Dnes v 18:08 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist