Tak nadhazuji téma, co by jste volili vy (zkuste se oprostit od vět: " Vys.. se na jawu a kup ojetou ...!").
A také prosím majitele 350 o přiznámí, za kolik s tou 350 jezdíte.
A pokud tu je nějaký majitel čínského řadového dvouválcové 250 (Yuki Star 250 a pod.), i jeho zkušenosti (stejný či podobný motor) by mohly být zajímavé.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel
Jawa 350 2T a 250 4T jsou díky motoru zcela odlišné motorky, moc to srovnávat nejde i když na pohled i posed je to vlastně stejná motorka.
Já už jsem si 250 oblíbil natolik, že s 350 je to už jen o nostalgii, na kterou nemám často náladu, neboť se mi mnohem lépe jede na 250 . 350 má super zvuk, mohutnější zátah motoru v otáčkách. Největší slabinou 350 je asi nevhodně odstuňovaná převodovka, chtělo by to 5st., a motor jako takový je dost zastaralý, což je paradoxně jeho výhoda - má svůj charakter, se kterým se musí umět jezdit. Větší olejnička, většině smrdí, kratší životnost, větší spotřeba, nic pro holky .
Co se týká budíků, jednoznačně hezčí má Travel. Na výfuky mám svůj názor, komíny nebrat
Naposledy editováno 19.09.2011 13:25:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel
Pokud by byl zájem, tak v první "vlně" je objednaných 5 kusů rozet 33 zubů.
Až je budu mít, nachystám si je s distanční podložkou a úprava a následná montáž se dá udělat "na počkání" - zájemce pak odjíždí na zcela jiném motocyklu .
Dá se to vyřešit i poštou.
Myslím si, že s touto úpravou se do tisícovky vejdu.
Podle mého (po zkušební jízdě i Bertového názoru) je úprava o jeden-dva zuby prakticky zbytečná. Změna musí být radikální, aby se plně využil potenciál motoru.
Na takto upraveném stroji mám najeto přes 3.500 km k plné spokojenosti (32z).
Pro tento "tuning", který se dělá s vědomím a podporou továrny, se rozeta 33 z zvolila proto, že u ní ještě dobře vychází "prostorové řešení" úpravy unašeče. 32 zubů je minimum, které lze na sériovém unašeči použít.
No a kdo potom takovou motorku bude mít, se bude divit, jak mohl doteď jezdit se sériovým sekundárem . Pak i debaty, co je lepší - jestli třipade a nebo Travelka - budou zbytečné.