globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
12.5.2009 v 20:23
Vyměnil jsem originál výfuk za otevřený (Ixil). Teď se mě ale zdá, že motorka ztratila výkon ve spodních otáčkách. Poté co jsem tam dal tlumivku jsem měl pocit, že se to zlepšilo, ale furt míň než to bylo s originálem. Je taky ale možnost, že díky většímu hluku výfuku řadím podle sluchu dřív než jsem byl zvyklý u originálu, ale to se mě moc nezdá. Taky při prudkém zavření plynu je slyšet takové to chrochtání.
Kamarád co ho měl na stejném typu říká, že to měl v pohodě, jen že dal bohatší směs. Chtěl jsem to řešit v servisu, ale tam mě po telefonu odpálkoval, že to nemá smysl, protože bohatší směs řeší výkon jen ve spodních otáčkách (o to mě ale právě jde) a že má zkušenost s tím, že se musí dávat Dynojet. To se mě zdá ale dost přitažené za vlasy a mám trošku pocit, jeslti mě nechce spíš tahat o peníze. Nemám tam KN filtr, je tam origo, měněná je jen koncovka, ne celé svody, takže ten Dynojet se mě zdá nadsazený.
Jaký je váš názor/zkušenost?
Děkuju
Anketa: Ladili jste motor po laďáku
Ne, nebylo to potřeba
43%
13
Ne, ale asi by to chtělo
7%
2
Ano, mám bohatší směs
7%
2
Ano, mám tam Dynojet/KN filtr/ na mot.brzdě
43%
13

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 20:32 | Nahoru | #1
hm asi bych to hodil někam do servisu...ostatně tak se to prostě dělá s motkama s karburátorem (a často i se vstřikováním), když se mění koncovka. Co já vím, tak motorku mám servisovanou v dolamotu a tam když dávali laďáky a kn filtr, tak hned to automaticky dali na brzdu. A taky měnili jen koncovku...

1 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 20:40 | Nahoru | #2
Otevrena koncovka ti ochudi smes.Proto se to resi pridanim primeho filtru a potom se dava Dynojet Kit stage 1.Kdyz mas upravy na motoru resi se to jinym stagem.Samozrejme po tomhle zasahu je odladeni na brzde nutne.U strikacky se to resi power comanderem.Ja na Sradovi kdyz dal Primy filtr a otevrenou koncovku tak mel hrozne velky propad v rozmezi 4000-7000.Po pridani dynojet kitu a naslednem odladeni neni problem a masina taha v kazdem spektru otacek bez propadu.

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 20:41 | Nahoru | #3
_______

Naposledy editováno 12.05.2009 20:42:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 20:59 | Nahoru | #4

StiefTomas>Otevrena koncovka ti ochudi smes.Proto se to resi pridanim primeho filtru



já nevím, sportovní filtr tu směs ještě víc ochudí tak nevím jestli se tam dává proto. Podle mě stačí jen doladit bohatost, servis samozřejmě doporučí KN a Dynojet protože "se to tak dělá", a stojí to víc peněz

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 21:03 | Nahoru | #5
bude třeba odladit

(reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 21:09 | Nahoru | #6
já nevím, sportovní filtr tu směs ještě víc ochudí tak nevím jestli se tam dává proto. Podle mě stačí jen doladit bohatost, servis samozřejmě doporučí KN a Dynojet protože "se to tak dělá", a stojí to víc peněz [/quote]

Jj ja vim,ze to ochudi jeste vic.Ale psal jsem postup jakym se postupuje pri pridani otevrenyho ladaku.Jasny,ze staci pripichnout na CO a doladit smes,ale jediny ceho se pak tim ladakem docili je jenom zvuk mno.Zalezi jestli se ti chce investovat nebo ne.

1 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 21:11 | Nahoru | #7
Osobně si myslím, že v případě že je namontovaná pouze koncovka bez KN, tak se směs upravovat nemusí. Chrochtání při zavření je u Ixilu normální. Měl jsem bike na brzdě před montáží Ixilu a KN a po montáži a jediný efekt byl ten, že padla koňská síla a stoupl krouťák. Jednalo se cca o jednu desetinu. Šoupni to na brzdu a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 21:16 | Nahoru | #8

Michal1011>Osobně si myslím, že v případě že je namontovaná pouze koncovka bez KN, tak se směs upravovat nemusí. Chrochtání při zavření je u Ixilu normální. Měl jsem bike na brzdě před montáží Ixilu a KN a po montáži a jediný efekt byl ten, že padla koňská síla a stoupl krouťák. Jednalo se cca o jednu desetinu. Šoupni to na brzdu a uvidíš.



To chrochtani :) ti udela kazdej otevrenej ladak.A muzu rict,ze motoru to zrovna dvakrat nesvedci.

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 21:19 | Nahoru | #9
p.s. a navíc, rexovi se stejně od spodu nechce, ten se musí točit

(reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 21:24 | Nahoru | #10
StiefTomas> Neříkám taky že chrochtal blahem. Jinak souhlas

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

12.5.2009 v 22:10 | Nahoru | #11
Já si na ZX9R dal nedávno taky otevřený IXIL, vše ostatní zůstalo v sérii...chrochtá to úplně krutě při uzavření plynu a ptal jsem se známých a asi 5ti borců ze servisu a každý mi řekl, že tak moc chrochtají hlavně jen Kawiny a je to prý v poho bez problémů. Kontrolovali to pár takhle chrochtajícím po najetí cca 30tKm a motor poškozen nebyl.
Nehledě na to že to střílení je dost good efekt

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 07:43 | Nahoru | #12
Sem tam si to strelit do vyfucku muze, ale nemelo by to delat porad. Jinak pokud vymenis koncovku u karb. motorek, tak to chce rozhodne KN filtr a mozna i poridit dynojet a hlavne dobre seridit. Pak budes max. spokojeny. Me to udelalo na inazume 12 koni a kroutak se mi o dost zvedl. pokud to nechas tak, jak to mas ted, tak budes mim akorat mrtvy spodek a spotrebu jak krava. Takze, doporucuji jeste trosku zainvestovat.

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 08:49 | Nahoru | #13
Ja mam Dyno taky a spokojenost co jsem nameril tak spotreba je paradni cca 5-6 litru pri jezdeni cca 170Km/h a obcas nejakejch tech kravinkach(vcera jsem zkousel jan tak mimochodem kolik da na 1 a ukazala 136 a jeste by sla ale uz jsem nevedel jestli se mi chce ji zkouset) ale mam nerez svody,KN,Dyno a Akrap. koncovku.Obcas to strili a pekne bubla a je to dobrej efekt ale je to dane tim jak u karbecu das hodne plynu a pak brzdis velkejma otackama motoru(napr rozbombis 2 na 190 a pak pustis plyn),otacky motoru zenou benzin ale ten vybubla az do vyfuku...jinak pohoda a pozna se to i podle barvy,kdyz se ti zacne zabarvovat vyfuk pod koncovkou do fialova tak je pomer a spalovani na prd...

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 12:40 | Nahoru | #14
spotřeba byla dobrá před změnou koncovky a po změněn taky. S kamošama jsme přes víkend ujeli cca 900km v různém tempu a ždy jsem měl nejnižší (ostatní FZ1S, GSF 1200, SV650S). Zkusím to teda zatím vyřešit jen tím štelováním směsy, kdybych už tam dával KN filtr nebo Dyno stejně bych to už dal někam na brzdu, protože dát jen za díly cca 5000Kč a pak to nechat naladit podle oka se mě teda nechce. Nečekám, že koncovkou budu zvedat výkon, chci tam jen co tam bylo s originálem.

2 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 12:52 | Nahoru | #15
to je jasny ze urvanej vyfuk snizi kroutak vespod... si myslis ze ti co konstruuji motorky jsou pitomci co neumi navrhnout vyfuk a ze kazdej lojza ve slovinsku vezme derovanou rouru obali vatou a jupiii 20koni navrch? to tak proste nefunguje, pruchozi vyfuky umoznuji vetsi vykon ve vyssich otackach, ale ve spodnich chybi ten odpor vyfuku (duvod proc se delaji vyfukove privery) a spousta smesi vylita zbytecne ven = ztrata vykonu(kroutaku) ve spodnich otackach...

da se to castecne resit tak ze se tam vespod "naleje" vic benzinu a tim se da ten propad trochu zmirnit... vetsinou na to ale nestaci pridat na sroubku volnobezne smesi, ale musi se sahnout do krabce vic - jehly - mozna staci je povysunout mozna je potreba dat jine - tzn dynojet kit

(reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 15:46 | Nahoru | #16

assassin>to je jasny ze urvanej vyfuk snizi kroutak vespod... si myslis ze ti co konstruuji motorky jsou pitomci co neumi navrhnout vyfuk a ze kazdej lojza ve slovinsku vezme derovanou rouru obali vatou a jupiii 20koni navrch? to tak proste nefunguje, pruchozi vyfuky umoznuji vetsi vykon ve vyssich otackach, ale ve spodnich chybi ten odpor vyfuku (duvod proc se delaji vyfukove privery) a spousta smesi vylita zbytecne ven = ztrata vykonu(kroutaku) ve spodnich otackach...

da se to castecne resit tak ze se tam vespod "naleje" vic benzinu a tim se da ten propad trochu zmirnit... vetsinou na to ale nestaci pridat na sroubku volnobezne smesi, ale musi se sahnout do krabce vic - jehly - mozna staci je povysunout mozna je potreba dat jine - tzn dynojet kit



SOUHLAS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 16:30 | Nahoru | #17
assassin> netrdím, že jsem čekal 20koní navrh a je mě jasný, že originál bude mít v 99% lepší průběh výkonu i špičku. Popravdě mě jsem měnil otevřený výfuk, kvůli zvuku, protože prostě originál má dost slabý a chci si přidat nějaký ten bodík k tomu, že mě někdo za sebou nepřehlédne. Ztratit ale kvůli tomu znatelně výkon se mě taky nechce.

Naposledy editováno 13.05.2009 18:50:41

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 21:22 | Nahoru | #18
assasin> velice dobře řečeno je vidět že tomu fakt rozumíš

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

14.5.2009 v 08:10 | Nahoru | #19
ztratil jsi výkon ve spodních otáčkách? samozřejmě beru pouze plný plyn

rozsah těch otáček ??
pokud je to kolem cca 5ti tisíc tak zkus o jeden zápich pozvednout jehly

pokud to po zavření střílí stylem třtřtřtřtřtřt a mydlí to tam fakt dost tak na každým šroubku volnoběžné směsi přidej 0,25-0,5 otáčky a zkus jestli se to zlepší, taky pak odzkoušej reakci na plyn.,, ta je teď jaká? padá rychle k volnoběhu? reaguje šnel?

jestli to střílí stylem blm-rr-blm-rrrrr-blm tak na šroubky kašli

Naposledy editováno 14.05.2009 08:11:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

14.5.2009 v 08:16 | Nahoru | #20

mmks>assassin> netrdím, že jsem čekal 20koní navrh a je mě jasný, že originál bude mít v 99% lepší průběh výkonu i špičku. Popravdě mě jsem měnil otevřený výfuk, kvůli zvuku, protože prostě originál má dost slabý a chci si přidat nějaký ten bodík k tomu, že mě někdo za sebou nepřehlédne. Ztratit ale kvůli tomu znatelně výkon se mě taky nechce.



hele aby si to spatne nepochopil, nemyslel jsem to jako utok na tebe, je mi jasny ze vis ze nemuzes cekat nic extra od koncovky a chapu ze te stve ztrata proti origo. ja to psal tak nejak obecne, takze tobe spis patri ten druhej odstavec s tim jak zkusit obohatit smes...

vim o cem mluvis , moje koncovky na TLS kdyz z nich vyndam "dBeater" tak to s nima jede vespod hodne mizerne... po zkouskach s jinejma to vypada ze i pres podobnou konstrukci vsech absobrcnich koncovek se kazda na danem motoru chova jinak...

zkus obohatit... pripadne zkusit jinej vyfuk no...

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

14.5.2009 v 08:19 | Nahoru | #21
jurawood: dokonalý citoslovce

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

14.5.2009 v 08:34 | Nahoru | #22
té v řiti co si to tu čtu.přišel sem na to že na mašině nemam dynojet ale origo trysky.K&N filtr tam je a ixil mam v hlavě že ho pořídim.ted nevim co mam zvolit aby to šlapalo nějak rozumně

Naposledy editováno 14.05.2009 08:35:28

(reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

14.5.2009 v 08:47 | Nahoru | #23
assassin> v pododě, já to tak taky bral. Jsem rád za každou radu a proto se taky ptám. Já to psal proto,aby bylo jasný, že nejsem typ, který vezme vrták do výfuku a pak čeká, že s přibývajícím hlukem mu bude stoupat výkon a erekce.
Tu ztrátu tahu cítím hlavně do těch 5tisíc ot/min. Tam je podle mě ZRX slabší i v origo a po té 5 to letí nahoru už na mě dost, takže pokud je propad i tam, tak já to nepoznám, protože výkonu na mě dost. To "chrochtání" je při zavřeném plynu víceméně pravidelné a hluboké. Už jsem domluvený na seštělování karbeců, tak uvidím, co s tím maník dokáže.

btw. Když jsem jel kupova mašinu, jeli se mnou kluci, co tu stejnou mají a vyhlídlou jsme nevzali taky kvůli tomu, že si stěžovali, že to prostě do 5tis ot/m netáhne. Výfuk řval přes půl okresu. Teď už vím čím to teda bylo.

Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

14.5.2009 v 08:56 | Nahoru | #24
mám jen zkušenost s homologovaným BOSEM na REX 12, přidal pár koní i Nm bez propadů, po nasazení Dynojetu a KN jsem na 137 PS a 126 Nm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis / svářeč výfuků Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 10 14.2.2024 v 06:54 Eddie83
Sháním (asi) svářeče - výfuk Kawa Z... Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 2 13.2.2024 v 08:46 ficcus
Držák na mobil [1, 2] Kawasaki ZRX 1100 Danny350 43 25.6.2023 v 22:14 jirka-mz
představce u ZRX Kawasaki ZRX 1100 ujec76 10 30.3.2023 v 15:53 Krautkopf
sháním Servis na Kawasaki ZRX 1100 :) Kawasaki ZRX 1100 farnajs 6 15.3.2023 v 22:10 Sharan69


TOPlist