globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
12.5.2009 v 20:23
Vyměnil jsem originál výfuk za otevřený (Ixil). Teď se mě ale zdá, že motorka ztratila výkon ve spodních otáčkách. Poté co jsem tam dal tlumivku jsem měl pocit, že se to zlepšilo, ale furt míň než to bylo s originálem. Je taky ale možnost, že díky většímu hluku výfuku řadím podle sluchu dřív než jsem byl zvyklý u originálu, ale to se mě moc nezdá. Taky při prudkém zavření plynu je slyšet takové to chrochtání.
Kamarád co ho měl na stejném typu říká, že to měl v pohodě, jen že dal bohatší směs. Chtěl jsem to řešit v servisu, ale tam mě po telefonu odpálkoval, že to nemá smysl, protože bohatší směs řeší výkon jen ve spodních otáčkách (o to mě ale právě jde) a že má zkušenost s tím, že se musí dávat Dynojet. To se mě zdá ale dost přitažené za vlasy a mám trošku pocit, jeslti mě nechce spíš tahat o peníze. Nemám tam KN filtr, je tam origo, měněná je jen koncovka, ne celé svody, takže ten Dynojet se mě zdá nadsazený.
Jaký je váš názor/zkušenost?
Děkuju
Anketa: Ladili jste motor po laďáku
Ne, nebylo to potřeba
43%
13
Ne, ale asi by to chtělo
7%
2
Ano, mám bohatší směs
7%
2
Ano, mám tam Dynojet/KN filtr/ na mot.brzdě
43%
13

2 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 12:52 | Nahoru | #1
to je jasny ze urvanej vyfuk snizi kroutak vespod... si myslis ze ti co konstruuji motorky jsou pitomci co neumi navrhnout vyfuk a ze kazdej lojza ve slovinsku vezme derovanou rouru obali vatou a jupiii 20koni navrch? to tak proste nefunguje, pruchozi vyfuky umoznuji vetsi vykon ve vyssich otackach, ale ve spodnich chybi ten odpor vyfuku (duvod proc se delaji vyfukove privery) a spousta smesi vylita zbytecne ven = ztrata vykonu(kroutaku) ve spodnich otackach...

da se to castecne resit tak ze se tam vespod "naleje" vic benzinu a tim se da ten propad trochu zmirnit... vetsinou na to ale nestaci pridat na sroubku volnobezne smesi, ale musi se sahnout do krabce vic - jehly - mozna staci je povysunout mozna je potreba dat jine - tzn dynojet kit

(reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 15:46 | Nahoru | #2

assassin>to je jasny ze urvanej vyfuk snizi kroutak vespod... si myslis ze ti co konstruuji motorky jsou pitomci co neumi navrhnout vyfuk a ze kazdej lojza ve slovinsku vezme derovanou rouru obali vatou a jupiii 20koni navrch? to tak proste nefunguje, pruchozi vyfuky umoznuji vetsi vykon ve vyssich otackach, ale ve spodnich chybi ten odpor vyfuku (duvod proc se delaji vyfukove privery) a spousta smesi vylita zbytecne ven = ztrata vykonu(kroutaku) ve spodnich otackach...

da se to castecne resit tak ze se tam vespod "naleje" vic benzinu a tim se da ten propad trochu zmirnit... vetsinou na to ale nestaci pridat na sroubku volnobezne smesi, ale musi se sahnout do krabce vic - jehly - mozna staci je povysunout mozna je potreba dat jine - tzn dynojet kit



SOUHLAS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku

13.5.2009 v 16:30 | Nahoru | #3
assassin> netrdím, že jsem čekal 20koní navrh a je mě jasný, že originál bude mít v 99% lepší průběh výkonu i špičku. Popravdě mě jsem měnil otevřený výfuk, kvůli zvuku, protože prostě originál má dost slabý a chci si přidat nějaký ten bodík k tomu, že mě někdo za sebou nepřehlédne. Ztratit ale kvůli tomu znatelně výkon se mě taky nechce.

Naposledy editováno 13.05.2009 18:50:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis / svářeč výfuků Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 10 14.2.2024 v 06:54 Eddie83
Sháním (asi) svářeče - výfuk Kawa Z... Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 2 13.2.2024 v 08:46 ficcus
Držák na mobil [1, 2] Kawasaki ZRX 1100 Danny350 43 25.6.2023 v 22:14 jirka-mz
představce u ZRX Kawasaki ZRX 1100 ujec76 10 30.3.2023 v 15:53 Krautkopf
sháním Servis na Kawasaki ZRX 1100 :) Kawasaki ZRX 1100 farnajs 6 15.3.2023 v 22:10 Sharan69


TOPlist