globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vylepšení airboxu zxr
14.4.2009 v 21:37
JE TO KRAVINA VÍM , sorry za kvalitu ilustrace , nejsu lada

Nazdar všem kutilům delší dobu mi vrtá v hlavě jeden technickej nápad a chtěl bych slyšet od někoho fundovanýho jesli má vůbec cenu ho realizovat popřípadě jesli to není úplná blbost.

Takže k vlastnímu popisu nápadu : mám zxr 400 , která má v přední masce sání vzduchu do airboxu dvěma hadicemi (pro názornost na obrázku 1 a 2 je to znázorněno červeně )
Jenže dosavaní uspořádání airboxu mi přijde poněkud "divné" namaloval sem ho na obrázku 3 , Airbox u mé ZXR je rozdělenej přepážkou na části A a B ty dvě části spojuje takovej svislej tunýlek s celkem malým vstupním a výstupním průměrem a vevnitř je vyloženej jemným molitanem (namalováno žlutě) po obvodu takže vzduch se nasaje a je hadicema sveden do airboxu kde se prvně dostane do části A , poté musí projít tím tunýlkem do části B aby se vůbec dostal k vlastnímu filtru (namalován zeleně) takže pointa která mi vrtá hlavou
Dokáže toto vůbec fungovat jako náporové sání nebo co to je ? protože když se v rychlosti vzduch dostane do části airboxu A tak celkem nesmyslně musí projít tím tunelem do části B jenže vstup do tunelu je umístěn dost blbě takže vzduch ztratí dost ze své rychlosti díky turbulencím v airboxu.
Ještě napíšu že výstup z toho tunelu je umístěnej pod úrovní hlavního vzduchovýho filtru takže vzduch přez něj prochází pouze v spodní polovině.

Ted k mýmu nápadu je na obrázku č 4 , je to airbox vlastní konstrukce , zachoval bych přívod vzduchu hadicema ale vnitřek airboxu bych upravil aby proud vzduchu šel přímo na hlavní vzdchovej filtr popřípadě že bych před vlastní filtr umístil přechodovou komoru a do jejího vstupu 12V ventilátor kterejch bych napojil na eletriku motorky a udělal mu regulaci otáček pomocí klopnýho obvodu kterej bych připojil k otáčkoměru (více otáček na otáčkoměru víc by foukal ten větrák přímo na filtr takže by mašina dostávala více vzduchu přez filtr)
K větráku bych si vyvedl ještě vypínač na řidítka a nějakej malej maticovej displej se zobrazením otáček)

[url= mi někdo fundovanej říct co si o tom myslí ?

Naposledy editováno 14.04.2009 22:33:42
Anketa: Co si myslíte o nové konstrukci airboxu
fakčit to bude stejně jak dosud
0%
0
Nech stávající , kup KN filtr
0%
0
je to zajímavej nápad zkus to
40%
2
Je to kravina nehrab do toho
60%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepšení airboxu zxr

14.4.2009 v 22:36 | Nahoru | #1

clonner>Dawe02> ten větrák byl nápad ale ten airbox bych upravit chtěl je tam totiž hovno průchod díky tomu mezikusu


Ver tomu ze ten hovno pruchod je dostatecne naddimenzovan pro airflow toho motoru. Jestli te trapi ta "ztrata rychlosti plynu" tak vez ze jde hlavne o tlak a ten tam je. Nesnaz se vylepsovat neco do ceho nevidis, ja bych si treba taky neodoperoval ledvinu jen proto, ze si myslim ze to tak musi byt lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepšení airboxu zxr

14.4.2009 v 22:38 | Nahoru | #2
Dawe02>
ještě počkám jesli se nebojeví nějakej zastánce toho výplodu mojí fantazie a jinak začnu šetřit na KNko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 Twitty 11 4.9.2021 v 08:09 Diegow
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 Domino-AK_47 18 8.1.2018 v 12:55 lubi.k
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 motokuba-keči 34 9.8.2017 v 09:55 Galileo297
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 Specialized 25 11.4.2017 v 22:36 Specialized


TOPlist