lahab> Mam CBF600SA asi mesic a stejne jako ty jsem si ji koupil na zacatek, takze ti muzu rict jen par zkusenosti. Osobne jsem mel podobne pozadavky jako ty, tedy hlavne - aby se mi nezdala za mesic moc slaba a zase abych se na tom hned nezabil a nenutilo me to jezdit moc rychle (bylo mi receno, ze na nekterych masinach se neda jezdit pomalu. Coz mi ted pripomnelo dnesni clanek na Idnes o typkovi s Maserati, kterj pise ze pri 130kmph na dalnici se to prehriva a musi ject alespon 160:) ), aby byla pohodlna pro jezdce i spolujezdce (to moc motorkaru nezajima), aby mela alespon nejakou kapotaz a prijatelne provozni naklady. K nakladum ti nic nereknu, jen ze mam zatim spotrebu 5L ale to je tim ze to zatim moc netocim, nejsem na to z auta zvyklej :) To ze ma rovnomerne rozlozeny vykon se mi naopak libi, beru to jako pozitivum (zatim jezdim do 5tis otacek a vic tocim jen na rychly rozjezd, predjizdeni nebo kdyz chci potahat za ruce). Pokud s ni budes chtit ject trochu sportovneji, tak se taky da, o to nemej strach. Radit se opravdu moc nemusi, pokud projizdis mestem 50kmph staci ti podradit na 5-ku, pokud potrebujes spomalit musis dat za 4. Jinak se mi na ni jede dobre, zadne problemy s naklapenim ani preklapenim nemam (a to jsem zacatecnik), tim ale nechci rict ze jine masiny nejdou lepe (pokud vim, tak ve srovnavacim testu kde byl i Fazer sel Fazer asi lip ). Vyssi vaha ti vadi jen pri manipulaci na miste, jinak v ni nevidim problem. Takze pri tlaceni, davani na stojan apod. je treba davat trochu pozor, uz jsem parkrat mel namale:) Ochranu pred vetrem bych cekal lepsi, ale asi jsem moc naroznej, kdyz ji v testu vychvalujou:) A to nejsem zadnej dlouhan, mam asi 182cm a sedlo jsem si dal uplne dolu. Jestli mel ndravec problemy se startovanim, tak ja vubec, nastartuju vzdy napoprve. To ze se dela od 2007 strikacka teda nevim, byl jsem na vystave a vystavena CBF na me pusobila stejne, nic noveho (krome zrcatek, ale ty jsou nove od 2006). ABS jsem zkousel jen na lesni ceste a funguje, na silnici jsem zatim (diky za to) nepotreboval. Co bych CBFku zatim vytknul je ta ochrana pred vetrem (ale to je subjektivni, na hromade masin bude asi o hodne horsi), obcas se mi podari zaradit "neutral" mezi 4-5 a 5-6 (moje chyba, zatim jsem si nezvykl na dlouhe razeni), velmi spatny vyhled v zrcatkach u modelu 2004 a 2005 (vubec neni videt co se deje za mnou, jen ve vedlejsich pruzich. Dnes jsem vyresil neorig. zrcatkama Vicma na CBF1000 06 za 1120,- bez DPH dohromady a uz mam vyhled jako z auta:), pri 5tis otazkach vybrujou stupacky a mravenci me v nohach a posledni vec je nosnost 180kg (vim, ted si lidi se supersportem klepou na celo, ale me se to proste zda celkem malo na cestovnejsi masinu. Kdyz nalozim sebe a pritelkyni, je to 150kg, nejaky kokotiny mam pod sedlem (odhad 5kg, jen 3kg ma retez) a zbyva mi 25kg na veci na dovolenou, to neni moc. Holt je treba se s tim smirit... (Bandit ma o 20kg vic)). Jina me uz nic nenapada. Bracha ma sestkovyho Bandita a kdyz jsem se na tom svezl pri druhe jizde na CBF, tak se mi to zdalo lepsi - takovy lip ovladatelny nebo jsem z toho mel takovej pocit, ale ber to, ze to byla moje druha jizda, ted jsem na nem nejel. Kazdopadne se mi u Bandita libi nektery vychytavky, ktery CBF nema - napr. oko na uzamykani helmy (CBF ma, ale totalne nahovno), palivomer, lepsi vyhled v zrcatkach (ted mam lepsi ja), sklapeci zrcatka s aretaci polohy, kontrola oleje pouze oken do sklenenyho okynka (zadna tycka jak u auta), vic mista pod sedlem a jeste by se neco naslo. Jo, jinak jsem chtel puvodne Honda Deauville, ale skoncil jsem u CBF :) polokapotaz je sice hezci, ale min prakticka. To je asi vse, pokud chces neco vedet napis email, moc na diskuze nekoukam. Jinak si myslim ze dobra recenze je i tady na motorkarich.