globalmoto_kveten





Téma: Startování Kawy VN 1500
 
9.3.2009 v 12:48
Ahoj chci se zeptat jestli je mozné startovat VNko bez spojky. Vcera sem ji chtel po zime nastartovat, ale u Suzuki a Hondy jsem byl zvyklý startovat s vymáčklou spojkou, tak sem tim samym zpusoben startoval i VNko, ale s motorem ani se starterem to nehlo. Pak me napadlo nastartovat bez spojky a Kawa se rozebehla. Tak se chci zeptat jestli je to v poradku nebo tam je neco spatne. Díky za rady

Startování Kawy VN 1500

9.3.2009 v 14:04 | Nahoru | #1
Podle mě je to špatně, mělo by to jít bez spojky i s ní. Někde je bota v elektrice.
Ale - třeba mě nějaký Kawař překvapí a opraví.

2 reakcí na tento příspěvek Startování Kawy VN 1500

9.3.2009 v 15:27 | Nahoru | #2
S VN1500 jsem párkrát jel a startovala se spojkou i bez. Z textu není jasné, zda starter měl snahu točit (slabá baterka, prostě by neutáhla motor i s rychlostkou), nebo zda starter ani nesepnul - to by to možná ukazovalo na "botu v elektrice", jak píše 1100Virago. Ale pozor!!! Některé mašiny (zejména Suzuki) mají startování ošetřené tak, že pro sepnutí startéru je nutno vymáčknout spojku vždy, bez ohledu na neutrál a stojan. Nejsem si jist, zda to VN1500 nemá také tak, je možné, že ta, se kterou jsem jezdil, měla tuto ochranu přemostěnou. Nicméně pokud mašina po vymáčknutí spojky startovala normálně, moc bych tohle neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování Kawy VN 1500

9.3.2009 v 15:37 | Nahoru | #3
BikerJim: Jestli jsem správně pochopil popis, tak se mu to chovalo přesně naopak - se zmáčknutím spojky to točit nechtělo a když ji pustil a nechal sepnutou, nastartoval. Což je proti logice, jakou má Suzuki.

(reakce na) Startování Kawy VN 1500

9.3.2009 v 16:02 | Nahoru | #4
1100Virago> Nj, to je fakt, toho jsem si nevšiml, omlouvám se. Potom bych se podíval na spínač u spojkové páčky. Mně se totiž vlastně to samé stalo na XV535 - spínač u brzdového pedálu je konstruovaný tak, že není-li na něj pořádně domáčknut gumový klobouček s kontakty, chová se přesně obráceně - v klidu je sepnutý a při vytáhnutí táhla (sešlápnutí brzdy) rozepne. Docela jsem se s ním natrápil, než jsem na to přišel.
Sice si nepamatuju, jak vypadaly spínače na páčkách u VN1500, ale možná by to mohlo být totéž. Alespoň mně to připadá jako nejpravděpodobnější příčina takového chování.

Naposledy editováno 09.03.2009 16:03:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist