globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
17.2.2009 v 08:04
Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku.[URL= V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.
Předchozí
1 2
Následující

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 13:14 | Nahoru | #31
Moje zkusenosti jsou ze vysledky z dvou brzdeni toho sameho motocyklu dvema ruznymi 'ladici' se velice casto lisi. Je o tom ze si nekteri cucaji hodnoty z prstu.

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 13:29 | Nahoru | #32
sukin: tak ono uz z principu ... chtit po dynamicke brzde nejaka presna cisla je nesmysl...

ta brzda slouzi primarne pro srovnavaci mereni... pred upravou a po... to jestli je to lepsi je zrejme ikdyz nebudou mit grafy "spravne meritko"

to ze da kupa lidi penize za pouhe odbrzdeni s nejakym cislickem s presnosti +- autobus... jejich blbost...

cisla bych ignoroval, dulezite je srovnani mereni pred a po uprave - namerene za srovnatelnych podminek

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:04 | Nahoru | #33
To assassin: Plne s tebou souhlasim staci blbe nafoukla guma a uz skacou jiny cisla.

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:24 | Nahoru | #34

Londoner>no ponevadz se to po takovyhle uprave zvedne max o 10 koniku...ale spis tak 5-6...

ale me je jedno...jen mi prislo usmevny, ze vsude v testech kdyz to merej jim vychazi tak 110-115 a tady vidim skoro 150



Takže tady ten majitel Tu taky kecá? Asi jo lidi jsou s*ině že tak lžou. Hádat se s tebou nebudu. Jinak na www.rf-motoservis.wz.cz si to klidně ověř. Proč jsem motorku ladil mám napsané v profilu Nějaké honění výkonu nebyla priorita. Jedinné v čem ti dávám za pravdu je to ,že kdybych to teď dával znova odbrzdit vyplivne to zase jinou výkonovou křivku. To by musely být při měření labolatorní podmínky konstantní teplota, stejná vlhnost vzduchu...atd.
Mimoto já zase nevěřím že si někdo může dovolit koupit 2 funglovky po sobě
A abych to nějak zakončil graf jsem sem dával jen tak pro zajímavost a ne abych se tu handrkoval o maličkostech

Naposledy editováno 19.02.2009 15:40:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:28 | Nahoru | #35

Sukin>To assassin: Plne s tebou souhlasim staci blbe nafoukla guma a uz skacou jiny cisla.



Tlak v gumách s tím nemá nic společného

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:28 | Nahoru | #36


ver si cemu chces a ty kone ti preju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:38 | Nahoru | #37

Londoner>

ver si cemu chces a ty kone ti preju



Nevěřit je hřích Mé koně ti děkují za důvěru

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:49 | Nahoru | #38
jojo verim a i ty virtualni(jako ty na motoru, i kdyz brzda meri na zadnim kole a pak tam teda pridavaj neco podle nejaky konstanty??),ze?

a necerti se hned, o konich to neni a i tech 115 co tam mas staci

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:50 | Nahoru | #39

Raduzek>Londoner>

ver si cemu chces a ty kone ti preju

Nevěřit je hřích Mé koně ti děkují za důvěru



najdi si doma ve slovníku cizích slov pojem ironie. Dík

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 15:50 | Nahoru | #40

Londoner>jojo verim a i ty virtualni(jako ty na motoru, i kdyz brzda meri na zadnim kole a pak tam teda pridavaj neco podle nejaky konstanty??),ze?

a necerti se hned, o konich to neni a i tech 115 co tam mas staci



Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 16:21 | Nahoru | #41
Vpodstatě všichni žijeme v nevědomosti a všichni máme tu svou pravdu. Já bych ty koně zaokrouhlil rovnou na 100 ať se to dobře pamatuje.

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 16:32 | Nahoru | #42
Ok 100 uz zni rozumne...a to mas stesti, ze ti to nezmerily v AF1 to bys tam nemel ani tech 100

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 17:40 | Nahoru | #43

Londoner>no ponevadz se to po takovyhle uprave zvedne max o 10 koniku...ale spis tak 5-6...
ale me je jedno...jen mi prislo usmevny, ze vsude v testech kdyz to merej jim vychazi tak 110-115 a tady vidim skoro 150


vsude v testech to treba merej na kole,tohle je na motoru
ikdyz jen s tou upravou bych to viděl na zvednuti max 10ps
na druhou stranu ten motor od vyroby je dost skrcenej a ma vetsi potencial takze treba by dost pomohly vačky a zas premapovani

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 20:19 | Nahoru | #44
Raduzek> Kolik motorek jsi uz brzdil???? Cim ma guma vetsi valivej odpor tim min koni mas na valci, tak mi netvrd ze s tim nema nafouknuti gumy nic spolecnyho, nebo zkus ruzne napnout retez a uvidis jak tam taky budes mit hned neco jinyho

Naposledy editováno 19.02.2009 20:22:13

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

19.2.2009 v 21:02 | Nahoru | #45
Jo,ale když uděláš doběhovou zkoušku,při které si softvér spočítá ztráty mezi zadním kolem a spojkou,tak je jedno,jakej máš řetěz,nebo gumu,to je pak tvůj problém,že si třeba špatným řetězem ukradneš třeba 15% výkonu mezi spojkou a kolem místo třeba 10%.A to u třeba 150ti koňovýho bajku už nějakej rozdíl dělá.
To jen tak,aby řeč nestála

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

20.2.2009 v 11:55 | Nahoru | #46
mno po konzultaci sme dosly k nazoru,ze nahnat cca 20 koni tim vsim neni nemozny,tak neni duvod jich tam nemet tech 146 bo kolik ma Jinak je to stejne zbytecna debata:Dat sio kazdej hlida svoje stado(ecko)

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

20.2.2009 v 14:52 | Nahoru | #47
kazdopadne kde bude krivka vyssi tak na nekterem bude nizsi nez u origa

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

24.2.2009 v 12:59 | Nahoru | #48
zdarec chci se zeptat kdo ti to delal ,musi to byt super borec,za ty penize bych do toho sel taky,ale asi to bude ta treti varianta jak jiz psali prede mnou,aspon prozrad kde tak ladi at vime

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

24.2.2009 v 13:32 | Nahoru | #49

Crucio>mno po konzultaci sme dosly k nazoru,ze nahnat cca 20 koni tim vsim neni nemozny,tak neni duvod jich tam nemet tech 146 bo kolik ma Jinak je to stejne zbytecna debata:Dat sio kazdej hlida svoje stado(ecko)


jakpak to? když zadáš ztráty v převodovce 50% tak seš na 300PS

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

3.3.2009 v 19:44 | Nahoru | #50

PetrVTR_new>Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku. V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.

V pripade tak ohromneho narustu jsou jen tri moznosti:
1. predtim byla skrcena
2. predtim byla opravdu tezce rozladena
3. ten kdo upravu provedl a zmeril je podvodnik



Nechci vypydat jako rejpal, ale na tom něco je. Sám mám poladěný motor v Jawě. A tak vim, že jenom výměnou pár maličkostí výkon o 25%? Charakter motoru by změnilo až výměna kliky za lehčí a dost podstatnější změny .Něco na způsob překonstruování motoru. Mě to připadá jako blbost.Je fakt že laděný koncovky samy o sobě zlepší dost ale tohle je fakt moc.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere pařenica 17 1.7.2023 v 08:12 wáca
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere georgeCZ 11 16.2.2023 v 11:35 markus
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere Tomkertis 6 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis


TOPlist