Téma: Letmák vs. oboustraná kyvka.
 
3.2.2009 v 09:47
Kdo čemu dáváte přednost, výhody/nevýhody....
Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat . Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání . Prostě práce na 2 minuty .
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....

Z dizajnového hlediska u mě vede letmák . Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý . Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098 , BMW HP2 Sport .....

Oboustraný kyvky jsou taky krásný . Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....
Anketa: Letmák nebo oboustranou kyvku ?
Letmák
62%
42
Oboustraná kyvka
38%
26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 11:54 | Nahoru | #1
spalovac> rozeta a brzdový kotouč v jednom? :\ to jde?

(reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 11:55 | Nahoru | #2

karf>spalovac> rozeta a brzdový kotouč v jednom? :\ to jde?



Jde, maj to hlavně americký stavby na H-Déčkách...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 11:56 | Nahoru | #3

karf>spalovac> rozeta a brzdový kotouč v jednom? :\ to jde?



u toho co myslel spalovac je rozeta a kotouc na jednom naboji.. ne v jednom... ale videl jsem i "rozetu" soucasne jako kotouc.. ale na nakem HDcku a nebyla to klasicka rozeta ale remenice ozubeneho remenu... a brzdic byl jen upraveny aby mezi nej prosel takhle tlustej "kotouc"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist