Téma: Letmák vs. oboustraná kyvka.
 
3.2.2009 v 09:47
Kdo čemu dáváte přednost, výhody/nevýhody....
Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat . Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání . Prostě práce na 2 minuty .
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....

Z dizajnového hlediska u mě vede letmák . Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý . Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098 , BMW HP2 Sport .....

Oboustraný kyvky jsou taky krásný . Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....
Anketa: Letmák nebo oboustranou kyvku ?
Letmák
62%
42
Oboustraná kyvka
38%
26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 11:56 | Nahoru | #1

karf>spalovac> rozeta a brzdový kotouč v jednom? :\ to jde?



u toho co myslel spalovac je rozeta a kotouc na jednom naboji.. ne v jednom... ale videl jsem i "rozetu" soucasne jako kotouc.. ale na nakem HDcku a nebyla to klasicka rozeta ale remenice ozubeneho remenu... a brzdic byl jen upraveny aby mezi nej prosel takhle tlustej "kotouc"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 12:01 | Nahoru | #2

assassin>karf>spalovac> rozeta a brzdový kotouč v jednom? :\ to jde?

u toho co myslel spalovac je rozeta a kotouc na jednom naboji.. ne v jednom... ale videl jsem i "rozetu" soucasne jako kotouc.. ale na nakem HDcku a nebyla to klasicka rozeta ale remenice ozubeneho remenu... a brzdic byl jen upraveny aby mezi nej prosel takhle tlustej "kotouc"



Jak jsme nedávno debatovali o brzdách, tak jsem se podíval na ty Švédský ISR a tam maj přímo rozetu a její součástí je brzdovej kotouč ! Jak to je když člověk má mazat řetěz ?! Podle mě se mazat nesmí jinak by to zasralo brzdový obložení...
Jak to tedy je ???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist