globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.3.2012 v 10:03 | Nahoru | #1

Milagros píše: tak dneska odesli predni vidle na mem x-motu 160.....asi to neni delane na ustavicne skakani....vydrzeli pul roku......a na tech obrazcich jak sou tady tak bacha na vedeni hadic....maji to ze spatne strany a ty hadice sou silene preply a muzou se urvat.....kamos to tak mel na 140-ce a budem to predelavat taky a ten orig.chladic stoji na velky hovno pac vibec nechladi....ta 160-ka potrebuje vetsi.....to sem taky daval.....ted jen sehnat vidle.....ach jo....



Jaké vedení hadic myslíš? Na tom jako by pátém obrázku, kde je motor zblízka a hadice dou levou stranou? Moc se v tom nevyznám. Naštěstí mám pár známých, kteří nějaké ty stroje měli nebo mají (i když ne pity) a ti snad pomůžou a poradí ... Tak co s těma hadicema?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.3.2012 v 13:15 | Nahoru | #2
martyol> Xmotos xb33 160ku budu mít v příštích dnech hotovou, měl sem 140ku a motor sem vyměnil po 3 letech za 160cc ale ne YX ale Zongshen(používá je třeba Pitsterpro, Pitpro, Champs atd), je to prakticky to samý akorát s drobnejma rozdílama. Jinak ty 160ky neprodává jen dvmoto, viděl sem ho i na nějakym eshopu v Plzni a Nepomuku, přesně si nevzpomenu na název obchodu, a bude jich možná i víc. Přesnej název je Xmotos, odkaz na výrobce http://xmotos.com/ , je pravda, že ty stránky jsou docela diletantský, což vypovídá o tom, že ani originál Xmotos neni záruka nějaký kvality, ale ruku na srdce, co chceš za 25 litrů... Zlatý vejce za ně nedostaneš. Co se týče jak poznat originál a kopii, v tom je takovej hokej, že ani prodejci neví vubec nic. Tuhle mi nějakej prodejce řikal, že se to pozná podle certifikátu, kterej k motorce dává, ale takovej certifikát si muže kdejakej vocas vytisknout doma, to samý platí i o štítku, ten v číně vyrobí jakej chceš a napíšou ti na něj i že motorku vyrobil Valentino Rossi nebo Arnold Schwarzenegger...
Na co si dát pozor při koupi? Předevšim na to, jak je motorka složená, což je hlavní kámen úrazu českých prodejců, moto jim přijde lodí z číny v rozmontovanym stavu a na krámě to pak většinou kompletujou pitomci ve spěchu horkou jehlou nebo lidi, co nemaj o motorkách ani šajnu, osobně sem byl svědkem v jedný prodejně s pitama, jak to tam jeden "fachman! kompletoval a měl sem chuť ho prohodit výlohou ven, bylo to čistý utrpení aneb dej idiotovi nářadí, i cvičená opice by to uměla líp. Jeden šroub volnej, druhej dotaženej na krev, každá vidle v brejlích o cenťák vedle, prostě humus a pak to nějakej trouba koupí a brečí, že se mu to po pár dnech rozpadá... Takže na to dát hlavně pozor, doma celou motorku rozebrat, zmetkový šrouby vyměnit za kvalitní z kovomatu, osy kol a krku, kyvky a uložení centrálu či přepákování rozebrat a pěkně naložit do vazelíny, ty kokoti to většinou kompletujou na sucho(!!!), což je začátek zkázy, páč kdo nemaže ten nejede Dál vyměnit brzdovou kapalinu, páč v základu je tam jen jakási čínská polívka nebo co a pořádně odvzdušnit. destičky mi přijdou naopak docela kvalitní, brzdí dobře a neubejvaj rychle. Dál olej, po 1 mth ihned vyměnit, pak 3mth, opět výměna a pak měnit co 10 až 15 mth podle zátěže a podle toho, jesli má motor oil filtr nebo ne. Další věc je originální čínskej rychlopal, kterej kurví lanka, je lepší dát kladkovej s průhledítkem. Se spojkovym lankem problémy nejsou. Co se týče karbecu, tk tam bych to tak hrozně neviděl, třeba muj origo karbec fungoval na jedničku, naprosto bez výhrad. Na tu Xmotos 160 ale myslim dávaj už racing Molkt, takže to bych neřešil, akorát ho ale rozeber a vyčisti, občas tam totiž ťamani dávaj nějakou konzervační sračku, která zalepuje trysky. Další z věcí, který ihned po koupi vyměnit je fajfka, ta origo mi vevnitř vyhnila po 1 měsíci, takže nejlíp silikonovou vodotěsnou NGK. A nezmiňoval sem ventily, ty seřídit co nejdřív a nastavit vůle, páč v novym stavu maj vždy nastaveny vůle nulové, což je špatně. Řetěz pude do 2 měsíců do hajzlu, tk pak dej nějakej lepší, to samý platí o pneu a duších, ty stojej taky za pendrek, jezdíme Mitas a Pirelli a super Když sme u pneu, tk neni na škodu instalovat do kol haltry, jinak budeš furt řešit utržený ventilky, což je votrava k posrání... Taky po čase vyměníš olej ve vidlích. Taky je dobrý vyrobit si zástěrku, která chrání centrál a karbec s filtrem a elektrikou proti bahnu co odlítává od zadního kola. A jak tu někdo psal o těch oil hadicích, tk to je pravda, sou tam fakt debilně vypíčený a moc našponovaný, to je třeba předělat(mrkni na to jak to mam já, viz deník) Chladič bych ale klidně nechal, řek bych že zas tak špatnej neni. profi výkonnej voštinovej chladič bych koupil jen v případě, že bys měl dirta pro závodní účely, kde motor dostává plnou sodu, jinak si myslim, že je to zbytečnost. Kdybys potřeboval nějaký další info, dej vědět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist