1 reakcí na tento příspěvek Baterka
klepat = asi 3x vyjela na 3000rpm a dolu
Fakt je lepsi odpojit nejdriv ten minus , delam to naopak, protoze to vede ke stejnymu cili a miluju riziko
Naposledy editováno 22.01.2009 19:38:35
0ndras>BYch odpojil + a potom -. U RSV mi ale pri odpojovani + zacala chvilku klepat rucicka otackomeru, coz me trochu zarazilo. Ital jeden
klepat = asi 3x vyjela na 3000rpm a dolu
rsv , jeho baterka a budiky.. to je na hodne dlouhy povidani :) tam se nedivim uz nicemu :) ani to kdyz mam vybitou baterku a motorka zacne sama od sebe tocit starterem. italove neumej delat elektriku no :)
1 reakcí na tento příspěvek Baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka
JirkaFM>vždycky se odpojuje první mínus pól!
severni nebo jizni plus pol?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka
JirkaFM>mohhamed> východní
doprdele.. snad mi to nepojebe elektriku.. navic jsem to mel na policajtovi, mel jsem to pri odpojovani dat na central zejo?
2 reakcí na tento příspěvek Baterka
Wikk>- a pak + ... elektrika teče od + směrem k - tak je to jasné. Jinak se baterka při neopatrném zacházení může vymlátit jedna...dvě.... Jinak pro Pražské kupoval jsem baterku u http://www.battery.cz a dolili mi rovnou kyselinu a baterka byla rovnou k použití za super peníze...Yuasa
V tom případě jsi koupil za sucha nabitou baterii.
Já sem si od této firmy baterku objednal a přijde mi snad už zítra.
Wikk>- a pak + ... elektrika teče od + směrem k - tak je to jasné...
doporucene poradi pripojovani/odpojovani je kvuli predejiti zkratu na kostre a samozrejme nijak nesouvisi s tim, jakym smerem putuji nosice naboje.
elektřina teče od - k + nikdy naopak!!
asi si pletes elektrinu a elektrony kamo... "elektřina" (technicky smer proudu) tece od + k - (to je konvence), ale s tim jak se odpojuje baterka to nesouvisi...
Naposledy editováno 16.02.2009 22:57:25