globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterka
 
22.1.2009 v 18:37
Zdar,trochu blba otazka ale radsi se zeptam ... pls hosi jak se vyndava baterka co prvne odpojit aby to nedelalo nakou neplechu ...prvne + nebo - ? nebo je to jedno ?

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

22.1.2009 v 18:42 | Nahoru | #1
BYch odpojil + a potom -. U RSV mi ale pri odpojovani + zacala chvilku klepat rucicka otackomeru, coz me trochu zarazilo. Ital jeden

klepat = asi 3x vyjela na 3000rpm a dolu

Fakt je lepsi odpojit nejdriv ten minus , delam to naopak, protoze to vede ke stejnymu cili a miluju riziko

Naposledy editováno 22.01.2009 19:38:35

(reakce na) Baterka

22.1.2009 v 18:47 | Nahoru | #2

0ndras>BYch odpojil + a potom -. U RSV mi ale pri odpojovani + zacala chvilku klepat rucicka otackomeru, coz me trochu zarazilo. Ital jeden

klepat = asi 3x vyjela na 3000rpm a dolu


rsv , jeho baterka a budiky.. to je na hodne dlouhy povidani :) tam se nedivim uz nicemu :) ani to kdyz mam vybitou baterku a motorka zacne sama od sebe tocit starterem. italove neumej delat elektriku no :)

Baterka

22.1.2009 v 18:55 | Nahoru | #3
Samozřejme se prvni odpojuje minus-pol, protože při manipulaci s nářadím nemůže dojít ke zkratu s ramem. Plusový vývod již není na co zkratovat, kostra je odpojena. Při montáži zase naopak.

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

22.1.2009 v 18:57 | Nahoru | #4
vždycky se odpojuje první mínus pól!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka

22.1.2009 v 19:08 | Nahoru | #5

JirkaFM>vždycky se odpojuje první mínus pól!


severni nebo jizni plus pol?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka

22.1.2009 v 19:13 | Nahoru | #6
mohhamed> východní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka

22.1.2009 v 19:14 | Nahoru | #7

JirkaFM>mohhamed> východní


doprdele.. snad mi to nepojebe elektriku.. navic jsem to mel na policajtovi, mel jsem to pri odpojovani dat na central zejo?

(reakce na) Baterka

22.1.2009 v 19:49 | Nahoru | #8
mohhamed> hoď to ze skály

Baterka

22.1.2009 v 20:07 | Nahoru | #9

Baterka

22.1.2009 v 20:46 | Nahoru | #10
lepší odpojovat prvni mínus, pak nenastane zkrat když si kláčem škrtneš o kostru az budeš povolovat plus

2 reakcí na tento příspěvek Baterka

23.1.2009 v 00:23 | Nahoru | #11
- a pak + ... elektrika teče od + směrem k - tak je to jasné. Jinak se baterka při neopatrném zacházení může vymlátit jedna...dvě.... Jinak pro Pražské kupoval jsem baterku u http://www.battery.cz a dolili mi rovnou kyselinu a baterka byla rovnou k použití za super peníze...Yuasa

(reakce na) Baterka

23.1.2009 v 00:33 | Nahoru | #12

Wikk>- a pak + ... elektrika teče od + směrem k - tak je to jasné. Jinak se baterka při neopatrném zacházení může vymlátit jedna...dvě.... Jinak pro Pražské kupoval jsem baterku u http://www.battery.cz a dolili mi rovnou kyselinu a baterka byla rovnou k použití za super peníze...Yuasa



V tom případě jsi koupil za sucha nabitou baterii.
Já sem si od této firmy baterku objednal a přijde mi snad už zítra.

Baterka

16.2.2009 v 20:30 | Nahoru | #13
elektřina teče od - k + nikdy naopak!!

(reakce na) Baterka

16.2.2009 v 22:57 | Nahoru | #14

Wikk>- a pak + ... elektrika teče od + směrem k - tak je to jasné...


doporucene poradi pripojovani/odpojovani je kvuli predejiti zkratu na kostre a samozrejme nijak nesouvisi s tim, jakym smerem putuji nosice naboje.

elektřina teče od - k + nikdy naopak!!


asi si pletes elektrinu a elektrony kamo... "elektřina" (technicky smer proudu) tece od + k - (to je konvence), ale s tim jak se odpojuje baterka to nesouvisi...

Naposledy editováno 16.02.2009 22:57:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist