bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.6.2015 v 15:42 | Nahoru | #7291
SpitfirePiston> Hele, ja sice nejsem nejakej dlouhodobej GSkar, ale me to same obcas udela, kdyz zapomenu dovrit uplne sytic. Na volnobehu se to neprojevi zdvihlejma tockama, ale obcas si foukne do laufu. Karbece mam po kompletnim servisu a serizeni ve slusnym moto servisu. Tak jestli to nebude neco se syticem. Ale nechci mudrovat.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.6.2015 v 21:13 | Nahoru | #7292
Katanymmk> taky mě napadlo ze nejak nedovírá sytič ale když startuju studenou tak to i se sytičem mírně kolísá a nepatrně střílí zajímalo by mě co znamená načervenalý izolátor svíce s hnědou barvou právě v tom válci kde to střílí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 08:06 | Nahoru | #7293
SpitfirePiston> http://www.google.c...ly.wz.cz/svicky.html

Trochu jsem pohledal na netu a nasel docela slusny odkaz o svickach vcetne fotek s barvami izolatoru podle smesi apod....
Tak na to mrkni. Mozna to bude chtit zkusit jinou teplotu svicky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 14:14 | Nahoru | #7294
Katanymmk> Něco jsem našel ale ne toto díky :) koukám,že barva vysvětluje toto:
o stupeň teplejší, málo utažená, motor klepe, vynechává, hůře se startuje, profuk ventilů, pravděpodobně vadné kroužky- nutná GO motoru, výměna svící je jen dočasné řešení.
No teda :D že by byly v minulosti podpalený ventily a vykašlal se na to a dal tam menší podložky aby měl na delší dobu klid to je pěkný teda.Musim změřit tlaky ty mi napoví jestli je to podpalený zatím děkuji :)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 14:25 | Nahoru | #7295
SpitfirePiston> Drzim palce at to je neco jednodussiho...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 16:42 | Nahoru | #7296
Kdyz uz jsme u tech technickejch dotazu....... zacina mi v naklonech a pri silnejsim brzdeni houkat v prednim kole! Typuju, ze me opousti lozisko. Mate nekdo zkusenosti s vymenou? Je potreba nejaky stahovak nebo pripravek? A co typ noveho. Davali jste nejaky origos, druhovyrobu, nebo jste zkusili nejake nase stejne osvedcena ZKL......tedy pokud delaji stejny typ a rozmer?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 18:15 | Nahoru | #7297
Katanymmk> kolik jsi najel na tom lozisku?jinak v kole sou dvě každý z jedný strany a mezi nima je trubka do ní strčit třeba šroubovák a vytlouct to ložisko co je proti a tak i z druhý strany myslim že když vemeš nějakou kvalitní značku že by problém být neměl s rozměry nejsou atypycký.Já vždy sundám krytku a do ložiska nacpu vazelínu zdá se mi že jí tam moc nedávaj zas to nepřehnat :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 18:45 | Nahoru | #7298
SpitfirePiston> Moto ma najeto 44k a ja ji litam teprve od zimy. Taky me napadlo zkusit nejdriv trochu primaznout a projet, jestli se to neupravi. Dik za typ. Cim mazes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 18:50 | Nahoru | #7299
Katanymmk> já taky začal jezdit letos má najeto 55k a zatim nic.Kdyby se přimázlo možna by se to zlepšilo ale lepší bude to rovnou vyměnit než chvíli jezdit s pocitem že se někdy drbne a to je nemilé :D jinak postačí přímo vazelína na ložiska stojí pár korun.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 19:12 | Nahoru | #7300
SpitfirePiston> Ted jedu na tri dny pryc, pak to zkusim rozhodit. V Kamenici je paradni prodejna lozisek ZKL. Zkusim je tam sehnat. Mam s nima dobry zkusenosti, nahrazovali jsme s nima loziska u aut a drzeli lip nez puvodni ..... teda u Francouzu urcite

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2015 v 19:33 | Nahoru | #7301
Katanymmk> Jj to věřim :D to bude cajk :)

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.6.2015 v 09:21 | Nahoru | #7302
Kdyby někdo měl zájem. Nemám teď na ježdění čas. Stav odpovídá stáří, dohoda jasná. http://www.motoinze...871928-gs-500-e.html

Naposledy editováno 11.06.2015 09:23:08

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.6.2015 v 12:41 | Nahoru | #7303
Jak koukám, tak jsem tu svou mohl zkusit prodávat dráž

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.6.2015 v 10:15 | Nahoru | #7304
Ahoj kolegové. Tak se mi včera povedlo vylágrovat motor. Po cca 600km sežrala všechen olej. Stále nechápu kam mohl zmizet. Když motor je suchej a nehulila, nesmrděla prostě žádná známka úniku oleje. Horší je že ani kontrolka oleje neproblikla že by byl nějaký problém. Dneska ho prohodím za jiný a snad v neděli mohu znovu vyrazit ale je to nepříjmené.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.6.2015 v 20:24 | Nahoru | #7305
něco podobnýho potkalo i mě :) hodne štestí a ať to jezdí

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.6.2015 v 20:28 | Nahoru | #7306

Pipanek píše: Ahoj kolegové. Tak se mi včera povedlo vylágrovat motor. Po cca 600km sežrala všechen olej. Stále nechápu kam mohl zmizet. Když motor je suchej a nehulila, nesmrděla prostě žádná známka úniku oleje. Horší je že ani kontrolka oleje neproblikla že by byl nějaký problém. Dneska ho prohodím za jiný a snad v neděli mohu znovu vyrazit ale je to nepříjmené.



Jakým stylem si jel? a jak si měřil olej?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.6.2015 v 22:14 | Nahoru | #7307
No mě olej zatím nemizí, snad mě nepotká náhlý únik, samozřejmě to kontroluju, ale za 3 tisíce km neubylo. Ťuk ťuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.6.2015 v 08:27 | Nahoru | #7308
Pipanek> Tak to jsi mel radnyho olejo zrouta. To mi prijde moc i na GSo..... Ja jsem fakt nedavno dolil ctyri decky po 1100km svizne jizdy na Slovac a zpet. S tvoji spotrebou oleje bych s sebou vezl kandak.....
Snad budes mit s novym motorem vetsi stesti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.6.2015 v 11:56 | Nahoru | #7309
Katanymmk> mi to při nesmyslném vytáčení klidně bralo litr na 1000 A ještě jestli by si měřil olej se zašroubovanou měrkou, tak tam moc rezerva není

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.6.2015 v 10:54 | Nahoru | #7310
kubacech> Je tam rezerva velká, měrka je řádově 3 deci rozsah. Ok když je zašroubovaná tak další, ale pořád uplně do sucha je to pár litrů. Ne že by to bylo uplně zdravé, ale nějak nouzově poodjet se s tím dá i skoro na sucho.

Jo takhle když doma doliješ jednu lašku, druhou flašku - a olej furt na risce nikde - tak to je už decentnější panika

Každopádně že si toho nevšimneš se nedivím, ani 2l na tisíc na kouři nevidíš nijak. Kontrolka ukáže zásadně stav až po smrti, známá věc. Jestli máš suchý motor prostě jsi vyhulil komínem, i když tomu člověk odmítá vzhledem ke stavu uvěřit, tak je to prostě nejpravděpodobnější. Naopak i decentnější únik oleje v řádech deci máš ihned všude roznesené náporem vzduchu a na motoru, svodech nebo nohavici vidíš velice rychle. Ještě může rupnout těsnění u filtru, to je trochu nepříjemné pač se to tiše ztratí pač teče rovnou dulů, ale i to bys viděl že za sebou máš stopu jak od slimáka a minimálně zadní kolo bys měl uplně zajebané. Pokud olej nikde není vidět prostě vyluftoval ven.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.6.2015 v 13:14 | Nahoru | #7311
Nazdar!

Tak už vím, jak se mění spínačka na GS500E, bo jsem úspešně ztratil klíče (za jízdy). Vím, že se tu to kdysi řešilo a sám jsem předem neměl taky moc jasno, tak sdílím své zkušenosti, třeba někomu pomohou.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.6.2015 v 14:51 | Nahoru | #7312
Zdar lidi,

Dříve jsme s kámošem řešili, že GSko na dálnici zdechalo kvůli podtlakovému ventilu. Jednoduše došel benzín. Dneska potkalo to samé mě.

Jenomže za boha už k tomu nemůžu nic najít.

Takže k věci. Řešil tu někdo něco podobného ? Vím že GSa na to trpěj.
Kohout je v pořádku, čistý a membrána ok. Hadičky skříplé nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.6.2015 v 15:56 | Nahoru | #7313
Ceres> Rozborka sborka, nic jiné s tím nevymyslíš. Špatně složené, někde bordel, netěsní, přisává si... několikrát to bez zjevné příčiny uděla a po dalším složení samo od sebe to zase funguje. Tedy za předpokladu, že to máš složené správně a nemáš kohout naopak, pak to dělá uplné psí kusy.

Jen si vyzkoušej jestli je to opravdu tím, mi to dělalo od nějakého průtoku takže např. jízda do 3 tisíc byla OK vždycky, jak jsi vytočil víc otáčky tak za delší až kratší čas to zdechlo. Pokud dáš kohout do polohy PRI a s tím to bude jezdit v pohodě tak je zakopaný pes v podtlaku, pokud ne je chyba jinde. Jak už motor běží je to jedno a klidně na PRI jezdi, jen to nesmíš zapomenout po dojezdu přepnout, na což jednou stejně zapomeneš...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.6.2015 v 16:20 | Nahoru | #7314
dj_hroch> Na PRI jezdím Jen si připadám už jak na jawě Hadicemi jsem si jist.

u mé stačí ji 10 minut držet kolem stovky a začíná kuckat tak je to jasný. Budto zvolním nebo přepnu kohout.
A asi to nějak přetrpím páč holka stejně půjde dřív něbo později z domu

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.6.2015 v 20:03 | Nahoru | #7315
K mému předchozímu problému. A čím by to mohlo být že to spáplo takhle ten olej? Kruhy? Gufero?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.6.2015 v 21:55 | Nahoru | #7316
Pipanek> Neni možný ! tomu nevěřim že prostě zmizí. Co gufero na ovladání spojky? Tam by olej šel na řetěz.

Kdy byl olej měněnej a jak ho měříš.

Naposledy editováno 17.06.2015 21:55:41

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.6.2015 v 15:18 | Nahoru | #7317
Hoši, akutní problém....
Potřebuji nutně vyměnit přední ložiska v kole. Mám nová, nicméně, nemůžu dostat ven ta stará!!!
Jelikož je mezi ložisky trubka o průměru stejném, jako má vnitřní kroužek ložiska, není za co ťukat, stahovat apod... ?!
V pondělí odjíždím...tedy doufám... na mašině pryč, tak to docela hoří.
Díky ta radu

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.6.2015 v 16:39 | Nahoru | #7318






to říká manuál kdyby jsi přišel na způsob jak to uděla bez přípravku tak mi dej vědět čeká mě to taky

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.6.2015 v 17:34 | Nahoru | #7319
Ceres> Tak to bych dokázal taky, ovšem přípraveček jaksi chýba.....
Našel jsem v nějakém starším fóru o CBRkách odkaz na demontáž ložisek kol a tam psali, že máš na jedné straně v ložisku rozbít klec, sesypak kuličky k jedné straně, odstranit vnitřní koružek a pak už to na druhé straně vytlučeš přes tu rozpěrnou trubku. Nakonec ti zbyde na jedné straně jen vnější kroužek a ten už vyndáš třeba stahovákem.
To je sice určitě zcela funkční model, ovšem kupoval jsem nová ložiska jen podle označení ( je to 6302) a ačkoliv zjevně rozměry sedí, tak kdyby v tom byl nějaký zádrhel, tak jsme v pr..., bo do pondělí do rána určitě jiná nezeženu. Tak nevím, jestli to risknout.....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.6.2015 v 18:57 | Nahoru | #7320
Dokonáno jest.....štěstí přeje odvážným...
Vlítnul jsem na to podle výše uvedeného postupu.
Vyndal jsem tesnění kuliček na ložisku (na té straně bez kotouče) a rozebral klec. Jde to dobře, když prorazíš mezi kuličkami klec dolů průbojníkem. Ona se přeruší, vyhneš přerušený konec ven a kleštěmi vytrhneš celou vnější část pryč. Tu spodní to chce vtlačit dolů, aby šly kuličky úplně k sobě, jinak nejde vyndat vnitřní kroužek ložiska. Pak žu jen pomocí té rozpěrně trubky vyrazíš protější ložisko ven. Bohužel ti zbyde vlysovaný vnější kroužek ložiska, který jde velmi špatně chytit stahovákem, bo není za co (maximálně za kulatou drážku po kuličkách). Pomohl jsme si tyčkou, kterou jsme na konci vyhnul do strany a zbrousil do tvaru, který se vešel do drážky kroužku po kuličkách. Z druhé strany jsem potom ten kroužek pomocí této tyčky postupně vyťukal ven. Tra dááá...
Pozor, až tam budeš dávat ta nová. Na straně u kotouče ho dorazíš na doraz až ke dnu. Z druhé strany pak rozpěrnou trubku a to druhé naťukat pomalu tak, aby zůstala rozpěrná trubka mezi ložisky mírně volná. Jak to dorazíš moc, bude to po montáži tlačit na kuličky a zbytečně ti zase ložiska odejdou.
Přeji příjemnou výměnu. Já to projedu až zítra, teď se k nám kvapem blíží nějaká lokální bouře....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist