bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.4.2015 v 23:34 | Nahoru | #7201
Jestli to ještě tady někdo přečte, měl bych taky zájem o ten manuál ;) skrusi@centrum.cz dík

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.4.2015 v 10:55 | Nahoru | #7202
Jak uživatelská příručka pro různé ročníky tak servisní manuál original i Haynes jsou buď na m.cz ke stažení nebo najdeš na netu.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.4.2015 v 23:19 | Nahoru | #7203
Ahoj, co může způsobovat zasekávání páčky přední brzdy? Nejde jakoby plynule ale při zmáčknutí se jakoby zadrhává... může to být starou brzdovkou? nebo musím vyčistit ten hydraulickej mechanismus u páčky? dík.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 13:37 | Nahoru | #7204
Zdravím majitelé GSka,mám pár dotazů týkajících se motorky konkrétně tlumičů...dnes jsem měl testovací jízdu před koupí a zdálo se mi že tlumení je příliš měkké..je to u GSka normální?Jak docílit tužšího tlumení?Děkuji za odpovědi (ZAČÁTEČNÍK)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 13:46 | Nahoru | #7205
redrider> Záleží kolik vážíš. Pro 40ti kilovou Japonku je to tlumení akorát Jinak tlumení se řeší tlumičem z bandasky dozadu a tužší pružiny dopředu. Nebo pár vymezovacích podložek taky pomohlo.

Teď zjišťuji, že ten podvozek GS fakt stál za piču

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 13:53 | Nahoru | #7206
ancrouter> Brzdovka určitě ne, na to nemá absolutně žádný vliv. Ta jen chytá vlhkost, takže když bude hodně "špatná" tak se maximálně stane, že při velkém zahřátí vaří bublinky, brzda se propadne achová se jak zavzdušněné. Mění se preventivně, ale můžeš změřit vlhkoměrem jestli je dobrá nebo špatná.

Zadrhává jako mechanicky pocitově na páčce nebo poznáš na brzdění, zadrhává i cestou zpět? Pokud to zadrhává mechanicky tam i zpět hledej zradu v páčce jinak může být špatná ta pumpa. Není to tak složité, můžeš oddělat páčku a mačkat přímo píst a uvidíš. Jinak se dá rozdělat, je to jednoduchý mechanismus může tam zteřet/odejít ten píst, je to jen guma, seženeš nový v opravné sadě přímo na GSko, prodává partsdepot/wemoto a další. Každopádně rozdělej až když bude nutné a budeš mít tu sadu, je to na segrovce tonení problém pokud máš kleště, ale dost pravděpodobně prdne prachovka která to kryje když ji budeš oddělávat.

Jo a také, kup si spray na brzdy a vyčisti, lapá to bordel čas od času to není špatné vyčistit oboje, jak kotouč tak pístky kam se dostaneš. Jinak pístky vždy vyčisti rovnou když měníš desky, vyplatí se. Bordel či kamínky to dorasují, pítky pak nefungují nebo brzdí pořád a můžeš tím zbytečně vydřít kotouč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 13:58 | Nahoru | #7207
kubacech> Jojo, přechod ze silnější je vždy zážitek Kua sem to vzal dnes jen kolem komína Brno - Olomouc a ve srovnání s Hornetem adrenalinový zážitek, ale když sem s tím objezdil kdysi všechny dovolenky mi přišlo fakt jako vrchol dokonalosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:06 | Nahoru | #7208
kubacech> Vážím 80 kg,ptám se proto aby investice opravy motorky nestála víc než koupě např.jiné motorky...můžu kdyžtak zaslat foto pro váš názor? (stav a cena)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:08 | Nahoru | #7209
dj_hroch> mi to taky právě připadlo, že na tom už vše jedu na krev a hranici adheze Teď tu samou zatáčku, co jsem na GS letěl 80 a měl sevřené půlky, letím 120 a ani mi o nepřijde

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:08 | Nahoru | #7210
redrider> jasně pošli

E: já mám necelých 70kg. 80 i s výbavou a musel jsem předek provizorně přitvrdit pomoci podložek, protože jsem dal olej dle manuálu a bylo měkké až příliš.

Naposledy editováno 23.04.2015 14:16:33

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:21 | Nahoru | #7211































cena motorky činní 19 tisíc....odpovídá stav ceně?

plasty půjdou pryč...chci naháče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:28 | Nahoru | #7212
redrider> tak za 19 nečekej žádný zázrak. Kor teď na začátku sezóny. Tlumiče poznáš jednoduše. Promáčkneš je a necháš se vrátit. Pokud se nevrátí, ale budou se houpat, tak tam nejspíše není olej. To je u předku oprava za pár stovek Zadek jsem naštěstí neřešil.

Každopádně toto by si poznal už podle oskákaných gum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:40 | Nahoru | #7213
kubacech> Majitel motorky je kamarád,ten jí kupoval na konci minulého roku za 28000kč.Mě to prodává levně kvůli poničeným plastům,tak jsem chtěl vědět názor,jestli stav odpovídá ceně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 14:49 | Nahoru | #7214
redrider> A ještě jedna věc,co všechno mám udělat a zkontrolovat před prvním vyjetím?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2015 v 16:41 | Nahoru | #7215
redrider> určitě bych vyměnil olej, preventivně brzdovku, zkontroloval a očistil brzdy, koukl na ventilové vůle zkontroloval napnutí řetězovky a tlak v gumách.

Hlavně před každou jízdou a na delší cestě průběžně kontrolovat hladinu oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 12:11 | Nahoru | #7216
redrider> Čauky, tlumení jsem tu řešil minulý týden.
Vážím 90 a motorku mám z roku 99. Pochybuju, že na ní někdo měnil tlumiče. Měl to přede mnou v Německu nějaký chlapík a po něm ženská (díky ní mám vyhřívané hefty snížené sedlo, což jsem sice při 178cm nepotřeboval, ale alespoň je trošku jiná než ostatní )
Nakonec jsem to seřídíl v předu na 5 a vzadu naplno na 7 (což ovšem asi nedáš bez toho šíleného klíče z nářadíčka). A přijde mi to teď v pohodě ......jo a ještě jsem na radu kolegů shlédnul instruktážní video a změnil styl jízdy (to bylo možná přínosnější, než ty tvrdší tlumiče ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 12:30 | Nahoru | #7217
Katanymmk> blbost, jsem taky zadek seřizoval a obešel jsem se toho klíče. Nářadíčko jsem neměl, tak jsem musel improvizovat a stačila mi k tomu montpáka, kus roxoru a kladivo

E. každopádně je výhoda, že tě podvozek donutí vyladit jezdeckou techniku

Naposledy editováno 24.04.2015 12:32:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 14:10 | Nahoru | #7218
kubacech> Tak to ses s montpakou maly kouzelnik moc mista tam neni. S tim jejich klicem to jde paradne.
Ale jinak tu mate pravdu. Sviznejsi jizda na GSu je docela adrenalin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 14:15 | Nahoru | #7219
Katanymmk> jsem sundal levou stupačku, montpákou to zahákl a lehce táhl, aby se to nevracelo a z druhé strany jsem tam o zub zapřel tu tyč a kladivem klepal. Tím se to postupně otáčelo

Je to adrenalin, ale alespoň získáš ty základní návyky Nejlépe se naučíš jezdit na staré, která ti neodpouští chyby v technice, ale na každou tě bezpečně upozorní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 14:55 | Nahoru | #7220
kubacech> Proste, co cech, to mekanik
Mas pravdu, ze uz me ta potvora parkrat vyplasila, ale zvykam si a lepsi se to milovymi kroky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 14:57 | Nahoru | #7221
Katanymmk> jo ono to člověka donutí Buď se naučit jezdit, nebo to vyměnit za moderní stroj, co umí tyto chyby mnohem lépe pobrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 15:20 | Nahoru | #7222
kubacech> Jenže to já pravě moc nechtěl. Proto ten vzducháč dvuovál, pěkně karbec, bez vstřiků, žádná elektronika. Rád se v nečem trochu povrtám, a GSo mi na to přišlo dobrý.
Všehny ty elktronický srajdy mám v novým autě a už to není ta zábava, co bejvala dřív.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2015 v 15:54 | Nahoru | #7223
Katanymmk> tak já teď už mám taky té elektriky dost, ale naštěstí jen potřebné minimum a pár maličkostí navíc V GS jsem se povrtal už dost. A hlavně jsem chtěl něco trochu většího a pohodlnějšího.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2015 v 12:19 | Nahoru | #7224
Hoši GSkáři, mám prosbičku. Chtěl jsme dnes po první tisícovce odjeté na mojí GSce provést kontrolu oleje a zjistil jsem, že jelikož tam mám místo měrky teploměr oleje, tak jsme v pr..... Na té sondě od teploměru sice někdo udělal jakousi rysku, ovšem vím prd, jestli to je max nebo min oleje.
Můžete mi někdo u svojí GSky (model 88-89....nebo jestli to je pořád stejný) změřit na měrce jak daleko máte od spodní hrany sedla šroubení obě rysky ? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2015 v 14:10 | Nahoru | #7225
Katanymmk> změřit ti to už nemohu, ale na podzim tu o tom bylo téma kde to bylo změřené. Zkus pohledat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2015 v 16:27 | Nahoru | #7226
kubacech> Po hodine cteni vseho okolo oleje nalezeno! Parada - 13,5 max. 14,5 min. Prave jsem zjistil, ze jsem to krouhal uz skoro nasucho. A kontrolka zadreni ani neblikla.....potvora!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.4.2015 v 17:44 | Nahoru | #7227
Katanymmk> Proč by blikala? Rozsvítí se když tam není tlak, což nastane když je uplně bez oleje, experimentálně vyzkoušeno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.4.2015 v 20:09 | Nahoru | #7228
dj_hroch> to je teda mazec cekal bych, ze by mohla obcas bliknout, treba v nejakych krajnich situacich - rozjezdy, brzdeni, naklony ...
Budu tedy spolehat na experimentalne overene a na Slovac holt pofrcim s lahvinkou mazani

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.4.2015 v 20:28 | Nahoru | #7229
Katanymmk> bohužel není tam hladinové, ale tlakové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2015 v 10:34 | Nahoru | #7230
Katanymmk> Tak když s tím tisíc, dva najedeš, tak budeš vědět kolik žere. Když si pápla litr a něco na tisíc tak jsem kontroloval fakt u každé benzínky, natankuješ a zrovna zkontroluješ. Vycházelo to na 2 deci takže přes půl měrky od benzínky k benzínce. Kyž teď vím, že nežere, tak jsem olej kontroloval naposledy.... uf loni v říjnu a to tam dle očekávání byl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 31 Dnes v 09:53 PlusOne
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 Včera v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist