globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 19:52 | Nahoru | #181

PetrKiller1983>Hele cose takhle sejít nasadit rukavice a dátg si do tlam aspon bude pořádná prdel néééé. 2V je nejvííííííííííííííc


njn to jsou ti měkáči na 2V ..... na co rukavice proboha , pekne na klouby jako spravnej 4V rider

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 19:56 | Nahoru | #182

tureg>PetrKiller1983>Hele cose takhle sejít nasadit rukavice a dátg si do tlam aspon bude pořádná prdel néééé. 2V je nejvííííííííííííííc
njn to jsou ti měkáči na 2V ..... na co rukavice proboha , pekne na klouby jako spravnej 4V rider



To ne pak by sme měli odřený klouby a to stojí za hovn...
Na hulváta do toho nejdu ale s rukavicema joo [lol] [lol]

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 22:34 | Nahoru | #183
Masakr tady nejlepší je V75 12 válů T930!

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 22:45 | Nahoru | #184

toranaga>Bubrak ZX10R>o pomalosti

Pokud je in-line čtyřválec všespasitelná koncepce proč mají krosky jednodnobuchy, cestovní endura dvojválce a formule 1 10-12. válce?
hm? stačí znát fyziku ze střední školy.



jasan, Jeremy Burgess hadr: šup vysokej 1200 jednobucha do Ducati pro SBK... a širokánskej 10ti vál do litrovejch gsxr a zx 10!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 16:52 | Nahoru | #185

assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....

ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....



..s tim bych si dovolil nesouhlasiti.. kamos ma prave K1 a kdyz jsem mu pujcil S4RS tak takovej vyraz co mel kdyz si sundal helmu jak prijel jsem v zivote nevidel ...dokonce zaznelo i "ty vole to jede vic jak to moje vole" ...taky rikal, ze jel na ruznych dvouvalech jap. vyroby a ze nic moc..

..jinak diskuse o koze a o voze ze, ale dost podstatny je rozdil (kdyz pominu ze dulezity je hlavne rozdil rada vs. Lko ci Vcko) mezi dvouvaly 2 ventily vzduchaci a dvouvaly 4 ventily vodniky... mne se to teda pod 4tis. ot. trepe jak svazanej kun a jede to az od peti do 11tis. a stale to zrychluje krasne.. ikdyz jen do tech 260kmh a dostat se na maximalku, coz mam 276kmh, uz je slozitejsi, to bych vsak prikladal spis absenci kapotaze a clovek na tom nahaci ma uz trochu v teto rychlosti bobky ze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 17:24 | Nahoru | #186
sors> nepsal si, že tam máš doplňků za cenu té K1? navíc je to už z obchodu krepet jinde, než levný šmejd z východu.

ono jde o to, že každý mele, jaký má 2válec spodek a ono prd. když někomu napíšu, že si dáme na poslední kvalt 50 - 200, tak většina už nenapíše, bo asi žádný litrový 2vál těch 50 nedá a když jo, tak po přidání plynu následu nakopaní do koulí. a to už si já pojedu s kulama v pořádku pro vítěztví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 17:48 | Nahoru | #187
Dolík ....> nejaky to ladeni tam je no.. ..

Jo no vodspoda jedou ty 2 ventily mozna..taky je relativni, co je vod spoda, pro me to je tak tech 3500ot. .. ja teda 5Okmh muzu jet jeste tak mozna za tri, tudiz se mnou nepocitej ..

..mne se na tom (poradnym) dvouvalu libi proste ta divocarna, je to takova zla nevdecna mrdka, seka se tomu zadni kolo a to je pro me to vzruso, jinak je mne to uplne jedno co kdo ma a osobne bych nepohrdl jako druhou moto necim co jede ty tri sta (Busa), abych si teda zkusil jaky to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 17:55 | Nahoru | #188

sors>Dolík ....> ..mne se na tom (poradnym) dvouvalu libi proste ta divocarna, je to takova zla nevdecna mrdka, seka se tomu zadni kolo a to je pro me to vzruso



šak jo, souhlas. třeba když sem jel na FZS 1000, tak se mi taky zdálo, že to jede víc, jak GSXR. možná jo, ale taky to mohlo být tím, že sou tam vysoko řidítka, takže to "víc" tahá dozadu... každopádně se kdykoliv budu hádat, že moderní čtyřválce jedou celkově víc a líp od spodu. ale jak už tu je napsané mockrát, kdo to dokáže využít...

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 19:55 | Nahoru | #189
Mě je úplně jedno jestli se vyflákám na 4.válci nebo na 2.válci

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 20:32 | Nahoru | #190
aswer:

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 20:38 | Nahoru | #191
CharlieV>

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 23:49 | Nahoru | #192
Dolík ....> Doliku Doliku, ne, ze jede lip, co je to "jede lip" vlastne? Ma to vetsi vykon kdyz to roztocis, na rovinkach Te to treba dostane, ale jak bylo uvedeno vyse, v zatackach Te Ducna (ne kazdej obycejnej dvouval imho) dostane, hlavne na vyjezdu.. tak co je to "jede lip"?
Ja rad rychle ze zatacek i rovne, na silnicich mne staci co mam a prave na nich bych asi nevyuzil ten vykon (ikdyz mozna joo)..taky asi nepotkavam ty "spravny" 4 valy, kdyz na dalnici na Mikulov predjedu co se da (Busu jsem nepotkal no), borci na CBR milion RR me predjeli a pak hned zase pred mirnou zatackou sli dolu a frcel jsem dal..kamos na R1 se bal kdyz jsem jel pres 250 a uz nestihal a na okreskach jsem porad nekde cekal..
Moderni 4 valy jsou nabity elektronikou, maji uhlazenejsi chod, vykon, fly by wire a ja nevim jaky kraviny, ale podle me je to jen neustaly zlepsovani na ukor zabavy pilota motorky, je to proste jednodussi, a to se hodi tak na okruh a honeni casu...
Last but not least, podle me 1098R je lepsi nez soucasne moderni 4 valy

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 00:06 | Nahoru | #193
Kdy uz se na sebe vrhnou ty dva nepratelske tabory a daji si do tlamy

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 00:09 | Nahoru | #194
sors: asi bude lepsi, kdyz je 3x drazsi

jinak co jede/taha lip, to je podle me dany tim jak motor tlaci motorku dopredu (prip. predni kolo nahoru)

pomaly zatacky, to bysme taky mohli zacit mluvit o polomerech kde bude nejrychlejsi minibike

dvouval je rychlejsi v zatackach a na vyjezdech, ale ne diky sile motoru

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 00:18 | Nahoru | #195
Bubrak ZX10R> ano, jak taha predni kolo nahoru..zrovna Tobe to milerad pujcim a uvidis, ze to predni kolo nahoru taha naprosto okamzite

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 00:20 | Nahoru | #196

Bubrak ZX10R>sors:
dvouval je rychlejsi v zatackach a na vyjezdech, ale ne diky sile motoru



asi diky kroutaku, a ten je na obycejne silnici vyhodnejsi...a jinak ja se nehadam, samozrejme zx10 je masakr nejvetsi

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 01:07 | Nahoru | #197
sors: no proto

v tech zatackach - tam ma dvouval mensi gyro-moment a lepsi trakci na vyjezdu, zadnej kroutak

diky za nabidku svezeni, milerad ji prijmu a pujcim ti ZX, tak snad nekdy pojedu kolem Orechova, to je u Brna, UH, Zdaru n.S. nebo Jihlavy?

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 01:30 | Nahoru | #198
šmarjá, už née... sorsi, tys jel na nahatým Monsteru přes 250 a kámoš na R1 tě už nestíhal... už nee, radši, to stačí

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 01:36 | Nahoru | #199
a ty moderní 4vály jsou nabitý elektronikou - tj. mají vstřikování, stejně jako dnes všechny 2vály...
a když třeba s Bubrákem někdy někde lítáme pořád kolem 10-12tis. otáček - tož to se se zábavou na 2V fakt nedá srovnávat

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 06:47 | Nahoru | #200

oxygen>a ty moderní 4vály jsou nabitý elektronikou - tj. mají vstřikování, stejně jako dnes všechny 2vály...
a když třeba s Bubrákem někdy někde lítáme pořád kolem 10-12tis. otáček - tož to se se zábavou na 2V fakt nedá srovnávat



věř mi že V2 je úplně o něčem jiným a např. u něj cejtíš tu brutální sílu o dost víc než u 4 hrnku. Ta komprese atd. To je prostě mazec a třeba já mám daleko větší zábavu když jedu na RSV. Než vytočenej 4 hrnek. Tím v žádným případě neříkám co je lepší protože se to podle mě srovnávat nedá a je to stupidita. V2 i 4V je úplně něco jinýho (když mě tak napadá tak jakto že 95% lidí co zkusilo V2 u něj zůstalo a stojí za ním???? )

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 06:54 | Nahoru | #201
Si vedes nejakou statistiku jo? Tak taky dam jednu takovou "informaci" ..."vetsina lidi se zamilovala do 4V a proto jich jezdi nejvic"
Proste to tak nemuzes rict,kolik lidi na cem jezdi a kolik % lidi co zkusilo a do ceho se zamilovalo.Moje mlada jezdi na me a rikala ze uz nic jineho taky nechce...kecka

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 07:24 | Nahoru | #202
DaliboRR> statistiku si nevedu ale stačí nebejt blbej, mrkni do motodatabáze. Málokdo si koupí V2 jako první motorku, maximálně tak sv 650 atd. Jo většina lidí si opravdu zamiluje 4 válec ale pokud se svezou na P O Ř Á D N Ý M dvouhrnku tak zjistí že pocit z jízdy je daleko zajímavější. Taky jsem chtěl 4 válce ale jen do doby než jsem zkusil litrovej V-TWIN.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 07:27 | Nahoru | #203
tak dík,díky tobě teď vím jaký jsem

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 07:40 | Nahoru | #204

DaliboRR> tak dík,díky tobě teď vím jaký jsem



nic takovýho jsem neřekl. Taky jsem byl zastánce 4 hrnku a dodnes si myslím že do supersportu patří spíš 4 hrnek. Je mi jedno kdo si myslí co je lepší. Mám rád oboje ale nejde to srovnávat protože V-twin sází úplně na něco jinýho než 4V. Stejně tak bych neporovnával 2T a 4T. Ze začátku jsem si říkal jestli nebudu sklamanej že RSV točí "jen" 10500ot. ale múžu ti říct že než příjde omezovač tak toho zažiješ tolik že zapomeneš úplně na všechno. A jak už jsem řekl 4 válec jen bezhlavě točíš, čím víc točíš tak tím víc jede jenže u většiny V-twinů musíš mít zkušenosti. Vědět kdy zařadit. Když zařadíš brzo nebo pozdě tak si pomalej ale pokud zařadíš přesně tak seš taky kurevsky rychlej a dáš i 4V. Ale jak říkám, každá mašina má svoje + i -

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 07:46 | Nahoru | #205
Projel jsem se na spoustě motorek a chci jich zkusit co nejvíc právě proto abych mohl porovnávat a dělat tyhle závěry. Jak se která chová atd. ze 4 válců mě třeba dost chytla K6. No a např SRAD co jsem měl byl taky vymazlenej a našlapanej

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 08:09 | Nahoru | #206
mates.tl> No jistě - 2V je prostě zážitek .

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 08:27 | Nahoru | #207
Tak aspoň,že se shodnem,že do supersportu patří spíš 4V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 08:42 | Nahoru | #208

oxygen>šmarjá, už née... sorsi, tys jel na nahatým Monsteru přes 250 a kámoš na R1 tě už nestíhal... už nee, radši, to stačí



..ja za to nemuzu ze je srab

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 08:44 | Nahoru | #209

DaliboRR>Tak aspoň,že se shodnem,že do supersportu patří spíš 4V



do supersportu patří hlavně pořádnej motor

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 08:44 | Nahoru | #210
sors> 250 je uz peknej kalu,to spis ty jsi brutus nez on ze by byl srab
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist