globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 17:55 | Nahoru | #1

sors>Dolík ....> ..mne se na tom (poradnym) dvouvalu libi proste ta divocarna, je to takova zla nevdecna mrdka, seka se tomu zadni kolo a to je pro me to vzruso



šak jo, souhlas. třeba když sem jel na FZS 1000, tak se mi taky zdálo, že to jede víc, jak GSXR. možná jo, ale taky to mohlo být tím, že sou tam vysoko řidítka, takže to "víc" tahá dozadu... každopádně se kdykoliv budu hádat, že moderní čtyřválce jedou celkově víc a líp od spodu. ale jak už tu je napsané mockrát, kdo to dokáže využít...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.10.2008 v 23:49 | Nahoru | #2
Dolík ....> Doliku Doliku, ne, ze jede lip, co je to "jede lip" vlastne? Ma to vetsi vykon kdyz to roztocis, na rovinkach Te to treba dostane, ale jak bylo uvedeno vyse, v zatackach Te Ducna (ne kazdej obycejnej dvouval imho) dostane, hlavne na vyjezdu.. tak co je to "jede lip"?
Ja rad rychle ze zatacek i rovne, na silnicich mne staci co mam a prave na nich bych asi nevyuzil ten vykon (ikdyz mozna joo)..taky asi nepotkavam ty "spravny" 4 valy, kdyz na dalnici na Mikulov predjedu co se da (Busu jsem nepotkal no), borci na CBR milion RR me predjeli a pak hned zase pred mirnou zatackou sli dolu a frcel jsem dal..kamos na R1 se bal kdyz jsem jel pres 250 a uz nestihal a na okreskach jsem porad nekde cekal..
Moderni 4 valy jsou nabity elektronikou, maji uhlazenejsi chod, vykon, fly by wire a ja nevim jaky kraviny, ale podle me je to jen neustaly zlepsovani na ukor zabavy pilota motorky, je to proste jednodussi, a to se hodi tak na okruh a honeni casu...
Last but not least, podle me 1098R je lepsi nez soucasne moderni 4 valy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist