bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #3781
tak jsem dnes dělal v práci takovej mezikus aby sem zvednul stupačky, musel sem řešit několik problémú s kterejma sem nepočítal, jako byla krátká hadice od brzdy, a ještě musim udělat jiné táhlo na řazení .. ale dcílil sem zvednutí stupaček o 80mm od země ..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 03:03 | Nahoru | #3782
poli: TO je slusnej napad i pekna realizace.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 09:46 | Nahoru | #3783
poli46>

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 10:05 | Nahoru | #3784
Ozzy_: jj nechtělo se mi už dotoho vrážet peníze za přepáčko, tak jsem si ktomu sednul a přemejšlel sem jak to udělat... a dopadlo to takle . tak jsem zvědavej jak se mi stim bude jezdit na okruhu. byl sem se projet jen tady unás v serpentínách jen v mikině a montérkách ale díky tomu že jsou celý poštěrkovaný tak sem stejnak nějak nic moz nezjistil..

radi5:
díky

dneska budu laborovat ještě s řadicim táhlem co vede skrz rám.... ale je problém ten že nemam doma leví závitníky .. je to totiš udělaný jak anglická matka, a na jedný straně jě pravej a na druhý levej závit....

Naposledy editováno 14.05.2011 10:16:14

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 10:46 | Nahoru | #3785
poli46>
Vcera jsem videl radici tycky od firmy Pro-Bolt. Ruzne delky za asi 350kc. Na e-shopu Bikerscrown.
Ovsem obavam se, ze tve zvednuti stupacek o 80mm je moc. Tezko ti vyjde rovna tycka vedena tim otvorem v ramu.
Treba ARP to resil naohybanou tyckou. To ale pruzi (nepresny razeni).
Nejlepsi je rovna tuha tycka vne ramu. Musis ale nejak vymyslet posunuti i radici packy ven od motorky. A taky radici palec u prevodovky musis namontovat obracene. Proste aby vse
Bylo v jedne linii.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 11:04 | Nahoru | #3786
DavidH: jj to je pravda .. skrz díru to vůbec nevychází. tak právě nevim zda udělat jinou a skusit ji ohnout nebo ji skusit vynést mimo rám.. dnes to budu řešit tak večer napíšu jak jsem pořídil..
nu myslíš že je 80 mm jako zvednutý o hodně kuli těžišti ? jsem docela prcek a tyhle modely R1 maj uplně hrozně nízko stupačky.. nechápu proč...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 14:15 | Nahoru | #3787
Zda se mi to moc. Kvuli dire i kvuli tezisti. Nevim, kolik centimetru pridavaji vyrobci prepakovani. Ale myslim, ze jejich nejnizsi poloha je +1,5cm a stejne tak jdou o 1,5cm dozadu. Maji nekolik montaznich mist na zakladne a tak si myslim, ze max. zvyseni bude tak 5cm. Mozna nekde vyguglis, o kolik ty stupacky zvedaji.
Nebo nekdo kdo R1 98-02 ma, napise.
Treba R6 99-02 ma uz ve standardu stupny vysoko. Snad nikdo s nima neskrtl.
Ale nevim jak mas dlouhy stupacky a jak moc moto naklapis.
Nahod foto kde litaj jiskry a my ti to tady odborne rozebereme
Neznam nikoho, kdo by druhymu neumel poradit

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 15:25 | Nahoru | #3788
jasný hodim foto ta poslední fotka je jak dopadla zadní brzba když sem to víc naklopil ve vacáku



Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 15:44 | Nahoru | #3789
Zdarec chlapi,
potřeboval bych fundovaný názor. Koupil jsem motorku (okruhovou) jsou na ni nazuté gumy, které jsou namodralé, převážně přední a potřeboval bych vědět, jestli je to špatně či je ještě použitelná. U indikátoru hloubky masa se zdá, že je ho tam dost, ale jde mi o to, aby nebyla přepálená a já hned při prvním svezení někde nelehl.
Někdo říká, že to na seznámení s motorkou nějakou rundu vydrží, někdo říká ať to vyměním hned, tak se radši zeptám odborníků.

Díky.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 15:54 | Nahoru | #3790
Nikos11: pokud máš nahřejváky tak to neřeš... nevim jaký jezdíš časy ale pokud nejezdíš most pod 50 a brno pod 20 tak ti stačej i jetý přepálený ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 16:13 | Nahoru | #3791

poli46 píše: Nikos11: pokud máš nahřejváky tak to neřeš... nevim jaký jezdíš časy ale pokud nejezdíš most pod 50 a brno pod 20 tak ti stačej i jetý přepálený ...



Nebo turisticky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 18:23 | Nahoru | #3792
poli46> Jak jsi v tom levým náklonu, tak je ti vidět snad třetina stupačky. Podle mě jsou dlouhý. Zkrať je. Změřím ti, jak je má ARP (tuším, že 65mm). Já zkoušel taky delší, ale není to ono. Měl bys podrážkou stát na konci stupačky. A kolem konce nohu naklápět.
Tak jak to máš (stojíš shora), nemůžeš povolit nohu.

Posed máš OK. Když se ještě uvolníš v ramenou, tak půjdeš horní polovinou těla pod podélnou osu motorky a to ti umožní tolik neklopit motorku.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 18:38 | Nahoru | #3793
poli46) Tady se podívej na fotku č.40. Jak mají nohu na vnitřní stupačce na jejím konci:

http://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/wsbk/assen-zive-nedelni-fotogalerie-18292.html

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 19:04 | Nahoru | #3794
DavidH: nu já je teď skrátil v brně tak že se mi naně nevejde pořádně už ani bota spíš budu muset udělat jiný a rovnou s patřičnym rozměrem... každopádně to skusim jak se mi natom bude jezdit.. kdyžtak to předělam že bych snima moh jít o 15mm dolu ještě .. ale jsem malej tak by to snad mohlo bejt ok.. chtělo by to zjistit kdo má přepáčko na tomhle modelu okolik stim šel vejš... skusim se teda natom ještě víc dostat pod tu nádrž.. ale kolikrát už mam takovej pocit že si škrtnu loktem, anejsem si jist jak by to dopadlo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 19:25 | Nahoru | #3795
poli46> moriwaki na tenhle model nabízí přepáčko s polohama:

Position (UP / BACK from STD)
10/12, 10/24, 22/12, 22/24

link moriwaki

Naposledy editováno 14.05.2011 19:25:54

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 19:52 | Nahoru | #3796

poli46 píše: Nikos11: pokud máš nahřejváky tak to neřeš... nevim jaký jezdíš časy ale pokud nejezdíš most pod 50 a brno pod 20 tak ti stačej i jetý přepálený ...



Nahříváky samozřejmmě mám. Takové časy zatím nejezdím, ale turisticky taky ne

Naposledy editováno 14.05.2011 20:13:23

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 20:02 | Nahoru | #3797
Stev: to je hezký

Nikos11: to že jsou modrý neva nahřej je a múžes kosit dle libosti

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 20:03 | Nahoru | #3798

poli46 píše: DavidH: jj to je pravda .. skrz díru to vůbec nevychází. tak právě nevim zda udělat jinou a skusit ji ohnout nebo ji skusit vynést mimo rám.. dnes to budu řešit tak večer napíšu jak jsem pořídil..
nu myslíš že je 80 mm jako zvednutý o hodně kuli těžišti ? jsem docela prcek a tyhle modely R1 maj uplně hrozně nízko stupačky.. nechápu proč...



Ohnout to jde, ale je to na píču, protože to pak spolehlivě praská....

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 21:48 | Nahoru | #3799
radi5.taky se chystám vyzkoušet myšáky power one vzorkový 17cky akorát nevim tlaky.ten selector na jejich stránkách mi nějak nefunguje.panáčem michelin přemejšlí ale nic se neděje.ty máš superbajka takže kola 16,5 že jo?zkusim to vod voka 2,1 a 1,7 za tepla.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 22:06 | Nahoru | #3800
technasia> Ty tlaky nemusí být takhle přesně, ale žádnou zásadní chybu s takovými hodnotami určitě neuděláš...

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 22:34 | Nahoru | #3801
radi5: uvidim skusim to, sehnal sem si dneska dural, zítra pojedu na hořice tak nato prdim, a v pondělí udělam to táhlo noví, nahřeju to, ohnu a pak by to praskat nemělo.. ale tam se musí dávat bacha na teplotu... když to praskne tak mi nezbyde nic jiného než to udělat z AK trubičky... ale ten dural to musí vydržet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #3802
technasia> 2.1 a 1.5 skoro na vsechny configurace. Pust si to ve francouzstine...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #3803
poli46> Bohužel nevydrží - vyzkoušeno. Napiš Afro-R1, ten s tím laboroval a nakonec si někde nechal udělat táhlo frézované. Teprve to mu drží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.5.2011 v 10:36 | Nahoru | #3804
Dawe02> Tak to je. Předloni jsem jim psal a odpověděli mi, že to jsou základní tlaky za studena. Nám, šestnáctapůlkařům se osvědčilo foukat 2.3 a 1.5 za tepla. Jinak výdrž těch Mišáků je fakt famózní...

Naposledy editováno 15.05.2011 10:37:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.5.2011 v 10:38 | Nahoru | #3805
radi5> jo, ja v pondeli foukal 2.2 a 1.6 za tepla a zadni kolo parada, jiste jako slick

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.5.2011 v 13:06 | Nahoru | #3806
Chlapi nehodil by se vám někomu nájeznd na vozík nebo do dodávky? Je skladací(snadná přeprava), praktický koukněte sem cena je příznivá 1400 kč.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.5.2011 v 13:33 | Nahoru | #3807
Dawe02> díky kámo ve francouštině už to fachčí

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.5.2011 v 12:43 | Nahoru | #3808
poli46> Mrkni na fotky na první stránce. Já to jezdil na R1 2005 a pak i na 2007 se svým přepáčkem a ohnutým táhlem a fungovalo to. Jen tedy ten ohyb nebyl tak velký.
Ještě bys teoreticky mohl udělat jiný ten kus (páku) na výstupu z převodovky, jen není prdel udělat ten tisícihran.
PP tuning to řeší řadičkou přidělanou od předu k držáku motoru a táhlo jde jako u Fireblade směrem nahoru a je klid!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.5.2011 v 17:06 | Nahoru | #3809
Perňa_81 : jj díky .. nu zítra budu dělat skušební táhlo z AK trubičky kterou si budu moct přihybat jak bude libo aniž by praskla... a pak ji udělam z duralu.. dural už mam sehnanej... jen mi chybí 3ojka závitnik M6 levej ...

ještě mě napadlo že bych moh otočit tu páku co jde z převodovky a otočit tu kuličku co je na řadící páce směrem ven a vyšlo by to mimo rám.. ale zase je to dost zranitelný.

tak nevim... skusim tu ohnutou, a pak se uvidí.. podle mě to memúže tak hrozně pružit, kdyť se dá řadit poměrně lehce i tou malou pákou přímo na motoru rukou...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.5.2011 v 17:48 | Nahoru | #3810
poli46> Udělej tam 2x klasickej závit M6 a sežeň si kloubek s pravým závitem. Pokud tyčka není rovná, tak stejně přijdeš o "komfort" nastavování výšky řadičky šroubování táhla řazení. A jen kvůli tomu tam ten L závit je..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35293 Dnes v 08:46 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist