Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5:
díky
dneska budu laborovat ještě s řadicim táhlem co vede skrz rám.... ale je problém ten že nemam doma leví závitníky .. je to totiš udělaný jak anglická matka, a na jedný straně jě pravej a na druhý levej závit....
Naposledy editováno 14.05.2011 10:16:14
Vcera jsem videl radici tycky od firmy Pro-Bolt. Ruzne delky za asi 350kc. Na e-shopu Bikerscrown.
Ovsem obavam se, ze tve zvednuti stupacek o 80mm je moc. Tezko ti vyjde rovna tycka vedena tim otvorem v ramu.
Treba ARP to resil naohybanou tyckou. To ale pruzi (nepresny razeni).
Nejlepsi je rovna tuha tycka vne ramu. Musis ale nejak vymyslet posunuti i radici packy ven od motorky. A taky radici palec u prevodovky musis namontovat obracene. Proste aby vse
Bylo v jedne linii.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
nu myslíš že je 80 mm jako zvednutý o hodně kuli těžišti ? jsem docela prcek a tyhle modely R1 maj uplně hrozně nízko stupačky.. nechápu proč...
Nebo nekdo kdo R1 98-02 ma, napise.
Treba R6 99-02 ma uz ve standardu stupny vysoko. Snad nikdo s nima neskrtl.
Ale nevim jak mas dlouhy stupacky a jak moc moto naklapis.
Nahod foto kde litaj jiskry a my ti to tady odborne rozebereme
Neznam nikoho, kdo by druhymu neumel poradit
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
potřeboval bych fundovaný názor. Koupil jsem motorku (okruhovou) jsou na ni nazuté gumy, které jsou namodralé, převážně přední a potřeboval bych vědět, jestli je to špatně či je ještě použitelná. U indikátoru hloubky masa se zdá, že je ho tam dost, ale jde mi o to, aby nebyla přepálená a já hned při prvním svezení někde nelehl.
Někdo říká, že to na seznámení s motorkou nějakou rundu vydrží, někdo říká ať to vyměním hned, tak se radši zeptám odborníků.
Díky.
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak jak to máš (stojíš shora), nemůžeš povolit nohu.
Posed máš OK. Když se ještě uvolníš v ramenou, tak půjdeš horní polovinou těla pod podélnou osu motorky a to ti umožní tolik neklopit motorku.
http://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/wsbk/assen-zive-nedelni-fotogalerie-18292.html
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Position (UP / BACK from STD)
10/12, 10/24, 22/12, 22/24
link moriwaki
Naposledy editováno 14.05.2011 19:25:54
poli46 píše: Nikos11: pokud máš nahřejváky tak to neřeš... nevim jaký jezdíš časy ale pokud nejezdíš most pod 50 a brno pod 20 tak ti stačej i jetý přepálený ...
Nahříváky samozřejmmě mám. Takové časy zatím nejezdím, ale turisticky taky ne
Naposledy editováno 14.05.2011 20:13:23
poli46 píše: DavidH: jj to je pravda .. skrz díru to vůbec nevychází. tak právě nevim zda udělat jinou a skusit ji ohnout nebo ji skusit vynést mimo rám.. dnes to budu řešit tak večer napíšu jak jsem pořídil..
nu myslíš že je 80 mm jako zvednutý o hodně kuli těžišti ? jsem docela prcek a tyhle modely R1 maj uplně hrozně nízko stupačky.. nechápu proč...
Ohnout to jde, ale je to na píču, protože to pak spolehlivě praská....
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 15.05.2011 10:37:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ještě bys teoreticky mohl udělat jiný ten kus (páku) na výstupu z převodovky, jen není prdel udělat ten tisícihran.
PP tuning to řeší řadičkou přidělanou od předu k držáku motoru a táhlo jde jako u Fireblade směrem nahoru a je klid!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ještě mě napadlo že bych moh otočit tu páku co jde z převodovky a otočit tu kuličku co je na řadící páce směrem ven a vyšlo by to mimo rám.. ale zase je to dost zranitelný.
tak nevim... skusim tu ohnutou, a pak se uvidí.. podle mě to memúže tak hrozně pružit, kdyť se dá řadit poměrně lehce i tou malou pákou přímo na motoru rukou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |