globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 10:44 | Nahoru | #361
Perňas... máš vzkaz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 13:47 | Nahoru | #362
Corela#9> Ty voe, tam vypadám jak indiánská babička! Ale jo, už to není taková divočina jako "za mlada"...musím šetřit své opotřebované tělo a hlídat si alespoň trošičku kondici... Protože když vidím, jak tu všichni zbrojej, tak to nemůžu nechat náhodě, už jsem skoro na dostřel a to je teprve listopad!!!

By mě zajímalo, jak to maj ostatní - taky, řekněme v 28 letech, snášíte chlast hůř, než třeba ve 20ti?? Mi je blbě teď vždycky dva dny, sakra si rozmejšlím nějaký pařby!!! Ikdyž 30ka, akci jsem uspořádat musel, to je pravda

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 13:48 | Nahoru | #363

kaCZer>Perňas... máš vzkaz



U2.. A mail k tomu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 13:50 | Nahoru | #364
perna: jo dam 3 piva a je mi druhej den blbe... vypiju vic a je mi blbe 2dny:) ale je zase pravda ze pri skole byl vetsi "trenink" nez kdyz makas... taky sem driv neznal ze kdyz spadnu ze pak se tejden nemuzu hnout (pffrpad a kolo) atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 13:56 | Nahoru | #365
Perňa #81> ve 28 jsem to snášel dobře, ale tak nějak od 32 aby mi nebylo moc druhej den špatně, jdu radši domů až ten druhej den kolem oběda , já bych ty nonstop podniky zrušil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 14:00 | Nahoru | #366

stepos79>Dawe02>stepos79>Dneska jsem si byl pro komplet vyfuk na tu mou babičku. A bylo mi sděleno že K1 není stříkačka. Neměl jsem sílu odporovat a jako blbec se ptám je nebo není? Dle mého je.

A ktery blbec ti to sdelil?

Bude to znít asi blbě ale jeden chytrák v Brně. Ale po té co řekl když jsme stáli u jejich R1 co koupili že prej jezdí 330km/h na cílovce tak jsem nasedl naložil vyfuk co jsem od nich koupil ua ujel jsem raději pryč.

A vlastně ještě jeden dotaz. Ví někdo nebo měl někdo v uce carbonovou koncovku když už se ten carbon ozpadl ten obal co je pod ním? Je tam ještě plášť nebo už střeva koncovky?



Milý Steposi79 ...haaa, na koho jsi to narazil??? To byl borec..borec..boreček Ikdyž je fakt, že Čermoňova R1 při IDM na Salzburgringu jela letos reálně hooodně přes 300km/h! Ale ten je někde jinde, než zmiňovaný vtipálek
Samozřejmě, že K1 je stříkačka!!! Už i K0 byla.. A i poslední modely SRADa 750 r.98-99 byly tuším se vstřikováním..

Hele, když je výfuk karbonový, tak to znamená, že ta "roura" je karbonová a pod ní už není nic.. Dá se nahradit buď novou rourou z karbonu nebo plechem (nerez, titan, hliník). Pokud potřebuješ koncovku zrepasovat, myslím že by to Robert Pokorný (RP) udělal..

Jináč s tím řetězem a rozetami - já to beru od OKracing anebo ELIT. Jenže tam mám nějaký dobrý slevy, navíc si odečítám DPH, takže to je fakt za půlku (2.300,- řetěz 520 D.I.D. ERV3).. Ale asi tak nějak v těch obchodech ± podobné ceny..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 14:03 | Nahoru | #367

DavR1>Perňa #81> ve 28 jsem to snášel dobře, ale tak nějak od 32 aby mi nebylo moc druhej den špatně, jdu radši domů až ten druhej den kolem oběda , já bych ty nonstop podniky zrušil



Kua Dave, ty jsi tak nějak borec ve všem! Rychlej na R6 ve Volný, v posilovně taktéž a teď ještě hospodský švihák, kterýho jen tak někdo pod stůl nedostane!
Jak to děláš??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 14:09 | Nahoru | #368
Perňa #81> díkes že jsi mě utvrdil v tom že mám pravdu

a další dotaz protože zbrojení je nutné a po pořízení komplet vyfuku nevyhnutelné (prosím bez poznámek vím že to nebude mít vliv na mé časy ale líp se mi spí )
máš zkušenosti s Power comamanderem i ve spojení s Ignition Modul Pro Dynojet Power Commander?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 14:12 | Nahoru | #369
Perňa #81> Kámoš Vik51 mi poslal tento odkaz s fotkama s Hungárošu. Našel jsem tě tam. Tak třeba tě to potěší.

Perňa a další střelci na Alpe Adrii v Hungáči

Já ti s chlastem neporadím. Já mám malou plechovku Plzně na 2 dny

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 15:56 | Nahoru | #370

Perňa #81>Corela#9> Ty voe, tam vypadám jak indiánská babička! Ale jo, už to není taková divočina jako "za mlada"...musím šetřit své opotřebované tělo a hlídat si alespoň trošičku kondici... Protože když vidím, jak tu všichni zbrojej, tak to nemůžu nechat náhodě, už jsem skoro na dostřel a to je teprve listopad!!!

By mě zajímalo, jak to maj ostatní - taky, řekněme v 28 letech, snášíte chlast hůř, než třeba ve 20ti?? Mi je blbě teď vždycky dva dny, sakra si rozmejšlím nějaký pařby!!! Ikdyž 30ka, akci jsem uspořádat musel, to je pravda



jj máš recht, býval si zlobivější. ale i tak si nezklamal, tady ti to lehce připomenu na kratoulinkym videu Jinak ten chlast je hrozná ku*va.. taky už moc nevydržim...



Naposledy editováno 29.10.2008 16:01:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 16:03 | Nahoru | #371

stepos79>Perňa #81> díkes že jsi mě utvrdil v tom že mám pravdu

a další dotaz protože zbrojení je nutné a po pořízení komplet vyfuku nevyhnutelné (prosím bez poznámek vím že to nebude mít vliv na mé časy ale líp se mi spí )
máš zkušenosti s Power comamanderem i ve spojení s Ignition Modul Pro Dynojet Power Commander?



pow com III s ignition modulem se chova podobne jako powcomII ... umi upravovat i mapu predstihu zapalovani, kdyz si s touhle mapou pohrajes, udajne to dokaze naky kone navic, ale spis by tohle bylo spojene s nakymi vetsimi zasahy do motoru, zvetseni kompresniho pomeru, viceoktanovej benz atd...
do poslednich GSXR davaj ignition modul hlavne kvuli quick shifteru, ma sekundarni vstrikovace a obyc wuick shift je neumi zavrit tusim... takze se nedela shift kill prerusenim dodavky paliva ale prerusenim zapalka... (jistej si tim nejsem)

pokud mas jen vyfuk a filtr.... tak umim trochu soupnout s origo mapou v origo ridici jednotce ... bez pridani dalsi krabicky.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 16:24 | Nahoru | #372

stepos79>Perňa #81> díkes že jsi mě utvrdil v tom že mám pravdu

a další dotaz protože zbrojení je nutné a po pořízení komplet vyfuku nevyhnutelné (prosím bez poznámek vím že to nebude mít vliv na mé časy ale líp se mi spí )
máš zkušenosti s Power comamanderem i ve spojení s Ignition Modul Pro Dynojet Power Commander?



Přesně nevím, jak to je s K1 750, ale u K5 pokud jsi chtěl quickshifter, potřeboval jsi i ignition modul. Kvůli tomu, jak psal assassin.
Já mám na R1 jenom Powercommander III a stačí to na doladění mapy (palivové, nikoliv předstihu) a umí v základu i funkci Shiftkill pro quickshifter. Takže jsem vážně vystačil jen s ním.. Pokud nemáš duální vstřikovače, mohl by ti PCIII stačit i do budoucna pro rychlořazení (což vidím, že tak v lednu ho tam stejně už budeš prát! )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 17:09 | Nahoru | #373
Perňa #81> ne já si budu říkat nesmm nesmím nesmím to koupit a snad to zabere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 18:41 | Nahoru | #374
stepos79> na to zapoměn...vsichni te uz maji prectenyho, takze vsici vedí, ze to tam budes mět...
Já osobně si teda myslim, ze v ledne je pozde - budeš to mít pod stromeckem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 20:21 | Nahoru | #375

Smrk>stepos79> na to zapoměn...vsichni te uz maji prectenyho, takze vsici vedí, ze to tam budes mět...
Já osobně si teda myslim, ze v ledne je pozde - budeš to mít pod stromeckem



pod stromečkem? leda by se někde zdržela doprava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 20:24 | Nahoru | #376

majkl31>Smrk>stepos79> na to zapoměn...vsichni te uz maji prectenyho, takze vsici vedí, ze to tam budes mět...
Já osobně si teda myslim, ze v ledne je pozde - budeš to mít pod stromeckem

pod stromečkem? leda by se někde zdržela doprava



no kdyby to nestihla doprava tak ještě že mám hned narozky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 20:25 | Nahoru | #377

stepos79>majkl31>Smrk>stepos79> na to zapoměn...vsichni te uz maji prectenyho, takze vsici vedí, ze to tam budes mět...
Já osobně si teda myslim, ze v ledne je pozde - budeš to mít pod stromeckem

pod stromečkem? leda by se někde zdržela doprava

no kdyby to nestihla doprava tak ještě že mám hned narozky



já vim, jsi jednička a hned dvojitá

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 22:21 | Nahoru | #378
Perňa #81> jo jo píšu si pružinky ebc 10%+ a origo lamely,priste žádnej castrol, u mě je problem že jsem poleno ja prostě na zadnim řadit neumim i když už jezdim 20 let :o) nacvičoval jsem to už mockrat ale ja jak uberu plyn a šahnu do řadičky tak mi to vždycky spadne na zem,takže to zvedám na 2 přes spojku tak ve 100 km/h a jedu do konce otackomeru :o) což je na R1 dost dlouho :o) předtim jsem měl mille 04 a tam byly kratky kvalty tak jsem si kvuli tomu znovu koupil yamahu,že to jede dyl po zadnim i když se neřadí :o) dobrej duvod pro změnu modelu :o)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 22:29 | Nahoru | #379
Badboybiker> DavR1 to napsal všechno dobře když máš karbce tak máš s powercommanderm smulu , ja myslim že i kdyby to tvoje SV bylo strikacka tak by to byl jen velmi malej narust vykonu,myslim že je nesmysl kupovat i ty trysky do SV,kdyz chces vic koni tak si kup neco se silnejsim motorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2008 v 22:49 | Nahoru | #380
assassin> Ty máš to nařadí TEKA SFI ? že umíš měnit palivovou mapu na suzuki ? he he si tím beru kšefty s powercommanderama ale pokud má někdo tohle zařízení tak u všech strikačkovejch suzuki jde měnit mapa bez jakejkoliv pridanejch boxu primo v original CDI motorky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2008 v 13:26 | Nahoru | #381

kawafil>Perňa #81>Nikotýn>

Hele, kdo je ten Syslus, slyším o něm samé legendy.. Závodník?? Jako je krutej s 1:41 v Mostě

kéž by čeče, kéž by, bohužel ti nesahám ani po kotníky :o( mojich ubohých 1:49 v Mostě je dááááááleko od tebe, ale já se nedám, akorát nechat si poradit je nejrychlejší cesta jak dál až se budeš chystat někdy do Mostu písni a jedu, zaplatim ti jízdu samosebou, když za mnou vydržíš krajinařit aspoň pár kol

Syslus alias Zdenda je kámoš, naprostej pohodář a skromnej kluk a jede neskutečnou pilu mám takovej dojem, že už dal 2:08 v Brně, ale to si nejsem jistej, on se ozve řekl bych proto mě ty písanky, že ho kdosi pojel připadaj dycky více než úsměvný

To už jedeš hodně rychle! Jo a jestli Syslus takhle řádí jen tak pro radost, tak je fakt borec! Předpokládám, že to jede na litru..?? To bych chtěl taky umět příští sezónu (2:08 a 1:41)..
Tak ho vytáhni a sejdeme se tam všici a dáme rozumy dohromady a to pak bude krutostřelba! no ja nevim,někdo kdo jede Most 1.41 a pak ho depta nofear na seriovce,mi přijde jako sranda,tenhle mini souboj se konal tušim 9.10,a nykotyn to vidi možna trochu jinak,ale oba odešli se sklopenou hlavou před koncem rozjiždky(čas 1.50-54),tak prosim na jaře dejte vědět až se pojede zas tak hustokrutě proti pernovi,určo přijdu



hehe,,uz sem to psal i POLOBOHOVI pojezdeni tenkrat bylo krasnyy,,,dostal sem nafrak,,,a nestydim se to priznat.....sem jel naplno co to slo a nestacilo to,,,tesim se uz na delsii lekce zdaares

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2008 v 13:35 | Nahoru | #382

petr.r1>assassin> Ty máš to nařadí TEKA SFI ? že umíš měnit palivovou mapu na suzuki ? he he si tím beru kšefty s powercommanderama ale pokud má někdo tohle zařízení tak u všech strikačkovejch suzuki jde měnit mapa bez jakejkoliv pridanejch boxu primo v original CDI motorky



petr: no mam klon yoshimura boxu, v podstate to funguje stejne jako TEKA, ale teka umi vic... teka jde ladit za behu motoru, u yoshboxu vypnes motor, zapojis krabicku, pridas/uberes palivo... a muzes znova zkouset...
dalsi vyhoda teky je ze umi pridavat a ubirat po jemnejsich stupnich (tusim skoky po dvou procentech vstrikovaci doby) yoshimura umi jen 5procent skok a max 10procent navic/min ... teka umi az asi 100procent....

na kompenzaci vyfuku/filtru pro bezneho uzivatele to staci, navic to je levnejsi zalezitost:)

TEKU si chci poridit... ale preci jen pri dnesnim kurzu je to cca 12tis.....

jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2008 v 13:37 | Nahoru | #383
petr.R1: jinak ja mam dobre zkusenosti se spojkovejma pruzinkama od americkeho barnettu, silnejsi a o malinko delsi...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2008 v 15:16 | Nahoru | #384

assassin>petr.r1>assassin> Ty máš to nařadí TEKA SFI ? že umíš měnit palivovou mapu na suzuki ? he he si tím beru kšefty s powercommanderama ale pokud má někdo tohle zařízení tak u všech strikačkovejch suzuki jde měnit mapa bez jakejkoliv pridanejch boxu primo v original CDI motorky

petr: no mam klon yoshimura boxu, v podstate to funguje stejne jako TEKA, ale teka umi vic... teka jde ladit za behu motoru, u yoshboxu vypnes motor, zapojis krabicku, pridas/uberes palivo... a muzes znova zkouset...
dalsi vyhoda teky je ze umi pridavat a ubirat po jemnejsich stupnich (tusim skoky po dvou procentech vstrikovaci doby) yoshimura umi jen 5procent skok a max 10procent navic/min ... teka umi az asi 100procent....

na kompenzaci vyfuku/filtru pro bezneho uzivatele to staci, navic to je levnejsi zalezitost:)

TEKU si chci poridit... ale preci jen pri dnesnim kurzu je to cca 12tis.....

jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox)



chlape jakou řečí to mluvíš, že tomu vůbec nerozumim?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.11.2008 v 22:15 | Nahoru | #385
Perňo dotaz. Nemám s tím žádnou zkušenost takže se prostě musím zeptat a jak jsem koukal ty maš ty svody z R1 nádherně modrý . Dnes jsem na motorku namontoval komplet vyfuk z titanu. Dle mého nýázou koncovka je kopie Akrapoviče ale jistě to nevím. Zvuk to má teda pro mě nádhernej při přidávání plynu v otáčkách nad 10 000 uplně zčervenaly svody asi do vzdalenosti cca 5cm od motoru je to běžné? Potom začalo pomalu musim říct nádherně měnit barvu mezikus mezi svody a koncovkou no a v 13 000 z toho šli plameny jako kráva. Učitě to nechám odladit. Chci se zeptat je nomální že ty svody se jak to říc rosvítí ?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 16:58 | Nahoru | #386
ty woe to bude mazec Štěpos, nám bude opalovat hlavy až se vedle sebe budem v zatáčkách mačkat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 17:22 | Nahoru | #387
Corela#9> tak mu to přiškrtíme, aby mu to nechodilo přes 12000tis.ot. Pak už se nemusíme bát, že nás upálí

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 17:29 | Nahoru | #388
To budete mít za trest že mě chcete předjet

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 17:38 | Nahoru | #389
Radši budu jezdit před tebou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 19:45 | Nahoru | #390
stepos79> Zdar staviteli

Jasně, titan se rychleji ohřívá a rychleji chladí a taky má tu zvláštní modrou barvu potom. Paradoxně to prej z hlediska ladění není moc dobrý, protože se svody za různých teplot chovají různě..a tak ta teplotní dynamika je na škodu, protože správně bys měl mapu naladit na teplotu svodů, která tak nějak reálně bude za provozu (za jízdy)...tohle jsem trochu odchytil od mistra Ešnera, takže jsem si to nevymyslel..
No a to že jsi to měl rozpálený do červena se hold na místě stává, protože svody nejsou ochlazovány proudícím vzduchem při hustokrutý rychlosti

Šmankote, vy ladíte a já nic Nemám čas, ale už se do toho pomalu vrhnu, taky už mám naplánovaný zásadní novinky pro r.2009 a jen musím postupně (podle výplat) Jen nastíním...bude úplně nový a odborně repasovaný podvozek (Ohlins vnitřky vidlí a zadní brko Ohlins TTX nastavený na Perníčka a jeho "proporce"...tedy s tím, že do jara musím 2-3kg dolů, to jsem jim tam optimisticky odhad)..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35662 Včera v 16:06 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist