Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2008 v 13:35 | Nahoru | #1

petr.r1>assassin> Ty máš to nařadí TEKA SFI ? že umíš měnit palivovou mapu na suzuki ? he he si tím beru kšefty s powercommanderama ale pokud má někdo tohle zařízení tak u všech strikačkovejch suzuki jde měnit mapa bez jakejkoliv pridanejch boxu primo v original CDI motorky



petr: no mam klon yoshimura boxu, v podstate to funguje stejne jako TEKA, ale teka umi vic... teka jde ladit za behu motoru, u yoshboxu vypnes motor, zapojis krabicku, pridas/uberes palivo... a muzes znova zkouset...
dalsi vyhoda teky je ze umi pridavat a ubirat po jemnejsich stupnich (tusim skoky po dvou procentech vstrikovaci doby) yoshimura umi jen 5procent skok a max 10procent navic/min ... teka umi az asi 100procent....

na kompenzaci vyfuku/filtru pro bezneho uzivatele to staci, navic to je levnejsi zalezitost:)

TEKU si chci poridit... ale preci jen pri dnesnim kurzu je to cca 12tis.....

jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2008 v 15:16 | Nahoru | #2

assassin>petr.r1>assassin> Ty máš to nařadí TEKA SFI ? že umíš měnit palivovou mapu na suzuki ? he he si tím beru kšefty s powercommanderama ale pokud má někdo tohle zařízení tak u všech strikačkovejch suzuki jde měnit mapa bez jakejkoliv pridanejch boxu primo v original CDI motorky

petr: no mam klon yoshimura boxu, v podstate to funguje stejne jako TEKA, ale teka umi vic... teka jde ladit za behu motoru, u yoshboxu vypnes motor, zapojis krabicku, pridas/uberes palivo... a muzes znova zkouset...
dalsi vyhoda teky je ze umi pridavat a ubirat po jemnejsich stupnich (tusim skoky po dvou procentech vstrikovaci doby) yoshimura umi jen 5procent skok a max 10procent navic/min ... teka umi az asi 100procent....

na kompenzaci vyfuku/filtru pro bezneho uzivatele to staci, navic to je levnejsi zalezitost:)

TEKU si chci poridit... ale preci jen pri dnesnim kurzu je to cca 12tis.....

jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox)



chlape jakou řečí to mluvíš, že tomu vůbec nerozumim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:23 | Nahoru | #3
To Assassin:jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox) [/quote]
Zdarec!Nechceš mi vyladit TeLe? Mam tam ladaky a KN,ale průběh je pořád dost kostrbatej asi by to chtelo odborníka,ale myslim,že mi každej řekne,že to nema smysl u takový vykopávky Chjo!

Naposledy editováno 02.11.2008 20:24:38

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.11.2008 v 22:43 | Nahoru | #4
assassin> Fíha To koukám já myslel že se klonujou boxi jen v gsm obchode to je to co me ted spatne zivi,to jsi si naklonoval sám :o) nebo jsi to koupil někde už hotový ? no kdyby jsi se někdy rozhodl pro TEKA nářadí nejdřív mi napiš já na to umím udělat taky dobrý ceny, ted jsem koukal že je nějaká TEKA 2 novinka ještě lepší a vymazlenější ,kdyby bylo takový nařadí na yamahy tak si ho pořídím ale bohužel na yamahy nic,já zkoušel na svý R1 07 štelovat bohatost CO nastaveníma v servisnim modu přímo na palubovce,jsou tam hodnoty od -100 do +100 ale asi se to týká jen volnoběhu nebo nízkejch otáček protože jsem měl moto při tomhele štelování na brzdě a výsledek žádnej,motorka byla pořád chudá na lamdasondě,ale nějakej vliv na vstřikování to má protože když se to dá na mezní hodnoty tak motorka chcipala protože neměla přísun paliva a nebo se hltila protože ho měla moc,tohle štelování se totiž dá dělat i při běžícím motoru,tak sme zkouseli asi 30 ruznejch nastavení a na koně a na lamdasondě to od středních otáček nahoru bylo pořád stejný beze změny. jinak díky za rady ohledně pružinek do spojky ale ted se musím omluvit firmě yamaha že jsem ji tu pohanil že odchází spojky,já ji mám v nevytápěné garáži a asi se mi zimou nějak smrsklo lanko od spojky předtím tam byla 1 mm vule na páčce, a ted nic tak jsem zkusil pootocit štelovák a světe div se spojka už neklouže,dotočil jsem štelovák až na doraz a páčka pořád nemá vuli a to je rozdíl 5 mm takže budu muset povolit lanko dole u motoru,a já divínek jsem si myslel že se lanka používáním vytahujou a ne smrskávaj ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35915 Dnes v 14:20 Chuďas899
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist