globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak dovest domu motorku

20.8.2008 v 22:34
chci se poradit jak mam odvest motorku domu kdyz je dovezena z ciziny na prihlaseni jesi na vozejku a jak ma byt vozejk velky jedna se o yamahu 600yzf thundercat a jak ji spravne pripevnit dekuju za rady

20.8.2008 v 22:38 | Nahoru | #1
Pripevnit pevne...stahni ji za ridtka az skoro na doraz prednich vidli. a nema sanci se hnout. Pro jistotu jeste ukotvit zadek

20.8.2008 v 22:42 | Nahoru | #2
Já vez moto z Německa cca tak 500 KM, dám ilustrační foto tam je asi tak všechno vidět
i když se za celou cestu ani nehla měl sem o ní strach

21.8.2008 v 08:09 | Nahoru | #3
Já sem jí převážel poprvý v dodávce, uchycení za přední vidle a zadní kolo a nehla se ani o chlup a podruhý sem si pučil od kámoše RZ a dojel domu po ose, ale ofafrně.

21.8.2008 v 09:04 | Nahoru | #4
rocamoto.wz.cz/
Půjčí vozejk za 300,- na den

21.8.2008 v 20:06 | Nahoru | #5
Leda bys jí odvedl na vodítku,jestli jí chceš odvést .Jestli jí chceš odvézt,tak jak píšou výš

22.8.2008 v 10:00 | Nahoru | #6
Tak jak píšou kluci. Uchytit za říditka, zadek taky a ideální třeba na ni sednout a druhý přitáhne popruhy. Nebo adrenalínovější verze - pojistit na VIN, kupní smlouvu do kapsy, sednout a jet i bez RZ a doufat, že když potkáš policajta, tak to nebude k...t, ale pochopí, že sis ji právě koupil. Asi tak nějak.

23.8.2008 v 06:16 | Nahoru | #7
já z toho poprvé měl taky strach. vozejk větší než moto (suzuki gsx-r600)popruhy jsem nemě žádný tak jsem zašel do Tesca a tam koupil 8popruhů (délka 2m šířka 2cm a 2ks za 50kč) hodil jsem jí na šikmo a nastojan(z rohu do rohu,tak aby se kola dotýkala stěn). přivázal k čelu (hned za autem) přední kolo pak zadní k boku vždy dvouma popruhama, pod sedlem jsem to stáhl na každou boční stranu dvouma popruhama a můžu ti říct že jsem jel 300km a moto se ani nehla a to jsem kontroloval každých 100km pevnost. Ničeho se neboj prostě jí pořádně přivaž tak aby se nehla a ona se nehne (pokud nepoletíš z autem 200. Za řidítka jsem ji nechytal protože jsem si fakt nedokázal představit jak to mám udělat když je tak vysoká a hlavně vozejk neměl žádný úchyty. HLAVNĚ NA MOTO NEDÁVEJ ŽÁDNOU PLACHTU !!!!!! Já to udělal a podřel jsem tak celý lak i z plexi. (pravda nakonec jsem to tempem rozleštil, ale už to nikdy neudělám).

Naposledy editováno 23.08.2008 06:17:18

23.8.2008 v 20:07 | Nahoru | #8
Absolvoval jsem to včera, 310 km bez problémů. Kolega sedl na mašinu, stlači dolů vší silou říditka a obtočili jsme jeden popruh okolo vidlí a uchytili napříč do ok, další dva popruhy jsme obtočili okolo želez pod každou stranou sedadla a čtvrtý za zadní oko co se držívá batoh. Ani se holka nehla.

24.8.2008 v 21:51 | Nahoru | #9
Převáželi jsme jednu na vozejku za autem, druhou v dodávce uchycené popruhama - vždy na zemi paletu, takže kola měla vražený mezi prknama palety.Naprosto bez problémů.