bmw_r1300gs_cartec

paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fazer vs Hornet.
Jsem u novej a rad bych jendu z techhle dvou..Doposud jsem jezdil jen asi mesic na Honde transalp 600 a rok na gilera rc600r..Takze nemam s motorkama moc zkusenosti..Chci to na mensi cestovani,ale taky se trochu vyblbnout...mam jit raci napred do 600,nebo muzu rovnou do Horneta 900 nebo litrove Fazule?Z toho,ze bych na tom nejak lital strach nemam,protoze mam docela strach a jezdim hodne opatrne...
Tyhle dve motorky se mi libi..Fazer ale az 2002 a mladsi...hornet i starsi.(takze lepsi cenaovka nez fazer)..Pripadne me hloda i bandit z duvodu levneho porizeni...Nejvic se mi asi libi Fazer,ale necham si poradit..Je fakt,ze s penezma na tom nejsem nejlip...
Diky za nazory a porovnani....!! :)
1 2

9.12.2007 v 18:59 | Nahoru | #31
No tos me teda moc nepotesil...Gilera jela docela dobre..ale ze by to bylo nejak extra silny bych nerekl...jezdil jsem na ni asi dva roky...Nedávno jsem se svezl na Sv650 a ta jela slusne...Ale po tydnu by mi asi zevsednela...Pak jsem jezdil na CBR 600 RR, a ta byla taky docela OK i kdyz silene tvrda...jenomze já na to vytáčení motoru moc nejsem..nad 10 tis jsem nesel..jezdil jsem na ni asi dva roky...

9.12.2007 v 19:14 | Nahoru | #32
sprg>No právě taky nemám moc rád vytáčení,měl jsem gsx1200 ta byla super všechno ve 4500 tah jak kráva,dnes jezdím na BIGu sice má trochu vyšší výkon asi o 12 koní než serie a když jsem třeba současně v létě střídal zánovní ZZR600 kerá má taky asi 100 koní tak jsem z toho moc odvázanej nebyl,pocitově si myslíš že jedeš jako kráva akdyž koukneš na tacho tak je to húř než ten jednoválec,když už si jezdil tak si vem rovnou něco kolem litru,6ka tě nebude bavit,Já teada nemám žaludek na to bejt furt na 9 tisícíh a vejš

9.12.2007 v 20:24 | Nahoru | #33
no jestli ches vykon dole tak vem neco litrovyho vsechhny 6ky se musej tocit ani h ani f nejsou vyjimkoujinak na cesty a podobny veci bych mozna premejslel i o velkym bandouroj.sou za krasny penize a vykonove to neni spatny na tenhle ucel :)

10.12.2007 v 17:36 | Nahoru | #34
Mam za to ze je lepsi dat si jednu sezonu na H6 nezli na tom litru.Je to alespon o zvyku nez tyhle bestie chytnes do ruky.Prece se tento rok nas motorkaru zabilo docela dost.A jak tu nekdo rikal,polozit motorku za 60 nebo za 120tisic je kurevsky velkej rozdil.Ja sem pro postup,zacit na 500,pak si dat nejakou 600-750 a az pak 1000!Je pravda ze znam maniky kteri vlezli hned na zacatku na litra a jsou tu dodnes (a naucili se na tom jezdit taky).Ale u krizovek ti pomuzou zkusenosti ktery ziskas jedine na slabsich strojich.Tod muj moralizujici nazor

19.12.2007 v 20:02 | Nahoru | #35
Horneta mám dva roky,cestoval jsem s ní ve dvou, s bočníma brašnama a válcem a uplně krásně stačila,to ti dřív uletěj zavazadla.Projel jsem Alpy,Itálii a Chorvatsko a jedinej problem byl na Grossglockneru,moc nejela, asi řidkej vzduch :D ;) a kdo řiká že tě přestane bavit tak tomu nevěř,když dřeš stupačky v zatáčce tak prostě víc rychle jet nemůžeš a je jedno jestli jedeš na naháči kterej má motor 600 ccm nebo 1000 ccm. Na rovine jezdit rychle je o ničem

19.12.2007 v 22:26 | Nahoru | #36
hornet05> ano ano, to hovoria vsetci sestkari, ale nakoniec ajtak kazdy skonci pri litri :P

20.12.2007 v 07:48 | Nahoru | #37
Logicky:
Na cestování je rozhodně lepší kapota.
Pokud jsi už n něčem jezdil,tak jdi rovnou do litra. Krásně táhnou odspodu,nejsou potřeba tolik točit. Mám FZS 1000 a kamoš FZ6S - jeli jsme na projížďku já jel ve dvou a on sám. Já za 100km jsem v členité trati nepřekročil vic jak 6000ot on aby mě stíhal tak jel o dva kvalty míň a 7-10t/ot. :D Já jel za 5,5l - on za 7l.
Měl jsem před tím XJ600S najel jsem na něm 40 000km a pohoda,před dvouma rokama jsem si koupil toho litra a mužu říct,že i když jsem na něm najel 25 000km,tak mě dokáže překvapit co v něm je a ještě se mě nestalo že bych potřeboval vyšší výkon. Ač se to nezdá je to hodná motorka a dá se sehnat za opravdu slušný peníze.
Hornet 6 - no na cestování to nebude, je potřeba to docela točit ( což mě nevyhovuje a na delších štrekách to unavuje).Má malou nádrž a tím dojezd nic moc. Jako na blbnutí je to dobrá motorka - velmi lehce ovladatelná do slova jako kolo.
Hornet 9- na té jsem nejel,ale bez kapoty nebrat. Nad 140 je to velmi nepříjemné (nikdo mě nevyvrátí opak.) Takže dálnice kde se normálně pohybuješ kolem 160 je docela mazec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fazer vs Hornet.

23.12.2007 v 13:59 | Nahoru | #38
sprg>Mám Horneta už dlouho,tak ti můžu sdělit,že je to nejzábavnější motorka na této planetě....a taky cenově dostupná.Klidně se ptej na co chceš,ze světa neživých je to můj nejlepší kámoš!!! ;)

27.12.2007 v 11:57 | Nahoru | #39
kvítko>Devítku?

27.12.2007 v 14:31 | Nahoru | #40
sprg>Chlape,vzpamatuj se,při mé výšce cca 153cm bych musela mět žebř.....ale ráda bych něco většího...proto mám pár vychytávek a výkon 115 koníků. Takže fakt zábava,do ruky lehký a ovladatelný stroj a dostanu aspoň špičkama na zem....páček :thmubup:

3.1.2008 v 12:32 | Nahoru | #41
jestli fakt nevíš jukni na tento test ! je dost dobrej máš tam vše co potřebuješ vědět :thmubup: ...neděkuj :shy:

3.1.2008 v 12:33 | Nahoru | #42
jo a vyhrál to stěch tří FAZER :D

4.1.2008 v 00:58 | Nahoru | #43
H6 je proti Fazeru 600 na normos jizdu bida, zacne tahat az od 8mi, 9ti tisic. A to tam vetsinou nemas, takze podrazovat - a rovnou o dva, tri kvalty dolu. Jedes-li ale porad rychle, ma zas jistejsi podvozek nez Fazer... Ale jinak je z techhle dvou volba jasna: Fazer 6ka 02,03. Mnohem lepsi motor a brzdy, ochrana proti vetru a mnohem lip i sviti... H6 je zase hezci...
H9 moc neznam, jezdil jsem na nem jenom chvili a to jeste spis jen po zadnim kolem benzinky na Dube, ale bude to asi prijemna hodna (trochu silnejsi samozrejme) motorka, ktera me za tu chvilku nicim nenadchla.
Zato Fazer FZS 1000 2001-2005, jeste s karburatory - ten bych ti plne doporucil. Nevypada, ale je to naprosto skvelej univerzalni bajk, kterej sametove a silne zatahuje uz odspodu, nahore krasne leti a je desne pohodlnej a jemnej na pohodovou jizdu i cestovani! Skvele brzdi (brzdy z R1) a sviti, i ten vitr ti rozumne rozrazi. A spotreba taky pohoda. Jenom na okruh je nutny dat tvrdsi zadni pruzinu, by se nepohupoval - ale to te asi jeste nejaky cas trapit nebude
Bat se ho nebo nebat, kdyz jses zacatecnik? To je jenom v tvy hlave, tvy sebekontrole a v tvym pudu sebezachovy. Vyletet v zatacce muzes i na sestce nebo stary Jawce, kdyz ti v hlave prepne. Hlavne furt koukej okolo, na vlhkej asfalt, na spadany listi a sterk, a hlavne na ostatni lidi na silnici a na plechovky vubec (i z boku). PORAAAD!. Plyn pokousej jen tam, kde ti vubec nic nehrozi. A s citem - a zrovna tak s predni brzdou. Ale neboj, zadna z techhle motek te napr. ani pri plnym plynu na jednicku neprehodi na zada ... Jo a bacha na zver, pry je desetinasobne premnozena - ale to stejne v realu nemame na silnici nikdo sanci ubrzdit, leda jezdit furt ctyricet Tak vybirej, vybirej...
Jo a pozor na novy FZ6 a FZ1: krasny jsou, to jo... ale jizda bida, vopravdu nebrat...

4.1.2008 v 01:27 | Nahoru | #44
Měl jsem možnost vyzkoušet obě tyhle mašiny, Fazera jsem už ale měl koupenýho a jezdil na něm celou sezonu a můžu jen doporučit, skvělá mašina na naučení i řádění. Zálěží na tom, kolik měříš. Pokud jsi měnší, můžeš určitě vybírat mezi oběma, pak je to spíš věc vkusu, protože jízdní vlastnosti i výkon mají obě velmi podobný. Ale jestli jsi větší, tak nevim jak se poskládáš na Horneta. Aspon já s mýma 186cm a 95kg jsem si na tom připadal jak na nákým minibiku. Navíc ještě absence přední kapotáže je ve vyšších rychlostech (nad 160kmh)ku velkému neprospěchu, musíš se držet jako klíště, na Fazeru se můžeš dloubat klidně jednou rukou v nose:) Tak šťastnou volbu.

P.S.: Btw. já zrovna toho svýho Fazera teď prodávám, je to teda model 2000, ale rozdíl oproti 2002-3 je pouze v přední masce, jinak je to úplně ta samá motorka. Je v super stavu,s ladákem,širokejma řídítkama atd. (viz. můj profil Kris, Plzeň)

5.1.2008 v 21:01 | Nahoru | #45
Moc by me zajimaly rozdily mezi jednotlivejma rocnikama H devítky...Udajne v roce 04 nastal nejakej zlom.....ceho se zmeny týkaly?Díky...

12.1.2008 v 13:18 | Nahoru | #46
No ták.... :(..Mám prostě problém ve výběru...Pořád zvažuju jestli H9 nebo FZS1000.
H9 me láka menším výkonem,což je pro mě v dané situaci plus..pak taky nižší hmotností a velky plus je myslim i ta sříkačka...Jelikož je to naháč, tak by mě to aspon nutilo trochu se krotit...Ale nemám tsrach z nějakýho kravení....Vzhled je myslím dost dobrej..Fazer má jednu obrovskou výhodu a tou je polokapota...Vubec nevim jak moc budu mít čas na cestování...Takže spíš asi jen tak projíždky kolem komína.Dost casto asi s batohem.......Jinak co sem tady četl, tak většina doporučuje FZS.....nevim..

12.1.2008 v 15:01 | Nahoru | #47
sprg> já mám H6 a bez plexi mám z toho vytahaný ruce. :) sice jsi chlap, ale myslím, že i tak je to nepříjemný, bez toho plexa.... H9 je hezčí, ale pro příště bych asi brala Fazera ;)

12.1.2008 v 15:31 | Nahoru | #48
v com podla teba spociva vyhoda striekacky u H9?

9.2.2008 v 22:44 | Nahoru | #49
cau, mame doma obe dve.mam na fzs 1000 najeto 45000 km bez zavady a je fakt super na sport i na cesty po Evrope i ve dvou a s trema kuframa.spotreba cca 6-6,5 podle stylu.ta kapota je sakra znat a kdybych mel vybirat tak uz jen kvuli tomu ji vezmu.H9 je trochu mensi,mam pocit ze mi v rychlosti ulitne hlava,ale jinak je taky vyborna masina.mame na ni 10 000 km bez zavady,je spis na vyblbnuti v mensich rychlostech kvuli vetru.a taky ty vejfuky dost spini zadek , teda ten na masine.spotreba je uplne stejna,na tom nevydelas.hmotnost je lepsi u horneta,lepsi se poklada do zatacek,ale fzs se da taky zkrotit a preklapet.vykon je sice o 32 koni mensi,ale na letisti je ve finale rozdil 2 vteriny a cilova rychlost stejne 240.takze koukej na to co se ti libi.postav je nekde vedle sebe a vyberes si hned.

19.5.2013 v 21:48 | Nahoru | #50

stručně o rozdílech o kterých se moc nemluví

20.5.2013 v 13:12 | Nahoru | #51
Co to tam píšeš o pneumatikách a sjetých krajích? To je ale kravina. Stejná trasa,stejné motorky ,jedem za sebou a každý máme ojetý pneu jinak - a teď raď chytrolíne.

16.4.2018 v 09:33 | Nahoru | #52
zdravím chlapy, nevím zda to sem patří, ale taky váhám mezi těmito 2ma kousky z původního dotazu..
Měl bych otázku na majitele obou, můžete mi prosímvás změřit nejširší místo? Předpokládám, že to jsou řídítka. Jde mi o průjezd na dvůr, který je trošku užší.. btw, jedná se mi o naháče.
Předem dííííííky moc

Naposledy editováno 16.04.2018 10:04:50

16.4.2018 v 09:59 | Nahoru | #53
Pokud si chceš vybrat, tak vem FZS1000 Fazer, ten je suprovej, ale nevím jestli to pro Tebe nebude zbytečně moc, to musíš posoudit sám. Hornet 900 je na tom celkově hůř než FZS1000. A když šestku tak vem taky Fazera, já jsem jednou řešil to stejné, pak si projel oboje a FZS600 má možná trošku horší podvozek, ale rozhodně lepší brzdy, ovladatelnost, s polokapotou na Tebe nefouká a taky proti Hornetu jede mnohem lépe ve středních otáčkách. Servis je za pár korum a motor skoro nesmrtelnej. Ani s jednou neuděláš špatně, ale FZS600 je pro mě lepší motorka jak hornet

16.4.2018 v 22:19 | Nahoru | #54
Jj pravdu díš
Jedině ladičky
Když už nic tak fzs má lepší brzdy

17.4.2018 v 08:05 | Nahoru | #55
Pokud bys měl zájem ozvi se , s cenou se dá hýbat A je to komplet vybavené.....

17.4.2018 v 19:52 | Nahoru | #56

Zbyna72 píše: tak za mě zase jednoznačně hornet, mám na něj ujeto víc jak 30 tis a jediný problém co vnímám je čelní vítr, ale je to naháč tak se s tím musí počítat. Jinak za mě ok, já ho mám ted na prodej, začal jsem jezdit delší trasy tak jsem si pořídil jinou motorku.
Pokud bys měl zájem ozvi se , s cenou se dá hýbat A je to komplet vybavené.....
http://www.motorkari...1249897.html [/quote]

No my se ale bavíme o ročnících 2002-3 a ceně do 60t Kč.
Jinak je ten tvůj docela pěknej...

1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 32 Dnes v 21:30 Kohlstein
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 7 Dnes v 16:58 _Michal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V