No já mám takový problek asi s dobíjením.motorkám moc nerozumím tak se obracím na vás "vás zkušenější" a věřím že mi poradíte.předem teda díky.tak je to asi takto.prostě se mi asi nedobíjí baterie.hodnoty jsou takové:baterie ma normálně hodnotu 12,6V.připojím kontakty na motocykl nastartuji a na volnoběh bez zaputých světel je hodnota:12V ta se s přidáním plynu zvyšuje.když zapnu světla má baterie na vlnoběh hodnotu 11V a při přidání plynu stoupákdyž jezdím tak se po dvou dnech baterie vybije.někde jsem četl že má hodnota na baterii po nastartování být 13,8 až 14V.asi bude špatný regulátor proudu že?nebo je to něco jiného?prosím poraďte.děkuji.přeji všem mnoho štastných kilometrů a nových zážitků při jízdě na motocyklu.
projít vedení kabelu
zkontrolovat konektory (poškození, oxidace)
zkontrolovat altík
proměřit
pojistky
a to by snad mělo být všechno. Řešil jsem to teď taky. Pokud nemůžeš sehnat origoš regulátor obrať se na Vape nebo Ignitech :)
nenapsal si co je to za moto... treba hondy maj obcas problemy s regulatorama.. tam by se dalo rict ze to bude tim...
u me byly stejne symptomy ale regulator je OK ... napeti se ztraci v elektickem vedeni.... takze ani novej regulator by to nevyresil...
takze to chce mit OK baterku, ocistene, dotazene kontakty.. projit kabely altik az baterka, ocistit kontakty (pujde to nejspis pres pojistky chyba muze byt i tam), potom zmerit alternator - odpojit, zmerit faze proti sobe, jestli davaj vsechny stejne napeti a nake "bezne" hodnoty, tzn pri 4-5tis by tam melo byt kolem 80Voltu..... pokud je baterka, vedeni i altik OK, je dost pravdepodobny ze to bude regulator...
Brachovi odesel na Firebladu regulator a vzal sebou alternator, takze to promer vsechno, nekde je na netu i navod. Myslim ze ho maj taky u Ignitechu na webu.
tutaj
http://www.ignitech....reni_alternatoru.doc
pokud bude v haji alternator, tak ho vyndej (musis vypustit olej a sundat leve viko motoru, v tom je alternator) a nech previnout (stoji to asi 2000)
dedek new>HELP
http://motoride.sk/?ID=418 [/quote]
Jojo super, presne podle toho sem to testoval.
Proto jsem se taky smál když jsem viděl toto téma.
Akoát se snažím opravovat,tak že než vyměním regulátor,tak proměřím budící vedení,které kolikrát stačí mít přechoďák nebo přerušenej obvod.
Vasek_DR: Pokud na mé mašině dokážeš proměřit budící vedení (neboli tvými slovy "napětí na budícím obvodu alternátoru"), máš u mě flašku pití dle vlastního výběru Hádej, kde je háček?
Naposledy editováno 08.06.2008 19:58:49
MITAN>caute mam take podobny problem nevite nekdo v cem bude problem kamarad ma CBR 929 r.v. 2001 a ma problem nedobiji baterku nesviti kontrolka dobijeni regulator jev poradku na vytupu je 14,8v maximalne a vstup z altiku take jde ale nedobii a take nedrzi hodiny palubovka pri vypnuti klicku!!!! poradte nekdo PLS
Blbe zapojeni baterie (nedotazene srouby, preruseny kabel apod.).