globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedobíjí---regulátor proudu?
 
4.5.2008 v 15:15
čau moťáci.jak se vede.doufám že vám to jezdí.jen to počasí by mohlo být ještě o kapánek lepší.
No já mám takový problek asi s dobíjením.motorkám moc nerozumím tak se obracím na vás "vás zkušenější" a věřím že mi poradíte.předem teda díky.tak je to asi takto.prostě se mi asi nedobíjí baterie.hodnoty jsou takové:baterie ma normálně hodnotu 12,6V.připojím kontakty na motocykl nastartuji a na volnoběh bez zaputých světel je hodnota:12V ta se s přidáním plynu zvyšuje.když zapnu světla má baterie na vlnoběh hodnotu 11V a při přidání plynu stoupákdyž jezdím tak se po dvou dnech baterie vybije.někde jsem četl že má hodnota na baterii po nastartování být 13,8 až 14V.asi bude špatný regulátor proudu že?nebo je to něco jiného?prosím poraďte.děkuji.přeji všem mnoho štastných kilometrů a nových zážitků při jízdě na motocyklu.
Předchozí
1 2
Následující

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 16:00 | Nahoru | #1
No ja mel stejny problem na VFRku, vymenit regulator a tradaaa...

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 16:06 | Nahoru | #2
z tohohle popisu nejde nic poznat, nech na to kouknout někoho, kdo se v tom vyzná

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 16:28 | Nahoru | #3
Zdar taky jsem řešil podobný problém na CBR 600,když jsem před rokem koupil moto tak mě bylo řečeno že je tam nová gelová baterka a když jsem chtěl nastartovat po zimě tak zatočila jen párkrát i přesto že byla dobíjaná.Podalším dobíjení kapacita klesala požát níž,tak jsem koupil novou,měřili jsme kolik to dobíji a bylo tam 13,8 V není to max ale mělo by tam být od 13,5-14,5 V.Tak nevím jestli mám řešit regulátor který bude stat 2 tis. je po domácku upraven tak už by mě asi přežil ale ještě asi počkám co to bude dělet.

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 17:21 | Nahoru | #4
Ted jsem menil na VTR uz druhej regulator dobijeni (daval mi bez zaplejch svetel 18V), poprve jsem koupil origos jetej a ted jsem zkusil repliku asi od ignitechu tak uvidime, jak dlouho vydrzi... Nejlepsi bys mel, kdyby sis ho od nekoho pujcil, jen na vyzkouseni a zmeril si to... Bratr mel taky jednou na VFR spalenou civku na alternatoru..

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 18:32 | Nahoru | #5
měl jsem stejněj problem a byl v čudu regulátor dobíjení

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 19:05 | Nahoru | #6
mockrát díky kluci.vyměním ten regulátor a uvidím .je fajn že poradíte.

Nedobíjí---regulátor proudu?

4.5.2008 v 19:42 | Nahoru | #7
Jestli máš hondu tak je to regulátor... Dej tam regulátor od ignitechu a máš pokoj.

Nedobíjí---regulátor proudu?

5.5.2008 v 10:33 | Nahoru | #8
Zdarec, pri vyberu regulatoru se podivej taky na vape.cz jsou podstatne levnejsi...

Nedobíjí---regulátor proudu?

5.5.2008 v 10:49 | Nahoru | #9
regulátor dobíjení
projít vedení kabelu
zkontrolovat konektory (poškození, oxidace)
zkontrolovat altík
proměřit
pojistky

a to by snad mělo být všechno. Řešil jsem to teď taky. Pokud nemůžeš sehnat origoš regulátor obrať se na Vape nebo Ignitech :)

Nedobíjí---regulátor proudu?

5.5.2008 v 10:54 | Nahoru | #10
lacerta: abys nevyhodil penize zbytecne.... regulator to byt muze/nemusi....

nenapsal si co je to za moto... treba hondy maj obcas problemy s regulatorama.. tam by se dalo rict ze to bude tim...

u me byly stejne symptomy ale regulator je OK ... napeti se ztraci v elektickem vedeni.... takze ani novej regulator by to nevyresil...

takze to chce mit OK baterku, ocistene, dotazene kontakty.. projit kabely altik az baterka, ocistit kontakty (pujde to nejspis pres pojistky chyba muze byt i tam), potom zmerit alternator - odpojit, zmerit faze proti sobe, jestli davaj vsechny stejne napeti a nake "bezne" hodnoty, tzn pri 4-5tis by tam melo byt kolem 80Voltu..... pokud je baterka, vedeni i altik OK, je dost pravdepodobny ze to bude regulator...

Nedobíjí---regulátor proudu?

5.5.2008 v 12:51 | Nahoru | #11
Esi máš Hondu tak je regulátor v tom...v řiti...na VFR sem měl taky tenhle probljééém. A baterie je oukej?

Nedobíjí---regulátor proudu?

7.5.2008 v 21:04 | Nahoru | #12
Co takhle zkouknout spoje kabelů a prozvonit pojistky než začnete cokoliv opravovat.
Hlavně nedoporučuji opravovat regulátor proudu,protože ten opravdu na el.instalaci motorových vozidel nenajdete

Nedobíjí---regulátor proudu?

7.5.2008 v 23:12 | Nahoru | #13
Vasek_DR> Já jsem se nad tím taky smál, ještě dřív, než jsem vůbec stoupil do tohoto tématu, smál jsem se už nad nadpisem témata.

Já bych případně vyměnil regulátor napětí.

Nedobíjí---regulátor proudu?

8.5.2008 v 01:42 | Nahoru | #14
Mas superspolehlivou Hondu co?

Brachovi odesel na Firebladu regulator a vzal sebou alternator, takze to promer vsechno, nekde je na netu i navod. Myslim ze ho maj taky u Ignitechu na webu.

tutaj
http://www.ignitech....reni_alternatoru.doc

pokud bude v haji alternator, tak ho vyndej (musis vypustit olej a sundat leve viko motoru, v tom je alternator) a nech previnout (stoji to asi 2000)

Nedobíjí---regulátor proudu?

8.5.2008 v 01:49 | Nahoru | #15

Nedobíjí---regulátor proudu?

8.5.2008 v 01:53 | Nahoru | #16

dedek new>HELP
http://motoride.sk/?ID=418 [/quote]

Jojo super, presne podle toho sem to testoval.

Nedobíjí---regulátor proudu?

8.5.2008 v 07:09 | Nahoru | #17
RedMax>
Nemám to ze své hlavy ,ale včera jsem byl na školení el.instalací motorových vozidel

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 12:56 | Nahoru | #18
Vasek_DR> Tak sis to blbě zafixoval do hlavy.

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 13:03 | Nahoru | #19
RedMax> :Reguluje se napětí na budícím obvodu alternátoru.Proud tu není moc zajímavý.
Ty svorky a kabely to mi nabízí při každé diagnostice IST.

Naposledy editováno 11.05.2008 13:07:33

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 13:56 | Nahoru | #20
Vasek_DR> Hele a víš co jsem psal?

"Já bych případně vyměnil regulátor napětí. "

Takže buď nechápu kal to myslíš nebo fakt nevím, hej. lol

Reguluje se napětí, nikoliv proud.

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 14:40 | Nahoru | #21
RedMax> Však jsem Ti dal za pravdu,že jsi jedinej co reagoval správně,že se jedná o regulátor napětí nikoliv proudu
Proto jsem se taky smál když jsem viděl toto téma.
Akoát se snažím opravovat,tak že než vyměním regulátor,tak proměřím budící vedení,které kolikrát stačí mít přechoďák nebo přerušenej obvod.

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 18:00 | Nahoru | #22
super ted jsem prijel mam asi stejnej problem na r6 koupil jsem ji chlapek rikal ze nabijeli baterku ze nestartovala po 14dni co stala uz nechytla baterku jsem nabil a dneska asi tak po 3 hodinach jizdy zhasly budiky a motorka chcipla zastavim vypnu zapnu klicek budiky naskocily ale motorka nenaskocila jednou se otocil motor a konec baterka vymlacena tak jsem to roztlacil a cca 40 km co jsem to mel domu to udelalo jeste asi 3x tak vubec taky nevim cim to bude jestli teda asi urcite koupim baterku a kdyz to bude delat znovu tak ten regulator ? dik za radu

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 20:44 | Nahoru | #23
bossik: Podle mě máš na baterii volný některý kontakt, pak se to chová přesně takhle. Zkus je pořádně dotáhnout a prověřit i opačné konce přívodů - může to být povolené na kostře nebo blbě docvaknutý konektor.

Vasek_DR: Pokud na mé mašině dokážeš proměřit budící vedení (neboli tvými slovy "napětí na budícím obvodu alternátoru"), máš u mě flašku pití dle vlastního výběru Hádej, kde je háček?

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 22:20 | Nahoru | #24
1100Virago> Tak to jsem v prdeli,Virago jsem viděl z rychlíku,že by jsi měl regulátor zabudovaný v altiku???Stejně si ale i při rozebrání prozvoníš neni-li aspoň přerušený obvod.

Nedobíjí---regulátor proudu?

11.5.2008 v 22:56 | Nahoru | #25
Vasek_DR: Ne, ale Virago má jako většina motorek alternátor s permanentními magnety, bez buzení. Motorek s buzeným alternátorem je na rozdíl od aut jen relativně málo. Takže se reguluje přímo výstup pomocí zkratového regulátoru - funguje to dost odlišně.

Nedobíjí---regulátor proudu?

12.5.2008 v 06:07 | Nahoru | #26
1100Virago> Ani mě nenapadlo,že může být něco jiného než moje 638-čka lol lol

Nedobíjí---regulátor proudu?

15.5.2008 v 23:03 | Nahoru | #27
Měl jsem stejný problém. Regulátor o.k, ale alternátor v prdeli.

Nedobíjí---regulátor proudu?

8.6.2008 v 19:57 | Nahoru | #28
caute mam take podobny problem nevite nekdo v cem bude problem kamarad ma CBR 929 r.v. 2001 a ma problem nedobiji baterku nesviti kontrolka dobijeni regulator jev poradku na vytupu je 14,8v maximalne a vstup z altiku take jde ale nedobii a take nedrzi hodiny palubovka pri vypnuti klicku!!!! poradte nekdo PLS

Naposledy editováno 08.06.2008 19:58:49

Nedobíjí---regulátor proudu?

17.6.2008 v 11:47 | Nahoru | #29
1100Virago> mozna je to bylby dotaz, ale jak tedy poznam jestli mam motku s buzenim, nebo s pernamentnima magnetama ? dik

Nedobíjí---regulátor proudu?

17.6.2008 v 11:55 | Nahoru | #30

MITAN>caute mam take podobny problem nevite nekdo v cem bude problem kamarad ma CBR 929 r.v. 2001 a ma problem nedobiji baterku nesviti kontrolka dobijeni regulator jev poradku na vytupu je 14,8v maximalne a vstup z altiku take jde ale nedobii a take nedrzi hodiny palubovka pri vypnuti klicku!!!! poradte nekdo PLS



Blbe zapojeni baterie (nedotazene srouby, preruseny kabel apod.).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist