Po dnešní projížďce (100 km) jsem si všiml na kalhotech trošku kapiček na kalhotech viz foto.
Zkusil jsem kouknout, co by to mohlo být a nevím, přikládám 2 fotky, co by možná ta s tou hadicí, asi ne, ale ta druhá možná, je to okolo trošku mokrý. Olej nebo benzín nevím, záleží na tom problému, ale skoro bych řekl, že olej.
A jestli víte, co to je, nějaká snadná oprava? Není to nic vážného, vidíte, že kapek je to pár, ale radši dřív než pozdě.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
To stříbrný nahoře je víko ventilů. Podle fotky (na mobilu) to nevypadá, že by tam prolínal olej. Pokud ano, odvez to do servisu - a pokud možno do jiného, než to bylo naposledy když byl někdo pod tím víkem
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
To na botě / na kalhotech tipuju na levou vidlici.
To ventilový viko je sice zprasený, ale že by tam prskal olej se mi moc nezdá.
EDIT: jestli je vidle suchá, když jí propružíš a myslíš, že je to z pod ventilovýho vika, tak ho nech přetěsnit. Rovnou si při tom nech zkontrolovat vršek (ventily a všechno co tam na tebe vykoukne)
Naposledy editováno 08.04.2024 20:01:46
1. Je to snadné. Při sundávání nádrže ji nadzvedneš, šroubovákem zavřeš servisní kohout na ní a stáhneš z něj hadičky. Zbytek je sranda.
2. Se starou motorkou se do servisu nejezdí. Zaprvé bys tam časem nechal víc peněz, než je cena motorky (20.000Kč?), zadruhé v garážových servisech často pracují tupí niemandi, co tomu rozumí ještě méně než ty a zkurví na co sáhnou.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Jinak těsnění samotný vyměníš sám, na tom nic není - jak píše Deadman výše.
Všechno si foť, ať víš jak co bylo pod nádrží zapojený.
Naposledy editováno 08.04.2024 22:02:54
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco málo teče
Dejwidos píše: DrDNA01> a je to problém? Jakože teď jsem toho s tou motorkou řešil fakt hodně, tak mě zajímá, jestli se to může nějak zhoršovat nebo to prostě bude jen cákat pomalu občas
Jo no. Muze Ti to na nejakym vymolu vycaknout olej na brzdu.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Každopádně jak bylo hnusně, tak jsem na to neměl chuť a přes školu ani čas.
Připomíná mě to můj problém u kterého jsem snad dnes už přišel na příčinu. Taktéž začal zničeno nic a vykazuje stejné fleky oleje na botě. Po výměně gufera tyčky ovládání spojky a gumového ókroužku čidla neutrálu ze kterého se zdálo vzhledem k dlouholetému znečištění, že to je, se po důkladné očistě olej opět na botě vyskytl.
Dnes po 50km bylo zřetelné i po rozborce že jediný olej sáknoucí je pod víkem generátoru. Zde mam objednáno https://partsdepot.cz/
Zde je video co čekat při rozdělávání
Ted bych trošku mou zkušenost otočil v otázku na jaký moment dotáhnout opětovně šrouby víka generátoru. Ve videu sem o tom zmínku nenašel a v dílenské příručce je to chaotické (srovnáno s příručkou sv650).
Snad můj problém někomu ušetří čas a nervy. Děkuji za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco málo teče
Děkuji v manuálu GS500 sem teď už hodinu listoval a jsem bud slepý nebo nato nekladou důraz.
Nic méně s novým těsněním bych to chtěl mít jak má. Došel jsem k závěru že dám těch 10Nm co jsi mě psal
jelikož v manuálu SV650 mají toto víko stažené stejným momentem.
Dík za pomoc
Zhruba stejné hodnoty najdeš u asi všech motorek i aut. +-10% nehraje roli nikde, pokud to není šroub hlavy nebo ojnice.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | Včera v 11:00 combust |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |