globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ATAS vs GS nebo
Zdravím pánové, potřebuji poradit...donekonečna omílané téma, ale jako znamení váha se snad v životě nerozhodnu...
Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...

Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.

Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.

Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé

Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.

A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?

Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?

GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND

V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?

Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.

Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07

1 reakcí na tento příspěvek ATAS vs GS nebo

27.3.2024 v 18:32 | Nahoru | #1
Já si naopak dovedu představit GS jako druhou/třetí motorku. Taková ta věc, na kterou si sedneš a pohodlně se přesuneš o 500km dál.
Není to motorka do terénu, není to na klopení zatáček ani na ostrou jízdu, je to touring motorka. A přesně v tom funguje výborně. Něco jako moderní pohodlné SUV.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo

29.3.2024 v 16:01 | Nahoru | #2
Deadman> 1250LC nebo 1300 v běžném provozu dokaze jet to co průměrný pilot supersportu. Treba Peterovi ktery ma tu 1250(NP z italského vlákna) v provozu na TL neujedu. V pohode drzi tempo v rychlostech jakyma se asi jezdit nema…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 58 19.5.2024 v 10:17 Bigbear
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist