globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 14:21 | Nahoru | #61
ono je to pořád dokola ...dlouho nic, pak někdo přijde s novým modelem - má to úspěch tak se přidají další a jiný segment chřadne než se najde někdo kdo přijde s něčím zajímavým - ale samozřejmě ne vždy ten hlas co by bylo super má komerční úspěch (lc4 adventure by mohle vyprávět)

mid size se pěkně rozrostl, teď i ty menší tak uvidíme - mě zajímá 450MT i 450Rally - souhlasím s tím povzdechem výše ohledně menší adv KTM diskuze se vedly ale výsledek nic

v jižní americe jsme potkal holčiny co jely z US do Ushuaii na versyses300 - pěkný malý dvouválec, ale to 450MT mi přijde lepší vollba vzhledem k podvozku a 21/18

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 14:51 | Nahoru | #62
Honza-TA950> Tak 450MT urcite spatne nebude, jen vypada pro mensi lidi i z toho jak to zkouseli primo v CFMoto tady redaktori a je tu clanek. A teda papirove se to zda rozhodne lepsi nez CRF300 Rally a jeste za nizsi cenu.

Sef KTM v tom poslednim velkem rozhovoru tady rikal, ze spise by udelali nejake ADV okolo 500ccm, ale ted uz tu je to CFMoto, takze spise 690/790 je minimum platforma pro ne.

Jeste se vlastne objevilo Keeway 450 Rally na EICMA, ale to i zblizka je videt jako takove nepodarena, nevykona kopie Kove aneb cinan uz kopiruje cinana. Ale v duchu tradic Keeway to tak vypada jak vykonove tak i tim zbytkem.

Edit: KTM LC4 Adv byl a je skvely stroj, ale uz to je proste 20 let. "Nastupcem" bylo 950/990 co nejde tak uplne doslova povazovat za nastupce, byt jsou to super stroje. Od te doby se jen slibovalo a myslim si, ze se to nerealizovalo prave jen proto jak pises, ze je to takova specialita, kterych se proste neproda tolik (enduro/SM se prodalo mnohem vice), ze KTM do toho nechce jit a radeji presvedci lidi at si ovesi EXC-F nebo jdou k CFMoto pripadne do vyssich rad.

Naposledy editováno 30.01.2024 14:54:42

Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 15:01 | Nahoru | #63
Versys 300 ten je super. Doufalo se ve Versys 400, ten neprisel. Misto toho navic Kawasaki preslo na 500 (451 teda realne, zvyseni o 52ccm) nejak nepochopitelne, protoze pro model Ninja to znamena stejny vykon, jen nepatrne zvyseni kroutaku, ale zvyseni vahy a zhorseni pomeru vykon/hmotnost. Ve vysledku ale uz to tedy nevypada na Versys 500, coz uz by bylo blizko Versys 650, ktery jde taky zavrit na A2. Stejne jako Suzuki DRZ-400S i kdyz je i novy model, tak tady neuvidime. Yamaha 250/450 motory preslo pod Fantic.

Budoucnost v tomhle segmentu vypada ciste na Cinu/Indii (i kdyz bych se rad mylil) a v ostrem KTM/GasGas/Husqvarna/Sherco/AJP.

Jeste mozna ze by Harley, kdyz v Australii nakonec jdou do prodeje s x-350 . Nejaka mini Pan America treba

Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 15:02 | Nahoru | #64

2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 18:30 | Nahoru | #65
Když už se tu teorizuje... tak za mě je Cf 450 zbytečná motorka.... váha jen o cca -10kg než Tenere, Tuareg, výkon o 1/3 nižší, zdvihu stejný nebo nižší a rozpočtová vidle 41mm, proste nová Klx500.

Nemáte někdo info o Kawasaki Klr700 Baja?

Ps: Na zkušenosti s Kove jsem fakt zvědavý, ikdyz větší smysl by mi dával objem 600ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 18:46 | Nahoru | #66
JiriBN> nejel jsem na tom, ale ty cisla toho o motorce casto moc nereknou...

kdyz vezmu jako priklad MX motorky tak 250 a 450 jsou od sebe jen par kilo, stejne tak jsou od sebe o par kilo 300 dvoutakt a 450 4takt a pocitove se chovaji naprosto rozdilne...

Naposledy editováno 30.01.2024 18:46:50

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 19:08 | Nahoru | #67
JiriBN> Maji 800 s hmotnosti 190kg, takze neco jako Transalp / VStrom 800.

450 to je kvuli pozadavkum na Dakar a ten motor to jel loni vsichni, letos u nekterych. Dalsi meli prototyp noveho motoru, ale taky 450.

To KLR 700 Baja/Tengai ma opravdu byt? Videa jsou jen ty falesne (ten jeden kanal uz mne zacina stvat s temi jeho vymyslenymi stroji) a pro USA a dalsi trhy prece KLR 650 aktualizovali nedavno. Ale mozne je, ze do jara s necim prijdou. Loni zasobovali hlavne sporty a elektro + hybrid. Nejaka vyznamna novinka v terenu jim chybi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 19:12 | Nahoru | #68
assassin> Tady o tech aspon ja nevim vubec nic MX a Enduro 250 a 450 od Kove . To je pomerne nove, ale v Italii pisi cenu na ty MX 7390 - 7990 EUR a 7890 - 8490. Vahove pisi treba to 250 Enduro 120kg sucha coz je docela tezke na tuhle kategorii a motor. Asi to taky bude ciste hobby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 19:19 | Nahoru | #69
puffybodie> pro me je motorka dost srdcova za;ezitost, tzn ja bych klidne setril ompul roku dyl abych koupil KTM … lidi co se kolem mx/endura pohybuji dokazi za tyhle prachy koupit japonce - honda/kawa … je otazka, jestli tohle dokaze taky nekdo zs vyrzne lepsi penize nez je cenikovka, ale na sport ja bych pokusy s neznamyma znackama nedelal - ikdyz jsem vlastne presne tohle udelal, ale v segmentu elektrik neni alternativa…

Ale koukam, ze tam maji E-mx a parametry lepsi nez varg

Naposledy editováno 30.01.2024 19:24:21

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 19:46 | Nahoru | #70
assassin> Tak to je snad skoro pro kazdeho. Ja to tu jen dal kdyz prisla zminka na MX/Enduro. Tyhle jsou uplne nove, vim o nich houby vcetne te elektriky a pokud vim, tak to jeste nikdo ani nezkousel ani v zahranici jestli jsem se dobre dival.

S tou rally to maji snadnejsi, protoze v te civilni verzi nemaji prakticky proti komu konkurovat a jen se to da prirovnavat ke strojum bud ciste enduro ostrym a nebo naopak velkym dvouvalcovym ADV. Tady u tech MX/Enduro se ukaze urcite mnohem rychleji jak na tom jsou, jestli to je dalsi z mnoha nepovedenych pokusu nebo fakt maji neco zajimaveho.

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 19:48 | Nahoru | #71
At tu je aspon odkaz

Elektricke Kove E-MX

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 19:55 | Nahoru | #72
puffybodie> spis ve me moc nebudi duveru, kdyz si to evidentne cucaji z prstu… neco jako jsi daval link na ty indicky elektriky co maj vse lepsi nez italska energica za mega…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:03 | Nahoru | #73
assassin> S energicou jsem to neporovnaval Psal jsem, ze to ma parametry stejne jako Zero a slo o cenu. Uplne stejne jako jde o cenu benzinoveho Royal Enfieldu treba, ktery v Indii stoji v dealerstvi mene nez pulku toho co u nas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:06 | Nahoru | #74
puffybodie> jo tak sorry, zero… coz je ve finale fuk, kdyz s necim co existuje porovnavas neco co dost mozna existuje jen v hlavach tvurcu internetovych stranek…

jinak teda jsem projel net a ten e-mx je varg jak pres kopirak, nektere dily snad rovnou naskenovali... no osobne mam s kopirovanim problem, takze tim je pro me znacka kove tabu... doufam, ze jim to aspon zacne horet...

Naposledy editováno 30.01.2024 20:14:28

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:16 | Nahoru | #75
Me bylo/je Cf 450MT sympaticke. Na to, co bych chtel jezdit, je to proste akorat (zdvihy, vaha, vykon), dvouval, bezduse (moje fobie z pichnuti nekde alone in middle of nowhere 10km od baraku ) a i kdyz jd to Cinan, tak uz nejak etablovanej u nas a v Evrope s celkem rozsirenou servisni siti. To o Kove myslim rict nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:22 | Nahoru | #76
assassin> F77 davno existuje, dodavky probihaji. Jeden kolega to ma. FX Zero 7.2 na dalnici da cca 70km. F77 v nejsilnejsim modu da cca 150km. Ale znovu, i kdyby to melo stejny dojezd, tak dost podstatny je ten cenovy rozdil. A to je to na co jsem primarne upozornoval uz predtim

Jedna se o problem, na ktery jsem poukazoval i tady v komentarich u RE Shotgun 650 kdy v USA stoji cca 154 tis. u dealera a u nas stoji pres 200 tis.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:24 | Nahoru | #77

Animals21 píše: Me bylo/je Cf 450MT sympaticke. Na to, co bych chtel jezdit, je to proste akorat (zdvihy, vaha, vykon), dvouval, bezduse (moje fobie z pichnuti nekde alone in middle of nowhere 10km od baraku ) a i kdyz jd to Cinan, tak uz nejak etablovanej u nas a v Evrope s celkem rozsirenou servisni siti. To o Kove myslim rict nejde.



Vypada dobre, i kdyz to neni to co sliboval prototyp. Zachranuje to cena, protoze jinak je to jen o 10kg lehci nez T700 treba.

Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:30 | Nahoru | #78
Dneska uz se mi to nechce hledat, ale ze by to bylo fakt jen 10kg?
Cena je otazkou, v Belgii jsem nasel predprodej 6999€. Dostupnost ale tak cerven, cervenec, coz je pozde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:37 | Nahoru | #79
puffybodie> tak jedno ma skoro dvojnásobnou baterku - tak je jasny ze najede vic. Ceny jsou jasny, u nas nikdo motorku tak levne vyrobit neumi - tzn bud je osizena nebo to cele dela cena prace …

2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:48 | Nahoru | #80
450 je znouzectnost po zákazu vyšších objemů na Dakaru, když se to jevilo jako relativně snadno dostupná varianta pro skoro všechny výrobce krosek. Na normální ježdění je to kubatura k prdu. Cestovat se na tom moc nedá, s tou kapotou a váhou se to do terénu nehodí a při zaručení životnosti 100 tisíc km zase vyjde výkon někde mezi 25 - 30 kW, což je málo. Pierer dobře ví, proč to normálním lidem neprodává.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 21:07 | Nahoru | #81
Kohlstein> Pobavil..

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 10:24 | Nahoru | #82


Možná bude mít 190kg ale tady to nevypadá od 18s

Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 11:05 | Nahoru | #83
To je cinskej mistr sveta v kulturistice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 12:58 | Nahoru | #84

Kohlstein píše: 450 je znouzectnost po zákazu vyšších objemů na Dakaru, když se to jevilo jako relativně snadno dostupná varianta pro skoro všechny výrobce krosek. Na normální ježdění je to kubatura k prdu. Cestovat se na tom moc nedá, s tou kapotou a váhou se to do terénu nehodí a při zaručení životnosti 100 tisíc km zase vyjde výkon někde mezi 25 - 30 kW, což je málo. Pierer dobře ví, proč to normálním lidem neprodává.



Tak ten objem bych rekl, ze je to i o tom, aby meli vsichni stejne podminky a dalsi skryty smysl v tom bude "bezpecnost", ze aby tam nekdo nelital s litrovou motorkou 250, i kdyz je to sporne, kdyz kamiony tak jezdi, i kdyz asi nic tak sileneho jako kdysi DAF Turbo twin tam neni

Na videu z treninku od Masona co jsem tu dal je videt na co to je, to neni na jezdeni do terenu ve smyslu endura.

Piere lidem prodava KTM 390 kde obvykla zivotnost je casto 20 tis. Podobne to bylo i u 790, takze pokud to vydrzi 50 - 100, tak dobre

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 13:24 | Nahoru | #85
puffybodie> ty zivotnosti u KTM se podle me opiraji o dojmy z intenetovych diskuzi a ne o verohodnou statistiku...

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 13:40 | Nahoru | #86
assassin> Napr. i o stroj v moji garazi Model 2020 konkretne. Nikde jsem nerikal ze to jsou nejake desetitisice. Kdyz uz se tady vtipkuje, tak je treba vtipkovat na obe strany. S tou 790 a vackami to tady slozite resila i nejaka uzivatelka a nebyla jedina samozrejme. Z minulosti osobni zkusenost taky s tim KTM LC4, ktere plne a poctive servisovane se pri najezdu 27 tis. motor zadrel, pravda, pri jizde po dalnici.

Vsechny ty stroje se s...u, jedno jestli jsou z Japonska, Rakouska nebo Ciny. Takze snahy tvrdit, ze jednech se to netyka jsou dost zcestne.

Na druhou stranu jsou tu treba Suzuki VStrom 650 co daji 300 tis. bez GO zatim, nebo BMW F800GS co ma 500 tis. atd. V moji Yamaze 1300 vacka vydrzela cca 60 tis., dle toho jak vypadala se to taky zdalo na vyrobni vadu. Bezne by podle tech diskuzi cekal, ze to je nemozne aby se to stalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 13:46 | Nahoru | #87

assassin píše: puffybodie> tak jedno ma skoro dvojnásobnou baterku - tak je jasny ze najede vic. Ceny jsou jasny, u nas nikdo motorku tak levne vyrobit neumi - tzn bud je osizena nebo to cele dela cena prace …



Jak cena prace v Indii vysvetluje cenu RE v USA 154 tis u dealera a u nas pres 200 tis.????

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 16:42 | Nahoru | #88

assassin píše: puffybodie> ty zivotnosti u KTM se podle me opiraji o dojmy z intenetovych diskuzi a ne o verohodnou statistiku...



Přesně tak,už mám třetí lc8 950,na dvou jsem najel 100000km a nikdy se nic neposralo..

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 16:46 | Nahoru | #89
grampax> Na toho chlapíka z Kokkina Fegarie teda nemá, sorry not sorry.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 17:57 | Nahoru | #90

puffybodie píše: Jak cena prace v Indii vysvetluje cenu RE v USA 154 tis u dealera a u nas pres 200 tis.????



staty vs evropa je jiny trh a ridi se to trosku jinymi pravidly... zase jsou veci co stoji min tady a vic u nich...

ja jsem reagoval na cenu zero vs indicka motorka...

ja znam dost 390tek co maji najeto vic a jezdi a pritom si obvykle prosly peklem (okruh apod) ... jednotlive pripady nedelaji statistiku.

to bych treba z motardoveho sveta mohl rict, ze KTM vydrzi vse a nejvetsi shit je suzuki, obe dve co v mem okoli jezdily tak z nich vylitla ojnice...

Naposledy editováno 31.01.2024 18:00:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist