paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 20:48 | Nahoru | #1
450 je znouzectnost po zákazu vyšších objemů na Dakaru, když se to jevilo jako relativně snadno dostupná varianta pro skoro všechny výrobce krosek. Na normální ježdění je to kubatura k prdu. Cestovat se na tom moc nedá, s tou kapotou a váhou se to do terénu nehodí a při zaručení životnosti 100 tisíc km zase vyjde výkon někde mezi 25 - 30 kW, což je málo. Pierer dobře ví, proč to normálním lidem neprodává.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 21:07 | Nahoru | #2
Kohlstein> Pobavil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

31.1.2024 v 12:58 | Nahoru | #3

Kohlstein píše: 450 je znouzectnost po zákazu vyšších objemů na Dakaru, když se to jevilo jako relativně snadno dostupná varianta pro skoro všechny výrobce krosek. Na normální ježdění je to kubatura k prdu. Cestovat se na tom moc nedá, s tou kapotou a váhou se to do terénu nehodí a při zaručení životnosti 100 tisíc km zase vyjde výkon někde mezi 25 - 30 kW, což je málo. Pierer dobře ví, proč to normálním lidem neprodává.



Tak ten objem bych rekl, ze je to i o tom, aby meli vsichni stejne podminky a dalsi skryty smysl v tom bude "bezpecnost", ze aby tam nekdo nelital s litrovou motorkou 250, i kdyz je to sporne, kdyz kamiony tak jezdi, i kdyz asi nic tak sileneho jako kdysi DAF Turbo twin tam neni

Na videu z treninku od Masona co jsem tu dal je videt na co to je, to neni na jezdeni do terenu ve smyslu endura.

Piere lidem prodava KTM 390 kde obvykla zivotnost je casto 20 tis. Podobne to bylo i u 790, takze pokud to vydrzi 50 - 100, tak dobre
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist