![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Kohlstein píše: 450 je znouzectnost po zákazu vyšších objemů na Dakaru, když se to jevilo jako relativně snadno dostupná varianta pro skoro všechny výrobce krosek. Na normální ježdění je to kubatura k prdu. Cestovat se na tom moc nedá, s tou kapotou a váhou se to do terénu nehodí a při zaručení životnosti 100 tisíc km zase vyjde výkon někde mezi 25 - 30 kW, což je málo. Pierer dobře ví, proč to normálním lidem neprodává.
Tak ten objem bych rekl, ze je to i o tom, aby meli vsichni stejne podminky a dalsi skryty smysl v tom bude "bezpecnost", ze aby tam nekdo nelital s litrovou motorkou 250, i kdyz je to sporne, kdyz kamiony tak jezdi, i kdyz asi nic tak sileneho jako kdysi DAF Turbo twin tam neni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na videu z treninku od Masona co jsem tu dal je videt na co to je, to neni na jezdeni do terenu ve smyslu endura.
Piere lidem prodava KTM 390 kde obvykla zivotnost je casto 20 tis.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|