paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 14:21 | Nahoru | #1
ono je to pořád dokola ...dlouho nic, pak někdo přijde s novým modelem - má to úspěch tak se přidají další a jiný segment chřadne než se najde někdo kdo přijde s něčím zajímavým - ale samozřejmě ne vždy ten hlas co by bylo super má komerční úspěch (lc4 adventure by mohle vyprávět)

mid size se pěkně rozrostl, teď i ty menší tak uvidíme - mě zajímá 450MT i 450Rally - souhlasím s tím povzdechem výše ohledně menší adv KTM diskuze se vedly ale výsledek nic

v jižní americe jsme potkal holčiny co jely z US do Ushuaii na versyses300 - pěkný malý dvouválec, ale to 450MT mi přijde lepší vollba vzhledem k podvozku a 21/18

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 14:51 | Nahoru | #2
Honza-TA950> Tak 450MT urcite spatne nebude, jen vypada pro mensi lidi i z toho jak to zkouseli primo v CFMoto tady redaktori a je tu clanek. A teda papirove se to zda rozhodne lepsi nez CRF300 Rally a jeste za nizsi cenu.

Sef KTM v tom poslednim velkem rozhovoru tady rikal, ze spise by udelali nejake ADV okolo 500ccm, ale ted uz tu je to CFMoto, takze spise 690/790 je minimum platforma pro ne.

Jeste se vlastne objevilo Keeway 450 Rally na EICMA, ale to i zblizka je videt jako takove nepodarena, nevykona kopie Kove aneb cinan uz kopiruje cinana. Ale v duchu tradic Keeway to tak vypada jak vykonove tak i tim zbytkem.

Edit: KTM LC4 Adv byl a je skvely stroj, ale uz to je proste 20 let. "Nastupcem" bylo 950/990 co nejde tak uplne doslova povazovat za nastupce, byt jsou to super stroje. Od te doby se jen slibovalo a myslim si, ze se to nerealizovalo prave jen proto jak pises, ze je to takova specialita, kterych se proste neproda tolik (enduro/SM se prodalo mnohem vice), ze KTM do toho nechce jit a radeji presvedci lidi at si ovesi EXC-F nebo jdou k CFMoto pripadne do vyssich rad.

Naposledy editováno 30.01.2024 14:54:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist