existuje něco jako Jump Starter (Startovací powerbanka), která by posloužila i jako záložní nabíjčka baterie?
Jedná se mi o to, že mám garáž bez elektriky a u auta i motorky se mi při delším stání vybíjí baterie k hodnotám cca 12V (baterie jsem nechal porměřit profi přístrojem, ani nejsou staré a jsou v pořádku, např. u toho auta vím, že je to jeho vlastnost, nejsem sám komu se to dějě...).
Nechce se mi furt vyndavat baterie a brát je domu na nabíječku (navíc u auta to vždy spadne do nějakýho nouzovýho režimu a trvá cca 100km, než si to sedne a přestanou lítat otáčky). Zkoušel jsem je i odpojovat ale jak jsem sal, u auta je to nežádoucí.
Bylo by fajn, kdyby existoval nějaký externí zdroj, který by po nabití dobil baterii alepoň o pár desetin voltů, aby se baterky nedostávaly na hodnoty, kdy už trvale ztrácí kapacitu a snižuje se jejich životnost díky podbití.
Stačilo by něco menšího jako klasický Jump Starter, který se doma jen nabije z USB nebo nabíječkou na 220V, s následnou možností ponechání připojení k baterii a její následným dobitím.
Věděl by někdo, zda něco takového existuje?
Díky za info
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přístroj k nabíjení baterie (bez připojení na 220V)
Šlo by to v autě připojit i přes zapalovač?
Naposledy editováno 27.11.2023 10:55:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přístroj k nabíjení baterie (bez připojení na 220V)
solar za luxferama, obecně kdekoliv když na něj nesvítí, tak má totálně mizivý výkon a v autech se zpravidla autozapalovac po vypnutí klíčku odpojí
riderr3 píše: Radik55> no v garáži jsou luxfery ze strany garáže (cca 1,2 x 1m) , fungoval by ten solární mini panel, když by byl vevnitř garáže za těma luxferama, kam jde přes den denní světlo???
Šlo by to v autě připojit i přes zapalovač?
Záleží co máš za auto, mám 3 koncernový auta ve dvou se odpojuje v jednom né.