Pokud bych tedy šel na evidenčku tak by byla nevyhovující. Dřív to by to nebyl problém, ale zákon se měnil. V součásném zákoně se píše toto: "...jsou podle evidenční kontroly provedené v České republice skutečný stav silničního vozidla a jeho identifikační údaje v souladu s údaji uvedenými v dokladech podle § 48 odst. 3 písm. a),...."
V § 48 odst. 3 písm. a) se pak píše:
" (3) Stanice technické kontroly při evidenční kontrole silničního vozidla zjišťuje
a) soulad skutečného stavu silničního vozidla a jeho identifikačních údajů s údaji uvedenými v
1. osvědčení o registraci silničního vozidla a technickém průkazu silničního vozidla, nebo
2. obdobném dokladu vydaném jiným než členským státem a"
Jsem z toho teda trošku zmatenej, protože se to dá dle mě vyložit více způsoby. Jaké jsou tedy vaše zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek Nevyhovující evidenčka vs přepis
Vtipné je, že elektroinstalace je plně funkční, jen by si mohli dát tu práci a otočit klíčkem
grooll píše: Nečetl jsem celé vlákno ale včera jsem dělal evidenčku na bourané SV1000 a zapsali mi tam že stav km nelze zjistit kvuli nefunkční elektroinstalaci ale vozidlo z hlediska evidenční kontroly VYHOVUJE.
Vtipné je, že elektroinstalace je plně funkční, jen by si mohli dát tu práci a otočit klíčkem
Jenže u bourané motorky ti s největší pravděpodobností nesouhlasila celková délka a rozvor, takže tě měli VYHODIT Fakt Absurdistán, tenhle stát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevyhovující evidenčka vs přepis
grooll píše: Nečetl jsem celé vlákno ale včera jsem dělal evidenčku na bourané SV1000 a zapsali mi tam že stav km nelze zjistit kvuli nefunkční elektroinstalaci ale vozidlo z hlediska evidenční kontroly VYHOVUJE.
Vtipné je, že elektroinstalace je plně funkční, jen by si mohli dát tu práci a otočit klíčkem
Pokud jsi dělal pouze samotnou evidenčku, tak na té je stav tachometru nezajímá.