Dva měsíce zpátky jsem koupil Transalpa 700. Tekla levá vidlice, při jízdě přímo byla řídítka šejdrem (levá půlka více vpředu než pravá). Myslel jsem, že je vidle ohnutá a že oprava bude do pěti tisíc. TA jsem koupil. Doma jsem řízení rozdělal, vidlice přetěsnil, laicky zkontroloval přímost (odvalování po stole, přiložení levé a pravé šavle k sobě), zkontroloval pohledem horní i spodní vidle (nebylo vidět žádné deformace, praskliny, otlačení, poškození laku). Vše vypadalo v pořádku, tak jsem řízení složil. Při jízdě však mám stále řídítka vytočená. Motorka určitě ležela na levé straně (je odřená páčka spojky, zdeformovaný levý držák bočního kufru, odřený tubus levé vidlice). Řídítka jsou zdeformovaná tak, že levá ručka je oproti pravé více vpředu asi o 3 cm. Říditka koupím za 2000 nová, to není problém. Ale mám při jízdě prostě pocit, když koukám na brýle, že spodní i horní jsou šejdrem a že sedím mimo osu. Když budu zatím předpokládat, že šavle a brýle jsou v pořádku (nechám pro jistotu přeměřit, už mám demontované z motorky), kde jinde může být problém? Na rámu, lešení ani dalších komponentách, nic nevypadá ohnuté, prasklé, otlačené, pokřivené, plasty nejsou svařované, jen jsou poškozené dva úchyty. Z toho důvodu se mi nechce věřit, že by byl hnutý rám...
2 reakcí na tento příspěvek Řídítka šejdrem při jízdě rovně
lifik píše: Sestava kolo-vidlice-brýle-řídítka vypadá v pořádku. Mám to sestavené mimo motorku. Při jízdě přímo jsou viditelně vytočené horní brýle. Při pohledu na sestavu kolo vůči horním brýlím vytočené není. Z toho mi vyplývá, že při jízdě přímo musí být vytočené i kolo (to ale za jízdy nemůžu vidět). A z toho mi vyplývá, že musí být něco s krkem řízení nebo rámem. Je možné aby se zkroutil rám pouhým pádem ze stojánku? Větší nehodě nic nenasvědčuje...
A mas vubec jednostopou mototku? Kdyz das dlouhou lat z jedny a druhy strany zadniho kola, vyjde ti predni rovne a doprostred?
lifik píše: Sestava kolo-vidlice-brýle-řídítka vypadá v pořádku. Mám to sestavené mimo motorku. Při jízdě přímo jsou viditelně vytočené horní brýle. Při pohledu na sestavu kolo vůči horním brýlím vytočené není. Z toho mi vyplývá, že při jízdě přímo musí být vytočené i kolo (to ale za jízdy nemůžu vidět). A z toho mi vyplývá, že musí být něco s krkem řízení nebo rámem. Je možné aby se zkroutil rám pouhým pádem ze stojánku? Větší nehodě nic nenasvědčuje...
Vyfoť to sem, i to, jak to vypadá na motorce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |