bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pálí se dráty od altíku k regulátoru
2.12.2022 v 18:29
Zdar vespolek... Znamý řeší problém s Daytonou a přichomýtnul jsem se s měřákem, když jsem šel právě kolem..

Daytona 955.. Po nastartování se citelně hřejí ty tři žluté dráty od altíku k regulátoru.. Citelně myslím to, že po pár minutách jsou fakt horký a prý když s tím jezdí, tak se za pár měsíců roztečou a zkratují...

Majitel vyměnil několik regulátorů, vetšinou ale né originál, ale kupované jako náhrada pro jeho moto..
Dokonce vyměnil i stator alternátoru za nový, nicméně starý i po proměření byl v pořádku a závada trvá.

Za mě jsou ty dráty už od altíku dost tenký, ale minimálně drát od altíku je originál od výrobce.. Kupodivu, spojovací konektor nenese známky vypalování, takže kontakt bude dobrý..

Všechny tři vinutí na altíku mají stejný odpor, žádný z nich nemá zkrat vůči kostře.. Na volnoběh motorka dobíjí, na baterce je 13.7V.. Naprázdno dávají všechny 3 fáze cca 30V AC..

Regulátor klasika zkratový, takže jeho činností je co nespotřebuje motorka přeměnit v teplo.. Takže problém musí být v příliš vysokém proudu z altíku..

Jediné, co by dávalo smysl, že altík dává nízké napětí, ale o to větší proud.. Jenže na netu jsem našel, že má mít 40V AC při 3000rpm.. Já mám 30V AC na volnoběh.. to vypadá taky OK... Navíc by musel být špatně navinutý, ale to tím pádem i ten originální...

Pokud by bylo poškození magnetů na rotoru, očekávám že by byl výkon spíše menší, než větší...

Nějaký nápad????

Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pálí se dráty od altíku k regulátoru

31.12.2022 v 14:56 | Nahoru | #61
Ty reglery na volnobeh nezasahuji ne? Az od urcitych otacek…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pálí se dráty od altíku k regulátoru

31.12.2022 v 17:01 | Nahoru | #62
assassin> To záleží na odběru a stavu baterky. Pokud je baterka nabitá, je to karburátor a nejsou zapnutý světla tak je tam minimální odběr (takový DC CDI si na volnoběh vystačí s cca 15W příkonu na dvě svíčky). Takže ten altík velmi rychle přeleze napětí kdy spíná regler a regulace jede. Ostatně všechny měřený průběhy v #53 jsou na volnoběh.

(reakce na) Pálí se dráty od altíku k regulátoru

31.12.2022 v 17:06 | Nahoru | #63
combust> Jj jasny, to ja bral motorku se vstrikovanim kde je x amper odber i na volnobeh…

(reakce na) Pálí se dráty od altíku k regulátoru

2.1.2023 v 01:05 | Nahoru | #64
rogyze> 13,7V není ani udržovací napětí pro gelové baterie. Nabíjecí napětí je potřeba 14,1 - maximálně 14,4 V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pálí se dráty od altíku k regulátoru

2.1.2023 v 23:44 | Nahoru | #65
.

Naposledy editováno 21.02.2023 14:43:57

(reakce na) Pálí se dráty od altíku k regulátoru

3.1.2023 v 09:40 | Nahoru | #66
Ferfi> To je slušnej bordel. To vypadá jak propustná regulace v kombinaci s nějakým pulsním odběrem jinak si nedokážu vysvětlit proč je to aperiodický.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... kokoška. 4 30.10.2023 v 22:14 kokoška.
Prodej motocyklu - proč to nikdo ne... [1, 2, 3] Triumph Daytona 955 kokoška. 88 10.3.2020 v 15:39 SuperSic58
diagnostika Triumph 955i Brno Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 opecko 6 12.6.2019 v 16:45 xb


TOPlist