globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Ahoj,

chtěl bych se zeptat jeslti je nějaký funkční rozdíl mezi broubkovanými plechy vs hladkými viz foto

Hladké

vroubkované

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované

3.11.2022 v 06:51 | Nahoru | #1

wáca píše: To je hodně zajimavé, já a snad všichni okolo mě + lidicoke mě jezdí tak nikdio. Prostě dáme za 1 a hotovo.Krom toho jednoho bandita 600 a intrudera 1400


Taky můžu dát za 1 a hotovo. Ale je to šlupka s cukancem. I když teď ráno dojedu do práce, odstavím motorku a odpoledne k ní dojdu a zařadím jedničku s vypnutým motorem a zmáčknutou spojkou, tak s motorkou bez většího cuknutí nepohnu. A to stojí jen asi 8 hodin.
XJ600 po výměně, Bandit 650 s původní, Tenere 700 s původní, skoro nejetej Marauder 800 s původní, co měl kamoš...vše to dělalo nebo dělá. Měl jsem na výměnu spojky XJR1300. S původní spojkou ok a s novou lepení. Asi na to mám štěstí. Vždy nastartuju, zmáčknu spojku, vrknu do plynu, ať se to rozlepí a až pak řadím.

Naposledy editováno 03.11.2022 06:56:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované

3.11.2022 v 09:52 | Nahoru | #2

Koudy01 píše: Taky můžu dát za 1 a hotovo. Ale je to šlupka s cukancem. I když teď ráno dojedu do práce, odstavím motorku a odpoledne k ní dojdu a zařadím jedničku s vypnutým motorem a zmáčknutou spojkou, tak s motorkou bez většího cuknutí nepohnu. A to stojí jen asi 8 hodin.
XJ600 po výměně, Bandit 650 s původní, Tenere 700 s původní, skoro nejetej Marauder 800 s původní, co měl kamoš...vše to dělalo nebo dělá. Měl jsem na výměnu spojky XJR1300. S původní spojkou ok a s novou lepení. Asi na to mám štěstí. Vždy nastartuju, zmáčknu spojku, vrknu do plynu, ať se to rozlepí a až pak řadím.


Taky to slyším poprvé. Teda poprvé, že by se to stávalo každý den i po několika hodinách. asi olej na hovno, ne? Zkoušel si dát jiný (lepší) ? Trochu se divím, že zrovna tobě se to stává a necháváš to tak
e: mne snad nikdy a to ani po zimě. Castrol olej

Naposledy editováno 03.11.2022 09:57:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované

3.11.2022 v 10:48 | Nahoru | #3

Koudy01 píše: Vždy nastartuju, zmáčknu spojku, vrknu do plynu, ať se to rozlepí a až pak řadím.

To mi připadá jako né až tak účiný pro rozlepení lamel. Tou zmáčknutou spojkou jen odlepíš třeba jednu plochu mezi lamelou a plechem, ale nemusí se odlepit všechny. Všechny se rozlepí právě až tou zařazenou jedničkou kdy se jedna část spojkového koše zastaví, ne? Nejlepší způsob jak jí komplet odlepit je asi jak si psal před tím. Dát jedničku při chcíplém motoru a se spojkou cuknout motorkou. Nebo se mýlím?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1
problém s výkonem [1, 2] Kawasaki KLR 600 indyK 41 4.9.2022 v 23:35 XxxFrajirek
Kawasaki Klr 600 nevystavuje spojka Kawasaki KLR 600 hugo12 1 27.8.2022 v 21:34 Anti
Přepákování demontáž KLR 600 Kawasaki KLR 600 Pájmen 6 12.4.2022 v 19:43 Pájmen


TOPlist