Tak celá záležitost je uzavřena k mé spokojenosti. Napřed jsem navštívil Yshop s tím, že jsem při koupi neobdržel žádný manuál. Bylo mi sděleno, že v té době žádný nebyl a že se asi dával flash disk a je možné, že jsem jej nedostal, což je také pravda. Požádal jsem je tedy o příručku v češtině, kterou měli na prodejně a nyní ji dávají k airbagovým produktům při prodeji. Příručce chybí datum vydání a prodejce nevěděl, kdy byla tištěna, z čehož vyplynulo, že jsem při koupí nic neobdržel a ani obdržet nemohl, protože příručka v češtině v té době neexistovala. V tištěné příručce není uvedeno nic o tom, jak se má člověk v bundě pohybovat mimo motocykl, neupozorňuje na žádné riziko samovolného vystřelení airbagu, uvádí pouze to, že se systém deaktivuje pakliže nejsou cítit vibrace a rychlost je menší než 10km/h v hodině. Obě tyto podmínky byly splněny, což si ověřili v Itálii při načtení údajů a reklamace mi byla uznána i přesto, že jsme následně zjistili, že je bunda měsíc po záruce. Tímto děkuji YSHOPU i Dainese za vstřícný přístup a vyřešení reklamace k oboustranné spokojenosti
.