globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zbláznila se elektrika ?
Zdravím, potřeboval bych radu, jestli někdo neměl podobný problém, ne o by nevěděl o co jde. Mám nově kawu zr7s r.v.2003 a najeto mnou 300km. Dosud žádný problém. Dneska ráno sem chtěl po noční nastartovat a jen v ní cvaklo. Pořádně se ani nerozsvitila kontrolka neutrálu, spíš jen tak pozvolna žhnula jak svíčka. Jediné co svítilo pěkně je kontrolka oleje. Říkal sem si něco vybilo baterku (i přes vyplý nouzový vypínač což bylo divné), ale potřeboval sem odjet z práce, tak sem šel tlačit. Po nějaké době chytla a jela.. Dojel sem asi 3 km a výstřel do výfuku a začala zhasinat. Otáčkoměr jako pomatený lítal do 8 tisíc i když se motor už sotva převaloval. Světla zapnout nešla (pak akorát parkovacka) klakson jen skomíral a při máčknutí brzdy pohasly kontrolky. (Nicméně baterií to není, je nabitá). U odstavené motorky opět sotva svítily kontrolky a na startovací tlačítko jen cvakla a pak už ani to. Opět šla po pár pokusech roztlačit, aby mi zase po asi 20km chcipla. Opět různě skákal otáčkoměr i s téměř nehybným motorem, když už chcipala a párkrát si u toho vystřelila do výfuku. Doma baterka dle nabíječky 13 V a lehce ji ještě dobíjím. Kolegům v práci, kde mi přes noc stála tam už párkrát překousala kabliky kuna, ale pohledem sem nic nenašel. Je to taková změť závad vypadajících jako vybitá baterie a nějaký zkrat k tomu a dál už nevím. Všech asi 6 pojistek co to má je v pořádku.. Divný je i to, že kontrolky po zapnutí klíčku sice jen tak mžouraji a světlo taky sotva svítí, to samé klakson ale dělá to i při tom vyplém elektrickém okruhu nouzovým tlačítkem. Jakoby bylo vyřazené a vlastně nefungovalo. Jediné co pak nejde je startér, ten s tím tlačítkem ve vyplé poloze necvakne. (Ještě abych upřesnil cvaká to z krabičky s pojistkami, jestli je startér u toho přesně nevím). Podobnou věc sem našel na nějakém autoforu, kdy u nějaké Lancie vyhořelo několik spojů v ŘJ. Díky moc, jestli někdo tuší ?.

1 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 10:11 | Nahoru | #1
Já Vám rozumím. Myslíte to dobře, ale tomu přístroji a těm hodnotám nerozumím . Toto co postuju níže, ukáže mi to alespoň proud a to ještě chápu. Nesmí to klesat někam pod 12V. Víc po sobě asi nemůžu chtít. Myslíte, že je to blbost dát si to na řidítko?? A jde to připojit rovnou k baterce nebo bych měl někam dál? Oni u některých podobných zásuvek s voltmetrem i bez píšou k přímému napojení na baterii, ale trochu se těch krabiček bojím . Svou pojistku to má. Předem díky.
http://www.hypermoto...r-quickcharge-3.4-a/

Naposledy editováno 17.05.2022 10:50:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 11:14 | Nahoru | #2
m.z.> Na řídítka klidně, pokud to nebude překážet. Přímo na baterku rozhodně ne, vybije jí to. Doplňky zapujuji třeba na světelný okruh.
Pokud se bojíš zapojení tak se zastav až pojedeš kolem. Dobíjení ti mohu změřit taky a klidně proškolím na multimetr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 39 Dnes v 16:58 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq


TOPlist