globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená
26.1.2022 v 13:02
Prosím o radu či názor. 17 letý syn se chystá udělat řidičák na A2. Od dětství řádí na minibiku, pitbiku a krosce na polňačkách za barákem. Do budoucna pravděpodobně přejde i na velké A. Je motoristicky - technicky lepší koupit motorku z výroby A2, např, Honda CB 500F (nebo nějakou 500stovku)nebo seškrcenou A na A2, např. Honda CB 650R, Yamaha MT 07, Suzuki SV650...nějakou 7-8-900 stovku? Taky bych mu mohl nechat seškrtit svůj V-Strom 650 a sám si koupit něco jiného, silnějšího. Ale on v jeho věku chce raději naháč nebo zmrzlinu.
Někteří výrobci např. Honda nabízí, že když u nich koupím novou motorku, tak seškrcení a pak zase otevření provedou zdarma.

Otázka zní, zda je lepší mít (ať novu či ojetou) od výrobce motorku 500/35kw dimenzovanou celkově, vč. podvozku na tento výkon nebo je pro jezdce i motorku lepší mít seškrcenou motorku celkově dimenzovanou na vyšší výkon? (aby to seškrcení např. neškodilo motoru) Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená

26.1.2022 v 19:49 | Nahoru | #1
PlusOne> člověče jak jsem mohl přežít přechod z jawy 350/632 na Horneta 600 co měl 100 koní a bez jakýchkoliv asistentů a elektroniky ?
Paradoxně byla ta Honda asi tak 100x ovladatelnější a bezpečnější než ten potrat z Týnce.
Pro tazatele. Podle mě je to defacto jedno. Pokud by kluk tíhl k vyšším pohodlnějším motorkam, tak přesun Stroma v rámci rodiny je super a celkem i ekonomický nápad, jak ale píšeš a zpravidla to tak mladí kluci maj, tak chcou něco nahatyho, silničního z čeho stříká výkon a rychlost na všechny strany. Potom je to asi fuck, šel bych primárně s myšlenkou, že se asi stejně napoprvé netrefí do toho co ho bude bavit déle než ty dva - tři roky a tak bych vybíral z kategorie co se mu líbí, nějakou ojetou buď s výkonem do 35kW nebo seskrcenou ostrou, prostě podle toho jaká bude nabídka

(reakce na) A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená

28.1.2022 v 08:52 | Nahoru | #2

Johny_Servis píše: PlusOne> člověče jak jsem mohl přežít přechod z jawy 350/632 na Horneta 600 co měl 100 koní a bez jakýchkoliv asistentů a elektroniky ?
Paradoxně byla ta Honda asi tak 100x ovladatelnější a bezpečnější než ten potrat z Týnce.



Asi štěstí. Nebo fakt, že cokoliv bylo lepší, než Jawa
Klučina na silnici teprve začíná, tak proč si to neusnadnit motorkou, která je uživatelsky příjemná.... já jsem bez předchozích zkušeností skočil rovnou na 750, měl jsem tehdy důvody, proč jsem to tak udělal (nebo jsem si teda myslel, že je mám) a nešel na začátek do nějakého přátelštějšího půllitru. Dneska už bych to viděl taky jinak, a jak jsem psal, pokud budu v budoucnu řešit svého syna, doporučím mu totéž...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist