globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ignitech
Nechci plevelit jiná vlákna, tak zakládám samostatné, určené pro uživatele těchto jednotek a jejich programování.
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.

Díky za případné rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech

5.8.2021 v 12:14 | Nahoru | #1

mito7 píše: Beranidlo> Ne to jsi mě nepochopil, naopak chci při ubrání plynu (brzdění motorem) mazání zvýšit, jen v částečném zatížení jsem myslel ubrat olej, tak jak to dělá mechanické čerpadlo a naopak využít možnosti elektrického čerpadla a při deceleraci mazat víc.


Na to by si potřeboval v tom programu "trojrozměrnou tabulku/graf/mapu", kde by si měl závislost množství oleje na otevření plynu a otáčkách současně. Jak je tomu u vstřikování paliva. Pokud nic takovýho v tom programu není, tak toho stejně nedocílíš a nemusíš se tím teda vůbec zabývat ne? Hodíš tam křivku podle otáček (a křivku podle otevření plynu -TPS, pokud tam je) a je to.

Naposledy editováno 05.08.2021 12:20:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech

5.8.2021 v 12:29 | Nahoru | #2

Koudy01 píše: Na to by si potřeboval v tom programu "trojrozměrnou tabulku/graf/mapu", kde by si měl závislost množství oleje na otevření plynu a otáčkách současně. Jak je tomu u vstřikování paliva. Pokud nic takovýho v tom programu není, tak toho stejně nedocílíš a nemusíš se tím teda vůbec zabývat ne? Hodíš tam křivku podle otáček (a křivku podle otevření plynu -TPS, pokud tam je) a je to.


Ale ten trojrozměrný graf tam samozřejmě pro mazání lze zvolit, proto se o tom bavím. Mechanický oilmaster je též trojrozměrný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 5 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 11 16.1.2024 v 09:00 PeteS
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 Vojcl 3 15.12.2023 v 14:09 ja1
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 4 22.9.2023 v 12:31 HurryHD
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 Matexxx12 1 11.1.2021 v 07:37 mito7


TOPlist